Paber on ju paljud lapsed välja hirmutanud?

Kas see on minu viimane õhtu kodus “ühes tükis” olla? Muide, see väljend “ühes tükis” on J U B E!

Jaanus juba ka naeris, et ma pakin kohvrit ja muretsen, mis seal sees, nagu läheks nädalateks kuskile teisele mandrile reisile – ma tean, ma olen täitsa pabinas, kas mul on ikka kõik asjad. No, mida ma nii väga siis vajan? Ma ei ole mitte ühelegi pikemale reisile sellise ettevalmistusega läinud – isegi siis mitte, kui kolmeks nädalaks ära lendasin, aga no kuna lend oligi jaanipäeval varahommikul ja oli vaja natuke enne seda pidutseda ka (päris palju), siis kohver sai suvaliselt kokku visatud mitte kõige selgemas olekus 3h enne lendu – jube meenutada ja do NOT try this at home.

See selleks. Kes ei tea, siis homme lähen Pelgusse eelsünnitusosakonda, nädalaid on 41+2. Ma loodan, et saan veel koju tagasi, sest kui kõik on ok, ei viitsi ma seal küll oodata. Samas, liiga hilise aja peale sünnitust muidugi lükata ei taha, aga kuna esmaspäeval 42 nädalat täis, kutsugu selleks ajaks tagasi. Aga jah, samas, kuhugi pole enam midagi lükata – hea ikka, kui kontrollivad lapse seisukorda.

Krt! Miks asjad ei võiks lihtsad olla? Hakkab sünnitus pihta, lähen kohale, pressin tite välja ja tulen tulema jälle? Mingi kammaijaa, saatekirjad, KTGd, passimised, pulbrid, tilgad, möllud – ma ei viitsi!

Eile oli nii halb olla ja sellele ei järgnenud mitte midagi, nagu näha. Nii, et ei tea, mis toimub.

Ajaliselt sobiks mulle täna öösel sünnitama minna – siis saaks reedeks ehk asja tehtud ja saab Jaanuse ilusti tööle saata. Ja kui tal ka tööd tehtud, tuleb korjab meid Pelgust peale ja kogu moos.
Paljudel ju nii ongi, et kui järgmiseks päevaks saatekiri, otsustab laps siiski eelneval ööl tulema hakata. See paber võiks mu kuti ka välja hirmutada. Aga neid endeid ja rahvatarkust olen ma kuulnud juba siiamaani (näitan seda teate-küll-mis-märki, kõrini, aga üle pea).

Ühesõnaga, ma olen natuke närvis ja peamiselt olen närvis sellepärast, et ma ei ole närvis. Millal iganes ma ei ole närvis, siis läheb alati midagi untsu ja ma ei ole omas elemendis. Ja teine asi, miks ma närvis olen – ma tahan end mugavalt tunda, see tähendab seda, et ma ei taha hommikul 8.00ks haiglasse minna, vaid rahulikult magada! Niisiis, pigem olen ma häiritud, kui närvis, kui nüüd mõtlema hakata …

Mida seal tehakse üldse? Peale selle, et ukse peal sussikottide jagamise ajal vahetusjalatseid kontrollitakse, enne sünnitama ei pääse!

Aga eks ma siis homme muljetan, ma arvan. Võtan igatahes läpaka kaasa, raudselt on igav ja telefon on ka nii pann, et ei jõua seda koguaeg laadida.

Igatahes, pöidlad pihku kõik, kes loevad, et saaksin täna öösel siiski minna – vähemalt ei peaks äratuskella peale ärkama. Ei mingit elevust.

8 thoughts on “Paber on ju paljud lapsed välja hirmutanud?

  1. Magasin öö enne saatekirja nagu beebi (siiani ei saa aru miks nii küll öeldakse :D). Hommikul läksin saatekiri näpus haiglasse, tunne oli selline, et sünnitama ma küll ei hakka. Olin niii väsonud rase olemast. Suur, paistes ja paks. Arst arvas, et ootame veel, kuna poiss mõõtudelt oli alla keskmise. Nädalaid 41+2. Kell 9 haiglas, punnisin vastu, et koju ilma beebita ma enam ei lähe. Kell 10 sain soojenduseks 1/4 emaka ergutit, mis pidi mõjuma hakkama 4-6h pärast. 3h hiljem olid valud, mis lükkasid ümber kõik senised “valud” mida tundnud olin. 7h41 minuti, millest ca 1h pressimist oli imearmas beebi kõhupeal. 8 kuud möödas aga endiselt meeles nagu eilne päev. Hoian sulle pöialt ja soovin tugevat meelt. Ps. Olin aravamusel, et mis see mees seal ikka juures passib, kuid sünnitusel oi temast niiii palju abi. Mul olid puisad koguaeg krampis ning keegi pidi ju käsi hoidma ja valude vahepeal selga masseerima.

    Meeldib

  2. Hm, palju huvitavam oleks seda ikka blogija enda käest kuulda olnud… Aga ma loodan, et tuleb ka põnev postitus, mis ja kuidas. Igatahes palju, palju õnne.

    Meeldib

Lisa kommentaar

