Eesti Blogiauhinnad 2016 – HÄÄLETUS on alanud!

Teate, mis?
11. juunil toimub kohvik Wabadus Eesti Blogiauhindade jagamine!

Ja teate, mis eriti äge on? Mina olen ka beebiblogide nimekirjas ja teie saate mind oma häälega toetada!

Hääletada enda lemmikute poolt saab, kui vajutate sellele lingile:

EBA 2016 hääletus! https://surveer.com/s/W94RS22J
ja http://filtrita.blogspot.com.ee/ – on see oluline rida, mida teie silmad sööstavad otsima.

Kuna ma olen tutikas rase ja tutikas blogija, siis muidugi mulle on juba see äge, et olen sellises nimekirjas (kuhu ma end ise toppisin, of course, mina ju!)

Hea meelega lähen ise ka 11. juunil kohvik Wabadusse, kui veel jalad minu suurt kõhtu kannavad ja kui mõne kangajupi (loe:lahmaka) leian, mida ümber oma suure kere vedada.

Ja nüüd, kõik see mees/naine, hääletama!

4 thoughts on “Eesti Blogiauhinnad 2016 – HÄÄLETUS on alanud!

Lisa kommentaar

