Algus ja arsti teade: Vjäike rasedus on.

Oli väsitav november. Appiiii, kui väsinud ma järsku olin, koguaeg väsinud, ööst ei piisanud, et puhata. Aga see ei olnud midagi üllatavat, kuna november ongi pime aeg, täiesti talveunne vajumise aeg, safe to say – pole minu energilisuse tippaeg. Ehk siis aeg pidevalt punast veini juua (ahh, olgem ausad, millal pole seda aega). Huvitav, miks kõige pingelisemad ajad tööl on ka just sügisel ja talvel, aga igatahes nii on ja oli novembris ka.

Lisaks sellele, et niigi nõme olla, on veel täielik PMS. Täielik ja muudkui kestab! PMS minu puhul on selline, et ok, erandjuhul on kõik chill, aga üldjuhul siiski ärge rääkige, ärge hingake, tooge veini, ärge helistage, üleüldse, kas teil on raske normaalne olla? Ja tooge veel veini. Pluss, suvalisel hetkel, kui muidu kannatan stressi väga hästi, siis nüüd see kindlasti nii ei ole ja võin nutma hakata. Jep, suvaline viha- või nõrkushoog, mis võtab silme eest mustaks ja mille ajel võivad toimuda (ja on ka toimunud) maailma suurimad lollused. Kui veel vein sinna hulka segada. Noh, mis veel… Tavalised naiste tunded – rinnad ülivalusad, üleni paistes ja paks tunne. Ja nii ma neid päevi siis ootan, et saaks selle jamaga nüüd ühele poole. Kuigi sümptomid tundusid seekord kordades hullemad, kui muidu. Ahh, talve alguse värk, tuleb rohkem veinile panustada, ma mõtlesin.
Nagu mainisin, olid käsil ka kiired tööajad. Ma olen harjunud pingeliste ja pikkade päevadega, aga mis tegi asja veel erakordsemaks, olin vahetanud firmat, niisiis, kõik on uus, vajab sisseelamist, nagu ikka kogu see kammaijaa. Novembri keskel läksin ka nädalaks välismaale tööreisile, kus mulle teatati, et pakuvad mulle ametikõrgendust, mille ma, loomulikult, kohe ka vastu võtsin. Igal õhtul jõin veini, noh mis see pokaal või paar söögi kõrvale ikka teeb. Ja niiiiiii väsinud.
Ma teadsin ise, et ok, selle reisi jooksul peavad mul päevad hakkama, ju nad lihtsalt siis veidi hilinesid, uue koha stress mõjub, misiganes. Kui tööreis hakkas läbi saama, arvutasin, et ok, nii hilja pole mul päevad mitte kunagi hakanud, need peaksid juba läbi olema, asi ei ole õige. Panin seal olles juba naistearstile aja ja õnneks saingi reisile järgmisel päeval vastuvõtule. Lennuk maandus öösel, mina olin arstil järgmisel päeval. No, ma ei viitsinud hakata ostma testi ja jamama, ootama veel ühte päeva, et hommikul pulgale lasta. Käin arsti juures ära ja on asi kohe selge.
Läksime elukaaslasega enne kinno minekut sealt läbi, tema ootas parklas ja mina jooksin majja sisse: mul läheb max 10-15 min ja siis saame kinno minna.
Läksin siis kabineti uksest sisse: tere, tulin kontrolli, kahtlustan, et olen rase, päevad ei ole hakanud. Vihase olemisega vene naine vaatas vastu: Nii! Ja mis vahendeid te siis kasutasite?!
Mina: Ei mingeid vahendeid, mulle sobib, kui olengi rase!
Arst: (kohe teine pilk ja toon) Aaaaahsooo, jajajaaaaa, vaatame järgi siis!
Kas see on tänapäeval haruldus, et tahetakse lapsi saada, et esimese asjana selline reaktsioon. Me olime juba ammu, kuude kaupa, seda planeerinud, aga kuna midagi polnud juhtunud, arvasin, et ok, läheb aega ja üleüldse sain ametikõrgenduse, et ahh, ei olegi praegu vist õige aeg. Nagu Murphy seadus ette näeb, just nüüd oligi asi käes.
Arst vaatas ja teatas lühidalt: Vjäike rasedus on.
Mina: … ok.
Arst: Praegu on elus. 5 nädalat 5 päeva. Pange kolme nädala pärast uus aeg. Muud ma ei ütle.
Mina: ok. Head õhtut…
Kogu lugu.
Läksime kinno, nagu puuga pähe saanud, hõljusime kuskil pilvedes, et omg, ongi nii, ma ju sain ametikõrgenduse, kui lahe, ma olen rase, appi, ma olen rase, mai tohi veini juua… Mida ma ülemusele ütlen. Kuidas üldse rase ollakse, mida ma tegema pean? Ikkagi, nii lahe, ma olen rase.
3 thoughts on “Algus ja arsti teade: Vjäike rasedus on.

Lisa kommentaar

