Kes šoppab Sephoras, kes sai tuba koristada. Oh, elu.

Teate, mida ma esimese asjana hommikul googeldasin? Chrome lahti ja trükksin: 1. advent 2016.

Vanasti ma nagu teadsin, millal need asjad toimuvad, mitte, et see nüüd tohutult oluline oleks. Tahtsin teada, millal siis “ametlikult” jõuluaeg hakkab ja millal pole enam liiga vara jõuluasju otsida ja jõulumussi kuulata.

Sain teada, et see on homme, 27. novembril. Ma ei ole see jõuluinimene, kes sada aastat ette juba kingitusi otsib, maja sätib, sööke ette valmistab, pigem olen see  olnud, et ahah, jõululaud, ok, vaatan, et kohale jõuaksin ja Prismast haaran mingi asja ka kaasa. Kingituseks või nii. Kuigi tegelikult mulle meeldib see jõulukamm, aga mul pole aega olnud.

See on vist sellest, et ma olen alati tööl. Kaubanduses, ole sa poe koristaja, teenindaja, juhataja – kõik on suht sama – nädalavahetused töötad, kui on pühad, siis seda enam töötad. Ei ole seda vana head esmaspäevast reedeni mudelit, vaid on uus “hea” tarbimine – nädalavahetus ja pühad = palju tööd ja palju raha.

why

Eelmised jõulud olin vist mingi päev vaba, aga kuidagi ääriveeri. Mäletan sellest nii vähe, sest ma olin ületöötanud, esimest otsa rase, täiesti zombie ja kopp oli ees.

Aga 10-11 aasta jooksul tulevad alles nüüd ESIMESED täiesti vabad jõulud ja jõule võimendab minu jaoks perekond. Nüüd, kui mul on laps, siis tekib selline kodusoojuse või jõuluvärgi tuju. Nii, et ärkasin, google lahti, vastus käes ja kukkusin koristama.

Lapsega on üldse see imelik asi, et koristamise tuhin on koguaeg peal. Ilma temata ei olnud – pigem koguaeg, et ahh, ei jõua, küll hiljem koristan ja misiganes, kuigi koristamine on mulle alati meeldinud. Tegelikult on see meeldinud siis, kui ma olen saanud põhjalikult koristada, nii et keegi ei sega, vein on ees, muusika üürgab, kõik riided, mis kapist leian, järele proovitud ehk siis täiesti vaba päev ja soovitatavalt järgmine ka. Siis oli äge koristada. Veiniisu tuli, näh.

Nüüd on mingi pesapunumise värk vist peal. Veini enam päris nii juua ei saa, muusika üürgab veidi vaiksemalt, aga koristamisetuhin on ikka. Aii, mu mõttelõng katkes, sest ikkagi hull veiniisu tuli!

Ok, üritan selle postitusega nüüd ikka ühele poole saada.

Mu point on see, et kodutunne, isegi, kui pole oma kodu ja pühadeisu on peal ja ma arvan, et Johan on selles “süüdi”. Äge.

Hakkasin siis koristama, aga Johan, kes muudkui spurdib ja hambaid kasvatab, ei taha väga pikalt omaette olla, magada ammugi mitte ja see segas mind hullult, kuni võtsin Babybjörni koti, mida ma lubasin Jaanusele, et ei kasuta.

Selle kotiga on see lugu, et ostsime selle kunagi Lastekirbukast, Kadaka teel asub, täiega hea kirbukas, muide. Ma olen sellest poest enne ka rääkinud. Igatahes, maksis mingi … 10-15 euri ja see oli Jaanuse ost, sest mina olin täiesti vastu – ei ole turvaline, kahtlaselt odav, lapsekandmine peab õigesti olema, ma olen lugenud, sina ei ole, täiesti tülid olid majas! 😀  Igatahes, mina seda ei kasutanud ja ei lubanud Jaanusel ka kasutada. Ma olin nii kindel, et tegemist on mingi praagiga, kinnitused tulevad lahti, Johan põrandal või mida iganes.

Aga mis mul ikka täna üle jäi. Võtsin siis selle koti ja asi hakkas edenema. Panin ta kotti nii, et nägu välja, sest ta on nii uudishimulik ja tõepoolest, ta vahtis kõike, mida ma teen, täiesti vaikne, chillis. Ok, Jaanus, sinu võit – kott toimib.

Ainus asi on see, et endal hakkab lõpuks raske, äkki ei ole päris õigesti või tema kandmine ongi raske (kuigi rasedana kandsin suuremat kogust kaasas). See selleks, Johan kaasas, koristasin oma korteri ära, aegajalt võtsin kohvilonksu – kõik toimis. Johanile mõjus see nii rahustavalt, et jäi magama. Õigemini, tundsin, et hakkab jääma ja siis panin ta lamama – ilma igasuguse jurata oli kohe silm kinni ja magas päris pikalt.

babybjorn
Instapilt ajaloolisest hetkest

Btw, rääkisin õega, kes oli parasjagu Stockholmis Sephora poe poole teel ja mõtlesin, et tahaks ka. Ja siis vaatasin enda seda pilti. Ütleme nii, et tekkis korralik võrdlusmoment – kes šoppab Stockis meiki ja kes koristab korterit, titt kõhul, kohvitass käes, takkus juuksed krunnis ja vajab hädasti duši.

Oi, ma veel teen kõik tagasi.

surrre

13 thoughts on “Kes šoppab Sephoras, kes sai tuba koristada. Oh, elu.

  1. Ma ostsin kandelina endale ju. Krdi 40€! Ja oi üllatust eksole, Saskia vihkab seda ka (lisaks vankrile). Hea, et Emmaljungat ei ostnud 😀 😀

    Jõulud jah.. Ma jõhverdasin kommi sisse endale täna. Palju õnne! Need kogused pole üldse väikesed, kui paki enda kätte saan. Lapse sussi kommid. Hea ema 😀

    Meeldib

  2. Vanematel BB kottidel puudub puusatoestus (vöö, mis toetub sinu puusadele, nii et lapse raskus ei kisu su õlgu-selga kõverasse). Kusjuures meil on praegu sama teema samas vanuses – spurtimine, hambad, kõik-on-nii-põnev-et-et-et… ja selle kõige juures kasutusel üks mitte kõige vanemaid BB kotte, ent siiski õlgu koormav. Imselt ostan lähipäevil ära Ergobaby 360, mis võimaldab last ka näoga väljapoole panna, lisaks on sel puusaiste ja võimalus seljas kanda, rääkimata puusatoest ja sellest, et lapse jalad on erinevalt BB-st õigesti konnaasendis.

    Meeldib

    1. Vot! See ongi see värk. Olen ka uurinud neid kotte ja alati on see puusatoestus olemas. Arvasin, et ajan ise midagi sassi. Seetõttu väitsingi, et see on praak 😀 Igatahes, väga pikalt ei saa nii olla jah, Johan on paras jurakas juba. Käisin Beebicenteris mingi aeg uurimas neid kotte, konnaasendi kohta öeldi nii, et see on oluline vastsündinutele, aga meie omale on juba ok, seetõttu ma kotti üldse nüüd nõustusingi proovima. Aga ei teagi, kas uskuda või ei.

      Meeldib

      1. Meil on kōige viimane baby björni kandekott ja mis sobib ka vastsündinutule,igasugune toestus on olemas ja sobib kanda ka nägu väljaspoole.See nädal oleme harjutanud iga päev ōues käimist bb kotiga ja nüüd meeldib täiega.
        Kandelina ostsime ka,80 eurot ja ühekorra kasutasime ja talle ei meeldinud üldse,eks jääb järgmist ootama 😀 ..vist 😀

        Mul just pole kommiisu enam pigem soolased söögid,eile lōunaks oli hamburger ja peale korraliku ōhtusööki nii umbes 2h pärast saatsin elukaaslase pitsat ostma,et noh hea uusi gilmore girlsi osi vaadata.

        Meeldib

      2. On ikka vanemale lapsele ka oluline see konnaasend. Mõtle kui sa ise peaksid rippuma mingi riba peal jalge vahel. See surub veresooned kinni ja jalad surevad ära. Konnaasendis on tal mõlemad reied ja tagumik toetuspinnaks. Sellelt pildilt on juba näha, et ta lihtsalt ripub. Ning jah, teine asi sinu terviseks on puusatoetus.
        Kui kanda tahad, siis osta ikka korralik kandelina. See õigesti seotuna ei ole üldse raske kanda. Ma olen kandnud ka kaheaastast last kõhul, kes on pea pool minu kaalust.

        Meeldib

      3. Ja ma veel küsisin müüjatelt ka erinevate kottide ja konnaasendi kohta, mille peale vastati, et see pole nii suurel enam oluline. Pildilt pole hästi aru saada, aga tegelikult päris tihedalt ja väikese toetusega ta ei ripu, ma siiski jälgisin koguaeg, sest mul on sama hirm – olen alati teadnud, et konnaasend on oluline mistõttu pole enne seda kotti kasutanudki. Aga BB uued kotid on sama suure jalge vahega. Igatahes, ma palju seda kotti ei ole kandnud ja olengi uue, ergonoomilisema otsingul nii enda kui tema enesetunnet silmas pidades (õige tugi ja õige asend).

        Meeldib

      4. Ma ütleks, et jäta see koti ostmine üldse ära ja osta lina. Selle sidumine pole tegelikult üldse keeruline kui paar korda läbi proovida. Pluss lapsele saad mõnusalt laia jalgevahe teha.

        Aga kui kott, siis kindlasti konnaasend.

        Meeldib

    1. Jaa, ma olen lugenud, aga no ta oli päris lühikest aega, mitte, et pidevalt teeksingi nii. Ja no kodus ei muretse liigse info pärast ka, ta lihtsalt ei tahtnud muud moodi olla kui nii, et tal oleks parim ülevaade ja nagu ise liiguks meie tasemel 😀

      >

      Meeldib

Lisa kommentaar

