See imeline TUUUUUUUUUUUUUB!

Eelmise nädala neljapäeval, peale viimast perekooli loengut, vurasime Pärnusse puhkama. Mitte, et ma nüüd väga tihedat tööelu elaksin, kuid elukaaslane seevastu elab hetkel ööpäevaringset tööelu, niisiis, paus oli vajalik.

Seda enam, et Tallinn väsitab! Aknad-uksed lahti, aga liiklusmüra on pidev ja õhku ikka ei ole. Siis mõtlen, et lähen õue tuulutama, aga kuhu? Mööda tolmuseid ja lärmakaid tänavaid aegluubis kõndides pole väga värskendav ja mõnus olla.
Suvel on Pärnus ka palju rahvast ja lärmi, aga see on kuidagi teistmoodi. Nagu kuskil välismaal või kuurortis oleks – mingisugune rahvariietes inimeste kamp liikus ka ringi, tekitas seda enam mingit puhkuse tunnet, et kõik on kirev ja üritusi täis. Tegelikult nüüd googeldades tuli välja, et tegemist oli rahvusvahelise koorifestivaliga. Äge!
Ja looduses vaikust sai ka nautida, sest öömaja on Pärnust veidi eemal.
Ühe asja seoses selle looduses ja vaikuses olemisega pean küll üles tunnistama – ma käisin saunas! Jah, rasedatele ei ole see soovitatav, aga ma paari minuti kui mitte sekundi kaupa käisin. Nii mõnus! Sain üle pika aja maitse suhu. Oleksin ma saanud peale sauna veel jõkke ka hüpata, oleks olnud täiuslik, aga sellest pidin siiski loobuma. Pealegi, peale minu hüpet oleks vesi kallastel, majade rusud ainult järel sellest suurest tsunamist ja jõgi kuival. Ma olen nii vaimukas, eksole!
Ok, räägin asjalikku juttu ka! Läksime linna peale ja jalutasime Abakhani poodi, kuna mina, ajutu, jätsin juba mitmendat korda voodilinade kanga koju. Nimelt, ostsin juba tükk aega tagasi lapse voodipesu jaoks kanga ja ema lubas ära õmmelda, aga mitu korda juba Pärnus käinud ilma selle riideta. Läksime siis kangapoodi uut ostma.
Olin juba üsna Abakhani juures, kui Karamelli poe eest jooksis üks naine minu juurde ja kutsus sinna poodi ka – nemad on seal täna erandkorras ja müüvad TUUBi, mis on ju rasedatele eriti mõnus riideese. Lahe oli see, et jutustas seal ees teistega ja katkestas, et oodake, ma pean seda ära kasutama ehk siis raseda inimese nägemist. Ja väga tore oli see, et samas ta ei olnud ebameeldiv pealepressija, vastupidi, ise selle asja fänn ja väga mõnusa vabameelse olekuga.
Ma olin enne ka TUUBi kohta netist lugenud, mõtlesin, et ah, on tore küll, aga tegelt ju üks toru, mis maksab ka. Järjekordne trendiese, mis tehakse sulle nii vajalikuks, et ilma selleta enam ei saa.
Läksime peale Abakhani siiski Karamelli ette neid uurima. Ega midagi – olin konksu otsas!
TUUB kangas on tehtud vanadest kalavõrkudest – öko osas linnuke kirjas, kangas ise tundub selline veniv sünteetika, et no, ei taha mingit sellist asja enda keha ligi, niigi palav ja selle kuuma ilmaga ei kujutanud TUUBi kandmist ettegi. Aga eksisin! Materjal on hingav, jahe, hoiab keha kuivana – no teate küll, see, millest spordiriideid tehakse. Ülimõnus ja vormihoidev.
Ja mis on väga lahe – kui multifunktsionaalne see on: pluus, seelik, kleit, ujumisriie, sall – mida iganes saab sellest venivast torust teha! Tema ütleski, et kui ei olnud ujumisriideid, tõmbas TUUBi üle puusade ja läks vette, nagu Marilyn Monroe ajastu välimus. Kui on laps sündinud, ideaalne pluus, mis hoiab kõhtu ja samas imetamiseks – kerge ligipääs. Ühesõnaga, tunduski ikka väga vajalik ese!
TUUBi on kolmes suuruses, 2 olid kohapeal, mis tekitas ka väikese kahtluse – Twiggy (üliväike) ja Marilyn (keskmine). Loomulikult võtsin Marilyni, aga kahtlesin, kas see ikka selga läheb. Ma ei hakanud seal proovima ka, aga ta kinnitas et 99% tõenäosusega läheb. Ok, riskisin.
Värvivalikust tahtsin tegelikult erksamat sinist, aga seda ei olnud sellist suurust, võtsin tumeda meresinise – ongi universaalsem tegelikult. Erksamaid suvevärve kartsin, no mine tea, kuidas selga istub, siis kriiskab ka veel. Pakend oli ka tore – kaanega torus, seda saab mingisuguse … pliiatsitopsina kasutada, no millena iganes, raudselt midagi annab sisse panna.
Seal oli veel väike erivärk – iga TUUBi ostuga saab ökojäätise ka. Palava ilmaga tundus see pakkumine igatahes eluoluline.
Jõudsin “koju” ja hakkasin proovima. Mul oli tõsine hirm, et see ei mahu selga ja mulle on nüüd sellist müügitööd tehtud, et vähe pole. Aga! Minu 8. kuu lõpu kõhu mahutas täiesti vabalt ära! Seda enam, TUUB on väga toetav! Ei ahista, vaid hoiab kõhtu, toob lausa kergenduse! Ma olen enne 2 bandaaži juba ostnud, mille olen kappi seisma pannud, sest ei suuda kanda. Kes oleks võinud arvata, et kõik, mida vajan, on TUUB – oleksin saanud hunniku raha kokku hoida!
Ja nüüd olen ma suurim fänn, tahaks igasuguseid ägedaid värve veel! Üks asi on netist lugeda, aga no jumal tänatud, et tehakse selliseid müügisessioone ja leitakse minusuguseid “ohvreid”!
Aitäh, TUUBikad!
Uurige ka asja, sest mina, viimast otsa rase, sealjuures, mitte just kõige pisemat kasvu, tõesti soovitan ja teate küll, kui kapriissed võivad rasedad mugavuse osas olla. Niisiis, peab hea olema!
Koduleht asub siin: http://www.tuub.ee/
Ja siin tõestusmaterjal, et tõepoolest mahub selga! Isegi minikleidiks läheb minu 17 lisakilo juures. Kui ma need peale rasedust maha uhan ja saan samasuguseks, nagu enne rasedust olin, saan TUUBist päris püssi kleidi!
Lisasin ka “enne” pildi, mille täna telefonist leidsin, kui igast jama ära kustutasin. Selle jätsin alles, sest naersin enda mõtete üle, mida tol hetkel mõtlesin. Pilt on tehtud aasta tagasi Itaalias, mil ma arvasin, et olen kuumusest paks ja paistes. Little did I know … Hahahaa! Igatahes, rasedus on ideaalne teraapia nimega “Kuidas enda kehaga sõbraks saada?”, mille põhimeetod on see, et kui ei meeldi enda keha, selge, teeme teiseks ja vaatame, kuidas siis meeldib! Valgustus missugune!
Mul on igatahes meel lahutatud!
7 thoughts on “See imeline TUUUUUUUUUUUUUB!

  1. Haah, see alumine pilt 😀 Mul oli ka ühe pildiga nii, et kui tehtud sai, siis vaatasin, et jummel kui kole, et kõht ees ja paks. Ja no kui rasedana 20 kilo suuremana selle otsa sattusin, siis vaatasin, et oi kui ilus pilt 😀 aga no worries, mul tulid pärast esimest rasedust (+18 kilo) kõik kilod umbes 2 kuuga täiesti alla, polnud probleemi. Pärast teist (+21 kilo) läks küll natuke kauem, aga enamus tulid ikkagi üsna ruttu.

    Meeldib

  2. Mina ka ostsin TUUBi kuskil raseduse teises pooles, siiski küll universaalse musta. 😀
    Kandsin seda enamjaolt seelikuna, sest mul olid garderoobis valikus rasedateksad ja ….rasedateksad. Olgu mainitud, et töötasin kontoris. See tuubike päästis küll päeva, sai kõrgele tõmmata ja pluusi peale panna.
    Ainult libedate sukkade peal liikus käies üles. Minikaga padurase ei tundunud peeglist kõige ilusam vaatepilt. 😀
    Alles nüüd panin selle jälle seelikuna selga poja esimese aasta peole, mugav oli, aga jälle libises pidevalt. Muid etteheiteid polegi. Mugav ja mõnna. 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

