Riiete leidmine inimkonna eriliigile ehk rasedatele

Raseduse üsna algstaadiumis ma tundsin, et püksid jäävad kitsaks. Kuskil 2.-3. kuu kindlasti. Lihtsalt olin juurde võtnud veidi ja samas ei tahtnud enam midagi, mis oleks väga ümber, täiesti pinges tunne tekkis. Mõtlesin ise, et no, kas tõesti nüüd nii rase, et vaja kohe spets rasedate riideid osta? Ma olin lausa trotsi täis, et ei, ma ei ole see rase, kes teada saades vajab erilist kaupa ja otsekohe või kõnnib aeglaselt jalad harkis, käsi seljal toetamas ja ägisemas.

Aga ok, mul oli vaja uusi pükse, ma ei saanud seda ostu vältida ja mõelgu, mida ma mõtlen, jah, ma võtan juurde ja mul on mõttekas osta juba rasedate püksid!
Sõbranna käest kuulsin ja mäletan, kuidas ta otsis endale rasedate riideid, mis oleksid välimuselt ka väljakannatatavad – neid ei ole. Olin valmis seikluseks ja suureks stressiks.
Kõige pealt läksin H&Mi rasedate osakonda, kus on ok mudelid, aga üliskinnyd. Ma ei ole selliste jalgadega ehitatud, et need skinnyd raseda püksid oleksid ilusad või mugavad olnud, nägin välja nagu mingi jube sardell. Need mudelid, mis olid lihtsalt slim vist, igatahes natuke laiemad, olid juba nii koledad! Miks need on alt laienevad või koledate värvidega, ma ei tea. Ilusad modellikehaga rasedad leiavad sealt kindlasti ilusad püksid, mina tulin tulema enne, kui oleks toimunud närvivapustus teemal Juba ei leia riideid või kuidas ma ikka enda keha täielikult ohverdan selle lapse saamisega, samal ajal kui mehed ei tea sellest teemast mitte veeranditki ja halavad. Seekord suundusin lihtsalt teise poodi.
Mothercare’st leidsin! Kitsad, tumesinised, pehmed püksid, ka skinnyd, aga mitte H&Mi skinny. Ostsin püksid piisava varuga, et kohe jälle uusi ei peaks hankima minema. Varu tähendab seda, et püksid olid parajad, aga pehme kõhuosa oli võibolla veidi lai esialgu, ei saanud aru, see on nii veniv, pealegi värvli sees on see laiendatav osa.
Ülihea ost, maailma kõige mugavamad püksid, 7. kuu rase ja ikka veel lähevad jalga.
Need on need, mida kiidan:
Pole kõige ilusam pilt, tegelikult on ilusamad. Koos pükste ostuga pakuti püsikliendiks saamist, nii ma siis olingi ametlikult esimeses beebipoe listis. Creepy.
Aga muidu, muudest riietest rääkides, pesu on vaja olnud korduvalt uus osta ja hirmuäratavaid suurusi. Muud asjad, mida poes vaatan, et aa, selle venitab ju küll selga, kuna niiiiii suur. Kabiinis avastan, et nii väike, et ei saa seljas isegi mitte vaadata. Taju enda kehast on täiesti paigast ära. Suur kõht ees ja arvan, et inimesed ehk ei saagi aru, et olen rase, äkki vaatavad, et lihtsalt natuke suurem. Kuidas see mõtlemine mul nii viltu on?
Üldiselt, mu sõbrannal on õigus – rasedate riideid ei ole. Igal pool on retuusid, puuvillased laiemad t-särgid, mingid ürbid. Miks ma peaksin ostma raseda t-särgi, kui see on tegelikult tavalise t-särgi suurem suurus, heal juhul mingid krooked on ka keskel, et kõht ära mahuks. Mida iganes, t-särk on t-särk! See on ese, mida on kõige lihtsam leida ka tavakauba hulgast. Kleidid erinevates versioonides puuduvad või mingid muud lahedad esemed. Pükste valik, jakid, neid on vaja, mitte virnas t-särke! Ülerõivastest on ka heal juhul 1-2 varianti mitme poe peale kokku ja need võivad ka ikka päris koledad ja maitsetud olla.
Terve maailm nagu oleks kokku leppinud – rasedad on mingi selline eriliik, kes on igavad, mugavad, maitsetud, välimus ei ole neile oluline, sest see oleks väga pinnapealne mõtlemine ja nüüd on aeg tõsisteks ning olulisteks asjadeks. Ruttu koju, otsige koledad öösärgid või dressid välja ja titeasju kuduma! Ja kõik meigiasjad, mis kodus vedelevad, visake see saatanast tulnud mürk ära, sest seda teie ei vaja!

 

2 thoughts on “Riiete leidmine inimkonna eriliigile ehk rasedatele

  1. Ma sain päris palju sobivaid riideid kauplusest Orsey. Seelikud on nendel tihti kummiga ja näevad raseda seljas paremini kui mitte raseda seljas :P. Ja teine üllatav pood oli Baltika kvartal. Seal oli mitu mitterasedate keliti, mis istusid superhästi ümber kõhu. Ivo Nikkolo 70% alega raseda seljas oli super. Ma töötasin ju viimseni kontoris koos klientidega ja pidin normaalne välja nägema. Rasedate kauplustest hakkasin mingi hetke eemale hoidma, sest seal oli tõesti koledaid asju nii tegumoe, materjali kui ka värvi poolest. Olin rase kevadel ja suvel, siis ju eriti tahaks ilusaid riideid…

    Meeldib

  2. Ma ei ostnud MITTE ÜHTKI raseda riietuseset teise lapsega (esimesega ostsin ühe kleidi :D), ma olin suurema lapsega kodune ja kuskil ei käinud nagunii.
    Aga soovitus sulle: kui sul pükse vaja, siis müüakse neid retuusimoodi teksaseid, millel kummist värvel,need on head. Kui nii madalad on, et jääb kõhu alla see kumm.

    Meeldib

Lisa kommentaar

