Mõnus kodukohvikute laupäev ja multitalendist elukaaslane + video!

Nagu ikka, madalseisule järgneb tõus.

Eelmine “käigekõikp….” postitus oli vist selline auru väljalaskmise värk. Minuga ongi see asi ja alati olnud, et kui ma olen oma pahurdamise ära pahurdanud, on sellega ühel pool ja tuleb uus päev, nagu polekski neid mõtteid peas olnud ega üleüldse midagi viga. Ekstravertide värk – vaja välja elada ja siis on kõik jee! Vähemalt ei jää sisemisi analüüse tegema ega kõnge nende otsa.

Ja nagu Murphy seadus – häda, et kuskile ma ei sobi rasedana ja raudselt noore emana ka, siis sain tõestuse, et sobin ikka küll.

Sõbranna oli jaganud Facebookis, et Arukülas kohvikute päeva raames peavad nad enda mehega, mehe venna ja tema tüdrukuga kohvikut. Kuna algul vaatasin, et noh, suvine üritus, kuhu lihtsalt järjekordne Facebooki kutse, siis väga ei süvenenud, aga täna, poolest päevast, avastasin, et oh, nad ju ise peavad oma aias – ok, Jaanus, kark alla, sõidame sinna, ma tahan kooki ja rabarberilimonaadi!
Ja meil Jaanusega oli täna tähtpäev ka ja puha! Nii, et sõidame deidile!

Arvasin, et ok, Aruküla, väike koht, kes seal ikka nii väga on, kohvikud olid mööda asulat laiali, aga oh, jumal, mis seltsielu seal käib! Aktivistid liikusid, kõigil oli nii lahe meeleolu, rahvast oli üllatuslikult NII palju! Ma tahan ka sellises kohas elada, kus on äge kamp ja tehakse väikeste kohtade asju. Linnas on kõik nii laiali – üritusi on palju, aga seda mõnusat tunnet ei teki. Siin on hea anonüümselt üritustel ja kohvikutes käia (seda ka vaja), aga kuna ise ka väiksest kohast päris, siis ma igatsen sellist külaelu ja nende aktivistide jäuramist/korraldust.

Sõbranna ja tema kamba kohvikuks oli Kunstikohvik – ise tehtud ohkuihead koogid, võikud, home-made limonaad, soolakurki, kohv, vanakooli vahvlid, veel mingit kanepi jooki (legaalne värk) – no igast asju, lett oli lookas, aga rahvast oli nii palju, et ma ei kujuta ettegi, kui palju neil asju üle jäi. Ma arvan, et suurt midagi väga.
Kunsti poole pealt oli seal Navitrolla näitus/müük, Priit Nargla fotonäitus/müük ja eraldi kunstitegemise nurk, kuhu külalised said enda kunsti mökerdada – väga mõnus. Lauad kaetud ilusti linadega ja lillevaasidega – tundes sõbrannat – siin ei olekski saanud asja lihtsamalt ajada. Ja isegi Hiina portselan oli välja toodud.

No, see pilt sattus ilma Hiina portselanita …

 

Üks väheseid pilte, kus järjekorda ja massi parasjagu ei olnud

 

 

Mmm… home-made rabarberilimonaad

Muide, kes tahab kunsti osta või enda kunsti raamida, siis nende ettevõte Järsi OÜ on see koht, kus seda teha. Miljon raamivalikut ja muud kunstiriputamise lahendust – this is the place! Koduleht: http://www.jarsi.ee/

Lisaks söögile, aias lebotamisele ja mõnusale melule, sai Jaanus nn kitarri-/lauluproovi ka teha ega pidanudki täna proovikasse minema – võttis oma uue Jose Ramirez kitarri kaenlasse (mis teeb lausa mesist häält – Hispaania käsitöö ja nii hästi lõhnav puit) ning tekitas oma live muusikaga teistele ka chilli meeleolu.

Igatahes, mul on nii hea meel, et Jaanuse sinna meelitasin (ma ju üksi ei liigu kuskil enam, just in case).

Ah, teen talle ka siis reklaami – Jaanus mängib kitarri ja laulab väga hästi (mõnus latiino värk on tema lemmik, aga tuleb muud ka), nii, et kellel kuskile ürituseks esinejat vaja, siis seda teeb ta päris tihti ja väga meelsasti. Ja lisaks kitarrile mängib ta hästi kongasid (on ühed trummid …), teeb mõnusat õhtujuhtimist ja õhtukorraldust, kus on vähegi mingid tegevused, mängud ja muu (sünnipäevad, firmapeod, pulmad, mida iganes), paneb üles vajaliku tehnika  – no, ühesõnaga, üritustele käega lööma ta ei lähe!
Ja põhitöö on tal tegelikult (või on need valdkonnad juba võrdse kaaluga kui kalendrit vaadata …) videote tootmine. See tähendab seda, et kõikidele tähtsatele sündmustele – konverentsid kuni pulmad ja laste sünnipäevad – võite ta filmima kutsuda, millest ta hiljem mõnusa video kokku monteerib.
Asju, mida ta ei tee, on suht vähe, ma ei jõuagi kokku lugeda ja siia neid kirja panna, aga need kaks ala on põhilised. Vot selline mitmekülgne andekus on mul kodus.
Ta peaks tõsiselt endale kodulehe tegema, et saaksin seda nüüd jagada eksole! Aga ma siis panen siia ühe pildi, mille temast Viimsis üsna hiljuti tegin.

Ja siin on üks hiljutine video ka temast, mille ta endale ajaviiteks proovikas tegi, kus ta oma muusikaasju ajab.
VIDEO (youtube): Jaanus proovikas.

Ta tegelikult on päris lõbus …

Aga mida ma selle postitusega tegelikult öelda tahtsin! On see, et ma tundsin end täna taas omas elemendis ja päev oli nii mõnus. Ja no see asi, et ma hetkel kuskile läbutsema ei sobi – ma ei tahagi seda. Ei tahtnud tegelt eelmist postitust kirjutades ka, aga kuidagi oli selline nukker ja üksik olla, et ma ei kõlbagi kuskile. No, ma ju ei tahagi tegelt sinna kuuluda, kuhu ma ei sobi, ma ei tea, mis hormoonide möll see oli, et oli vaja nutta selle asja pärast.
Ja pealegi, vaadates peresid ja sõbranna last – mulle nii meeldib selline seltskond. Jah, kade olin ka, et laps pandi magama ja siis alles see “suurte pidu” ning šampalaud avati, aga sellest saan ma osa järgmisel aastal. Mis siin ikka kade olla. Neelud lihtsalt, hahaa!

Asi, miks rasedad end halvasti või kohatult võivad tunda, ongi mitte ainult paksus/rasedus, vaid see, et neil on füüsiliselt raske olla – kuidas saabki füüsiliselt sellises seisus hästi vaba olemist tunda, kui sa väsid ja loivad. See see värk ongi, sest ma ei ole harjunud aeglane olema ega kuskil tihti istuma lihtsalt ja siis hiilibki mingi “ma ei sobi kuskile tunne” ligi. Mis on täiesti absurdne ja ajutine!

Rasedus ei ole õnneks igavene, nagu ma seda ei teaks, eksole. Ja kui läheb meelest, siis eks ma sünnitusvalude ja taastumis/imetamise valude/magamatuse ning kõige selle ajal alles tunnen, kuidas see igavene ei olnud.

No, anyway, järjekordne madalseis läbitud – nii, et tegelikult ka, ma ei ole närvihaige stressipall.

7 thoughts on “Mõnus kodukohvikute laupäev ja multitalendist elukaaslane + video!

  1. Haa! Ma elan ka arukülas ja täiega boikittisin eilset kohvikutepäeva, sest õige hiidlasena seostub kohvikutepäev ikkagi kohvilähkrite kärdlaga, mitte kopeerimisarmeega igal pool mujal (lihtsalt mo kiiks, aga hiidlasi ja endisi käinakaid elab siin tegelikult vähemalt 3). Aga hea on lugeda, et oled madalseisust üle, eks praegu (ja mõni aeg pärast lapse sündi) olegi emotional rollercoasteri aeg 🙂 loodan, et sul läheb kõik hästi 🙂

    Meeldib

  2. Ise mõtlesin sama, et huvitav, kuidas see kohvikutepäeva komme üle Eesti kandunud. Aga ma ei ole kade – hoopis tore, et see nii on! Üks käinakas juba heitis ette, et külla ei tulnud! Mul läks meelest, et seal elab! Igatahes, peaks ka sinna kolima – tundub täiesti mõnus koht!

    Meeldib

  3. Tul(g)e muidugi! Piisavalt maal, aga piisavalt lähedal linnale, põhiasjad on kõik kohapeal olemas ja muidu kena roheline kant ka 🙂

    Meeldib

  4. Ma tean, et see kõlab nüüd nagu klišee aga naudi oma viimaseid päevi rasedana! Vaatamata sellele, et tunned end kui jõehobu ja üldse ebanugav olemine.
    Ma ei jõudnud ära oodata, et see beebike ükskord kõhust välja koliks ja nüüd kui ta paar nädalat vana annaks päris palju sellise päeva eest, kus saaks terve päeva seriaale vaadata, kohvitada ja raamatut lugeda 😉

    Meeldib

  5. Ei kao need seriaalid ega raamatud kuhugi- kohe saad jälle kõike teha. Aeg kaob nii kiiresti, et varsti annaksid päris palju sellise päeva eest, et ta oleks taas see pisipisi paari nädalane 🙂 lapsed kasvavad tõesti ruttu- nautigem siis seda protsessi 🙂
    (Kahe lapse ema)

    Meeldib

  6. Tervisi!
    Tulin juhuslikult lugema seda blogi siin, aga Eesti on ju nii väike. Ma küll ei tea, kas Jaanus ise mäletab, aga ühel talvel mängisime jõulumaal päkapikke koos. Õigemini tema oli jõuluvana ja meie abipäkapikud. Oi, see oli ammu 😀 Väga vahva. Jõudu ja edu ja palju peatset õnne 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

