Ühest üllatuslikust fotosessioonist – jah, mul on ka nüüd ametlikult kõhupildid!

Mõni aeg tagasi võttis minuga ühendust ühe väga mõnusa blogi autor Britt ja teatas, et tuleb Eestisse ning soovib mind kõhupiltide sessiooni katsejäneseks.
Kuna kõhupilte ma kuskil spetsiaalselt tegemas ei ole käinud ja hakkas see tunne juba enne kripeldama, et äkki ikka peaks, siis see pakkumine tuli mulle nii õigel ajal – olin nõus.

Asukoha valisime selle järgi, kuidas tal mugavam on, kuna tema on autota ja mina, olles üle elanud need poeskäimise vaimsed varingud (sellest siin, kes tragikoomikat naudib: Rasedusaegne mina-pilt: Emasloom National Geographicust + eilne “MULLE AITAB!” vapustus), lasin end elukaaslasel sõidutada. Ma ei ole muidu mingi hellik olnud, aga palavad ilmad ja suur kõht võtavad ikka võhmale.
Niisiis, asukohaks sai Viimsi Haabneeme rand.

Ok, mida selga panna? Õigemini, mis mahub selga? Mul oli täpselt 3 varianti, kõik üsna samasuguste lõigetega – suvalised puuvillased pikad kleidid. Lõpuks valisin kõige lahjema, aga naturaalsema värvi – mõtlesin, et fine, olengi selline… rase ja hästi naturaalne, eksole. Ja ammu ei ole lehvitanud kuskil enda loomulikke lokke, mõtlesin, et ok, olen siis terve täiega mina. Suur, rase ja lokkis.
Ainus asi, mida tegin – hullu krohvi, nn fotomeik (hahaa), mis tegelikult ikkagi läikima hakkas. Lootsin, et äkki siis hiljem on vähem Photoshopimist, aga võimalik, et see ei päästnud Briti vaevast. Ma igaks juhuks ei küsi ka, kui kaua tal töötlusega läks.

Algus oli konarlik, st sinna sõit. Ummik ummiku otsa, kuni tuli välja, et mingi rattaüritus oli, mistõttu olidki ummikud ja reguleerijad. No, Viimsi poole minnes on alati tihe liiklus, aga seekord oli ikka päris hull, mis ajas mind nii pabinasse, kuna Britt pidi meie järgi ootama ja see mulle üldse ei meeldinud.

Kui kokku saime, oh, üllatust! Ta oli nii chill, sõbralik ja jutukas! Ja ometi oli alles Eestisse saabunud ning surmväsinud.
Pildistamine oli väga kiire ja konkreetne. Mulle meeldib selline juhendamine, et vaata siia, nüüd ole nii, nüüd tee seda. Mitte mingisugune ümmargune, et kujuta ette, et sa oled kuskil mõnusas kohas ja hästi head mõtted on peas. Siis ma omameelest kujutan, tuleb välja, et eiei, see pole see olek ja nägu, mida tahetakse. Aga kui konkreetselt, vaata siia, pilk alla, nüüd üles – siis on selge!

Ja lõpuks võtsime elukaaslase ka pildile. Ta on nii ammu rääkinud, et tahab meist koos ilusaid pilte ja kuidas kohe ikka saab rasedus läbi, polegi pilte. No, mulle ei olnudki need pildid nii olulised, kui talle. Sai oma tahtmise ning nüüd vaatan, et nii ilusad – meie kahe pildid on veel mu lemmikud.

Igatahes, ma miskipärast kartsin, et ei tule väga pilte, mõni enamvähem võib-olla. Kuna ikka paras ports kaalu on ja igalt poolt on midagi, mille kallal ma hullult hetkel nurisen.
Aga ma olen nii rahul nendega! Ma ei tea, kas Britt ise ka rahul enda tööga on ja nagu mainisin, ei tea, kui palju ta järeltööga vaeva nägi, aga mina olen lausa nii rahul, et lasen ka mõne ilmutada ja raamin ära.

Kes mind teavad, teavad ka seda, et üldiselt olen ma väga jutukas, aga seekord olin kuidagi vist nii poseerimises sees, et ei jõudnudki enda nn tavaolekut sisse lülitada. Võib-olla olin hirmul, et muidu tulevad kõik pildid suu lahti midagi väga “olulist” öeldes. Niisiis, pikemateks vestlusteks meil nii väga mahti ei olnud.

Igatahes, kõik oli väga mõnus ja proff! Mul on hea meel, et Britt võttis selle aja enda tihedast Eesti graafikust, seda enam – olles ise äsja tulnud väsitavalt lennult. Aitäh!

Aa, muide! Seoses nende piltidega tuleb mul meelde üks varasem postitus, kus ma üsna konkreetselt väljendasin end, et selletaolised pildid on jubedad ja keegi ei ole sellises asendis, et muudkui mehed hoiavad oma käsi naise kõhu peal ja mis kõik. Vabandan! Hoiavad küll üsna niisama ka, ilma, et pilti tehakse. Minu elukaaslane tahab koguaeg teada, mis kõhus toimub, eriti kui see on nii suur ja inimene seal sees on nii reaalne.

Ja veel üks aa! Saage tuttavaks, elukaaslase nimi on Jaanus. Ma ei ole seda enne maininud, kuna pidasin rohkem enda blogi, mõtlesin, et ei hakka tema privaatsust rikkuma, aga küsisin ilusti, kas tal on selle vastu, kui ma kasutan aegajalt siin ta nime. Ja nüüd ta pilti ka. Phh, muidugi ei ole tal selle vastu midagi! No, ma olen korrektne lihtsalt!

 

 

 

 

7 thoughts on “Ühest üllatuslikust fotosessioonist – jah, mul on ka nüüd ametlikult kõhupildid!

  1. Väga ilusad pildid ja mingit meeletut ülekaalu küll kusagilt ei paista 🙂 Pigem ikka sale rase. Ka minu abikaasa käib ja hoiab kätt mu kõhu peal vahest. Täitsa niisama. Ei, tegelt ta ootab esimesi mükse. A ma endiselt natukene muigan nende poolpaljaste rasedafotode peale, mida Facebooki julgelt loobitakse 😀 Vabandan ka! 😀

    Meeldib

  2. Kuigi blogi aadress on filtrita, siis ütleme nii, et teatud nurga alt ongi ilus sale rase, aga eks mõne külje voi selja tagant vaadates see pilt ikka täpselt sama ei ole 😀 niisiis teatud filter on ikka peal 🙂 ah, pole kaua jäänud ka!

    Meeldib

  3. See viimane pilt ..:) See, kuidas Jaanus sind vaatab – no sealt õhkab armastust..:)
    Ma ei ole kunagi neid kõhupilte mõistnud aga pean oma sõnu sööma, sest tahaks ise ka juba neid pilte teha, kuna praegu pole suhteliselt millestki teha (16 nädala kõhurasv) siis pean veel ootama. Ja paks sa pole, sale rase jah! 🙂

    Meeldib

  4. Oh, ma natuke isegi hakkasin igatsema neid raseduseaegseid pilte. Miks? Mäletan oma fotosessioonilt seda, et esimeste piltide pealt tõmbasin harjumusest koguaeg kõhtu sisse, aga siis tuli meelde, et WAIT, see on see sessioon kus peab ju kõhu täiega punni ajama ja üldse ei põdenud – mida suurem, seda rasedam 😀

    Meeldib

Lisa kommentaar

