Viimaseid päevi üksi ja siis ei ole ma enam MITTE KUNAGI üksi (või noh teatud aastad vähemalt)

See on postitus suht mitte millestki.

Algas “vaba nädalavahetus” ehk siis elukaaslane põrutas tööasjus minema ja ma hoian last kinni, et ta selle aja jooksul ei sünniks. Kuigi noh, sündigu, ärgu sündigu – ise teab.

Ja millega ma siis tegelen nii väga. Nii palav on, et ventika tassimisega enda järel – kuhu otsustan end paigutada, siis sinna tuleb ventika uus asukoht.
Laps on väga rahulikuks jäänud, loodetavasti lihtsalt palavusest ja ruumipuudusest, aga ma igaks juhuks ikka jälgin liigutusi. Kui täitsa paigale jääb, eks peab siis kontrollima seda asja.

Miskipärast meeldib mulle maskitada just siis, kui olen üksi. Täna kraapisin oma viimase riisme Glamglow mudamaskist kokku ja mökerdasin näkku. See mask on niiiii hea ja niii kallis! Ja mul ei ole seda enam! Kingiidee katsikuteks, kes raha peale vihane on.

Kes ei tea üldse midagi nendest maskidest, siis Glamglow  maskid – this is the sh*t, ma ütlen. Kuna see on tõesti päris kallis, siis mul on ainult 1 ostetud, päris ammu – must variant ja ouemdsii kui hea!
Peale kanda ei ole mugav, kuna seal on suured rohelise tee lehed, muda, siis ma alati sätin neid lehti seal, et oleks hullult ilusti ega ei ripneks kuskilt, sest tahaks maski täie raha eest. Nii kui peale kannad, siis algab tõeline kipitus ja see on normaalne – nii see toimibki. Mahapesemine on jantimine – niisutad maski, kuna see on kivistunud, siis tekivad koorivad osakesed, siis hõõrud nendega nägu ja pesed kõik selle värgi maha. Päris raskelt tuleb, kui on veel liiga kuiv ja kinni.
Aga tulemus! Tulemus on see, et sul ei ole poore enam! Ma ei räägi täitunud pooridest, vaid nahapooridest üleüldse – see puhastab ikka väääga sügavuti ja trimmib sind nii ilusaks, et tahaks peole minna peale seda! Muide, staarid kasutavadki seda maski enne lavale minekut ja kõlab loogiliselt. Ja mina mõistan selle vajadust täielikult – oled kord juba proovinud, siis on pekkis – tekib tunne, et kuidas ma enne olen elanud.
Ma räägin sellest nii õhinaga, sest pole ammu seda maski teinud ja järsku taasavastasin – issand, mis efekt!

Nende koduleht asub siin: http://www.glamglow.com/, aga sinna ei tasu minna, sest kui te olete selline nagu mina, siis te tahate KÕIKI neid asju! Tegelt ka, ma tegin selle vea praegu ja hing on haige, sest ma tean, et ma ei tee selliseid kulutusi vist enam iial (mõnda aega on laps mu hollywoodi supermuda ja muud luksused) ja need ostud jäid sinna “ilusasse ja edukasse” noorusaega. Aga pole hullu – küll see aeg mul tagasi tuleb – lapsele jalad alla ajada ja back to business.

Mina ostsin enda maski Debenhamsist, aga ma usun, et kaupsis on ka – seal on ka suht kõike, mis on hea ja mujal ei ole. See summa, mille omal ajal välja käisin on küll suur, aga mask kestis väga kaua või oli asi selles, et ma ei raatsinud seda pidevalt teha. Pealegi, see must variant ongi puhastav, trimmiv, efekti andev – seda ei tasugi palju teha, sest väga tugeva mõjuga. Kellel nahal mingi kahjustus või põletik, siis seda teha ei tohi, sest see mask, nagu mainisin, on ülitugeva toimega ja võib ärritada.
Kuna tegemist on naturaalse tootega, siis hoidsin külmkapis. Nagu ma enamasti enda maske hoian, sest ma päris suva keemiat ei taha ja soojas, niiskes vannitoas nii kalleid asju hoida on raiskamine. Seetõttu siis kestiski kaua see “pidu”. Selline kiidulaul minu viimase maskitilga mälestuseks.

Selfie ka sellest suurepärasest maskiteost. Ja sellest, kui SUUR kõht mul on, aga vähemalt mask sobib minu kleidi/seelikuga. Ainus ürp, millega ma hetkel üldse selle palavusega olla saan.
Ja nüüd ma hakkan oma lemmikkanalit vaatama. Et kõik ikka teaksid, mul on ülim nõrkus ja see on olnud alates lapsepõlvest, kui nii koledaid asju telekast vaadata ei tohtinud, igasuguste mõrvamüsteeriumite ja lahenduste vastu. Kus vähegi on laibad, mõrvad, haiged pervarid ja kõige selle uurimine – siis mina olen põnevil. Ehk siis lemmikkanal on muidugi Investigation Discovery.
Ja mitte midagi muud ma täna ei teinudki, kui maganud, higistanud, tuulutanud, jahutanud, maskitanud, vahtinud youtubereid ja nüüd siis vaatan vastu ööd mõrvareid ka. Oleks mul vein ka ees, oleks elu täiuslik hetkel. Ehk siis nagu näha, naudin viimaseid päevi üksiolemist enne seda, kui ma ei ole enam MITTE KUNAGI üksi. Oh, god.
10 thoughts on “Viimaseid päevi üksi ja siis ei ole ma enam MITTE KUNAGI üksi (või noh teatud aastad vähemalt)

  1. Investigation Discovery on minu lemmik ka. Ja rase olen ma ka, ainult tähtaeg on augusti lõpus. Mul küll mees juba enne rasedust ei tahtnud meile üldse Telia (siis Elion) teenust võtta, kuna ei tahtnud, et ma seda vaadata saaksin. Ja kui rasedaks jäin ja telepaketi valik päevakorda tuli, siis ütles, et lapsele ei mõju see hästi :D, kui ma mõrvu jms vaatan. Aga olen radari alt poolenisti läbi lennanud sellega, et Netflixist (telefonist) vaatan Forensic Fileside vanasid osasid…

    Meeldib

  2. Selle oma maskijutuga ajasid mulle sellise “isu” peale, et ma olin juba peaaegu seda sama maski tellimas, kui mulle meelde tuli, et oli ju mingi vinge Eesti päritolu turbamask, mida kiideti ja mis mind väga huvitas ja siis ma lugesin taas kommentaare ja kogemusi ja nüüd tellisin hoopiski Vestige Verdanti turbamaki ära. Vällamaal elaja väärastunud patriotism lõi välja. 🙂

    Ja, oh neid armastavaid isasid! Mida nad meile kõike raseduse ajal keelavad! Mind ei lasta üldse kohvitassi ligi ja kui ma liialt selle järele õhkama hakkan, siis küsitakse, kas ma tõesti tahan hüperaktiivset last ja hea päeval lubatakse oma tassist üks lonks võtta. 🙂 Ma siis aseainena söön kohvimaitselist shokolaadi ja jäätist.

    Meeldib

  3. Omamoodi armas, kui värsked isad on nii ülikaitsvad beebi suhtes 🙂 Aga kui suur kohviisu säilib raseduse ajal (mõnel kaob isu ära), siis tassi kohvi või lattet võib päevas ikka juua ju- pea kõik teaduslikud uuringud on näidanud, et ohutu kogus ei mõjuta last mingil moel. Kuni 200 mg kofeiini päevas peetakse siis ohutuks koguseks. Samamoodi on kofeiini ju shokolaadis ja tees. Üldjuhul 200 mg kofeiini =350 ml kohviga, aga kõik oleneb muidugi kohvi valmistamise viisist. (Nt 50 g šokolaadi = alla 35 mg kofeiini)
    Ja kui mees ikka veel kardab, võib ju kofeiinivaba kohvi nautida 🙂

    Meeldib

  4. Muide, lisaks on ülihea ka Turblissi mask ja tooted – ka puhas Eesti värk, ainult natuke odavam. Vestige Verdanti ei ole proovinud ja oiii ma tahaks, aga ei raatsi 🙂
    Kohvist rääkides, ma ei saa aru, mis jama on meestel selle kohviga – minu oma ka ikka aegajalt, et ma ei peaks seda jooma ja laps tuleb mingi segane peast jne. Ometi joon ainult ühe tassi päevas, piimaga ja lahjem. Vist tuleb see hirm tal sellest, et ma seda ühte tassigi nii väga vajan, nagu sõltlane – et iga sõltuvus on ju kahjulik. Kuigi ise on sõltuvuses juba nii kohvist, aga peamiselt mustast teest – mitu tassi päevas. Endale aru andmata, et seal on ka päris tore kogus kofeiini ja kofeiini ajab ta näost sisse ikka kordades rohkem kui mina päeva jooksul 😀 Enne rasedust tegin endale nii kangeid kohvisid, et lusikas seisis püsti ja tumemust pidi olema, ei mingit piima ja koore jama. Nii, et ma niigi parandasin end 😀

    Meeldib

  5. Saksamaal on Glamglow ja Vestige Verdant näiliselt ühes hinnas: 49.- EUR, aga selle vahega, et Glamglowd saab selle raha eest 50 grammi ja VV-d 200! Nii et tegelikult oli ilge soodukas ja hulgikaup! 🙂

    Arstid ju isegi kaks tassi kohvi päevas lubavad rasedale, aga mu mees ei pea seda millekski. Seda, et šokolaad kofeiini sisaldab, ei ole ma talle veel reetnud. Enesealalhoiuinstinkt!

    Meeldib

Lisa kommentaar

