Järjekordne glamuurne postitus kehalistest tundmustest – kas tõesti NÜÜD midagi toimub?

Ma olen ikka veel ootel, aga vist mitte enam kaua.

Seljavalud on uued! Alates eilsest õhtust. Ja hommiku lähenedes on need aina tugevnenud, korraks lõi isegi nii tugeva valu, et võttis hingeldama. Alaseljas, nagu neerude kohal. Äge! Ja nüüd muudkui tuikab. Igatahes, telefon on kõrval, et kui kõhu- või seljavalud mingite vahedega peaksid käima hakkama, saaks midagi tuhude äpiga mõõta ka. No, ausalt, valud, tulge, ma elan selle jandi üle!

Terve öö laps konkreetselt rammis vastu seda alumist konti, nii et natuke veel ja oleks väljas olnud. Täiesti valus oli! Aga no, ta oleks võinud veel julmemalt jõudu rakendada ja oleks mõlemal vähe kergem praegu. Jalgu polnud mul terve öö kuskile panna, sest ega kokku neid normaalselt panna ei saa, laps seal vahel. Aitäh selle pildi eest, Lilli. Aga no tõesti, kuhja patju ja tekke sinna, et jalad oleksid ei tea kuidas, laps ikka möllab ja rahule ei jää.
Arvasin, et ok tunnen mingeid tundmusi, pole ta nii all seal midagi, et lausa jalgu ei saa normaalselt koos hoida. Katsusin seda kondi osa, läks sealt igalt poolt ümmarguseks, sest keegi rammis, no ikka on jah täitsa seal, kui ma juba peakuju või mida iganes sealt tuvastasin. Ja täitsa pikalt, mitu tundi niimoodi.

Eile, muide, mõtlesingi, et ok, jaanid läbi, elukaaslasel tihedam töövärk juuli algul, nüüd on aeg lapsel sündida. Pealegi, mul on nii igav! No, vahin mingeid lapse asju siin, et ok, jah tore on, hakkaks nüüd pihta selle värgiga. Sest mai viitsi enam tube ka koristada ajaviiteks. Nii igav, et tahan actionit, sünnitust, seda alguse kammaijaad ja sammud rutiinile lähemale. Kuni selleni, et saan oma esimese veinipokaali ka lõpuks sisse kulistada. Aasta ema 2016.
Lisamärkus: ei pea hakkama mulisema nüüd, et oiiiii sul läheb aasta veel, mingit veini ei saa, hea loll sa oled! Ma päris eile ei ole siiski sündinud. Aga no aasta jooksul vähemalt ühe pokaali saab ikka kuskil imetamiste vahepealsetel aegadel sisse kaanida, kui mitte rohkem. Ja kui ka ei saa, elan ka selle üle. Sammud pokaalidele lähemal on anyway.

Igatahes, veinineeludest tagasi sünnituseelsete tunnete peale.
Sõin eile siis kausiga teravaid Tai kiirnuudleid. Oleksin hiinakasse läinud, aga kõik kohad olid kinni. No, tõesti on teravad, aga ega need vist ei mõjunud nii, et hakkaksin sünnitama. Või no, peale seda tulid seljavalud küll… Või tulid peale seda, kui kahtlustasin, et lõi korgi pealt.
Jaa, ma kahtlustan, et lõi korgi pealt eile õhtul, osaliselt vähemalt. Sest lihtsalt olen ja järsku tunnen, et issand, kas ma lasin end täis? Ruttu tsekkima, mis krt! Kas nüüd siis on see raseduse faas, kus pidama ei saa? No, ütlesin, et glamuurne postitus, aga ei olnud kumbki hädadest, mis tuli. Tuli mingi muu värk ja sama palju nagu, oleks häda nr 1 – ikka nii, et kahtlustasin enda täislaskmist. Mis krt? Osadel ongi see asi, et palju voolust raseduse ajal ja muud asjad. No, nii palju küll pole. Äkki see oli ikka see kuulus kaitsev limakork, mis enne sünnitust ära tuleb? Aga ilma veretäppideta. Sest googeldasin ja ei pruugigi mingi värviga olla.

Igatahes, äkki homme on mu lapse sünna? See oleks ju nii tore!

Tundmustest nii palju, selg valutab, kõht valutab ja hommikul oli jube iiveldus ka peal. Aga aru ma ei saa – mõõta vist midagi ei ole. Alles eile kuni õhtu ja ööni oli nii hea olla, mõtlesin, et ahh, nii peagi ta ei tule.

38. nädal kohe täis.

NB! Meie juulibeebide grupis oli eile 5 sünnitajat! Kõik peaksid juulis sündima, aga nope, meil neid sündinuid palju juba ja eile lausa 5 korraga. Teeks nii, et ma olen järgmine!

 

27 thoughts on “Järjekordne glamuurne postitus kehalistest tundmustest – kas tõesti NÜÜD midagi toimub?

  1. Miks ma küll su blogi nii hilja avastasin 🙂
    Mul täna 37+5 rasedust ja ei jõua ka enam rase olla. Mõtlesin üleeile juba, et läheks tünnisauna, äkki kiirendab protsessi vms 😛

    Meeldib

  2. Nii vahva üle mitme aasta beebiootuse juttu lugeda 🙂 Üritades mitte järjekordne tüütu nõuandja olla, julgen siiski soovitada – kui kuidagi enam ei saa, siis alkovaba punane vein on müügilettidel täiesti olemas. Kui see pokaali valada ja hästi head fantaasiat omada, siis on nagu “päris” 😉

    Meeldib

  3. No aga mine kontrolli 😀 Ütlegi,et on jubedad valud ja midagi veel eritus ka, äkki lausa veed. Saaksid teada, kas toimub midagi või on emakakael ikka mingi 5 cm pikk.

    Meeldib

  4. Oi-oi, kui põnev!
    Selle jalgade värgi suhtes… Ma muudkui veel mõtlesin, et miks mulle KTG ajaks kogu aeg mingit patja jalge vahele soovitatakse/topitakse, mingit vahet nagu ei märka seal lebades. Aga no nüüd siis saan aru, et ju mul siis VEEL ei ole vajadust.

    Meeldib

  5. Esimese lapse ajal käisid mul meeletud neelud punase veini järele. Peale sünnitust suure hurraaga avasin siis pudeli ja noh… absoluutselt ei kerinud 😀 Praegu on üsna raske , kui mees kõrval külma õlle avab. Saladuskatte all, olen lonksu võtnud küll. Jällegi üks halb halb ema.

    Meeldib

  6. Ma olen 4 jast kolm üle kandnud Kerteni veel eriti pikalt, pea 3 nädalat, Viimane sündis plaanitud keisriga 32 nädalal. Mäletan kuidas ma arsti palusin, et äkki saaks kas või nädala veel edasi lükata. Ma istusin kaks nädalat oma pisikese abitu beebiga haiglas. Ma arvan, et seda ei taha küll keegi tunda. Nii et oota aga rahulikult. Ma muidugi ei mäleta, et mul oleks mingeid erilisi hädasid olnud. Nautisin igat rasedust. Ilmselge, muidu mul ju poleks neid 4 😀

    Meeldib

  7. Mina lihtsalt kardan, et ta on äkki liiga suur juba, kuna siin viimane ultrahelimutt oli kuri, et hirmus suur laps tuleb. Ja samas, arstid, nii see, kui mu enda ämmaemand ütlesid, et tuleb varem. Oleksin võinud seda mitte teada, sest nüüd ma mõtlengi, et mis see varem siis on ja muudkui ootan. Aga enesetunne on niiii jube ebamugav! Ei istuda, astuda, magada ega süüa ei saa enam – tahaksin juba seda kergendust 😀 Kuigi jah, tuleb ta siis, kui ise tahab, selge see 🙂

    Meeldib

  8. Jaa, mina mõtlesin ka, et arst soovitab ja teised ka, et pane padi jalge vahele magades, siis mugavam. Tükk aega ei saanud sellest aru, mul pigem vaja külje alla kuskile suurt tekiriba, et kõhtu toetaks. Aga nüüd saan sellest padjakuhja vajadusest ka lõpuks aru. Paneks jalad kaela taha kui saaksin 😀

    Meeldib

  9. Minul ennustati ka 2 kg-st last (et okou, probleem!), aga tuli hoopis üle 3 kg..seega nad võivad lausa kilodega mööda panna ning sul võib täpselt vastupidi ju olla.
    Mis puutub veini- siis pokaali saad julgelt varsti võtta ning see ei tee sinust halba ema. Ja usu, pärast pikka rasedust tekitab juba pokaalgi hea sumina.
    Postitusi lugedes- siis kuna oled olnud ülitundlik rase- näitab see, et sinust saab väga armastav ema kindlasti lapsele. Ja kui beebi käes, siis rasedusaeg läheb meelest ning uue lapsega ununeb sul kunagi arvatavasti 85% esimese raseduse “probleemidest” 🙂
    Jõudu ja peatset sünnitamist! Lapse sünd on tõepoolest ime, küll näed! Kõlab nagu klišee, aga nii lihtsalt on.

    Meeldib

  10. Jaa, muide, see juba ongi ime minu jaoks, et üleüldse ta sinna kõhtugi sai ja inimene on. Ja no, mis temasse puutub – pole kahtlustki, et nr 1 inimene minu jaoks juba praegu, nii, et jaa, armastav ema ma olen kohe kindlasti! Oh, ma nii ootan!

    Meeldib

  11. Just täpselt samad tunded valdavad mind ka 😀
    Mees küsis täna, noh mis kõhubeebi teeb? Vastasin suht kurjalt,et elab oma elu. Mees selle peale, no ma arvan,et ta pakib asju 🙂

    Meeldib

  12. Just täpselt samad tunded valdavad mind ka 😀
    Mees küsis täna, noh mis kõhubeebi teeb? Vastasin suht kurjalt,et elab oma elu. Mees selle peale, no ma arvan,et ta pakib asju 🙂

    Meeldib

  13. Pole mõtet ette karta, isegi tänapäeva tehnika juures pannakse ikka nii pange oma asjadega. Olen üks selline kes on alati käinud topelt arsti juures. Paranoia. Aga saanud nii erinevaid tulemusi. Eelmise lapsega ei teadnud isegi seda lõpuni kumb sünnib, kuna üks arst ütles ühte, teine teist.

    Meeldib

  14. Mind ähvardati terve rasedus et söön beebi suureks. 36ndal nädalal mõõdeti beebi kaaluks 3000 g. Olin valmis siis et tuleb selline 4 kg. Sünnitasin 38+5 ha kaaluks 3330 g. Ilmaasjata sain pool aastat õiendada..

    Meeldib

Lisa kommentaar

