Üks nendest DIY emadest

Enne, kui muudest asjadest räägin ja jälle meelest läheb, ütlen kohe ära, et pühapäeval, lisaks küünla põletamistele ja sünnadele, tegi Johan ka esimese roomamise. Ta on varem ikka üritanud, edasi pole saanud, aga nüüd sai nõksu kätte ja täitsa liigub. Öeldud.

Täna on mul mingi kodune nunnutamise päev. Johanil on koguaeg sülle vaja, mingit juttu ja mängu – vaesekene, kasvatab hambaid ja vaatan, et nohu ka ikka täitsa ära pole läinud. Mängimise käigus vaatasin juba ükspäev, et mänguasju on juba täitsa tekkinud, aga ei taha, et kõik koguaeg laiali on, niisiis võtsin ühe tühja pappkasti, panin asjad sinna sisse. Mul mingit ägedat puust mänguasjakasti ei ole. Veel, ma loodan.

Aga lihtsalt pappkast on nõme ja kuna mul fancyt kasti ei ole ning hetkel ei saa seda hankida ka, siis täna mõtlesin, et ahh, värvin selle pappkasti üle, et vähem silma riivaks. Oli selline kodus nunnutamise ja tegutsemise tuur, tuleb ära kasutada.

Mõtlesin oma peas välja, mida mul selleks vaja läheb – värvid, pintslid, klambrilööja, teipi, midagi sisse, et ilusam ja mõnusam oleks – ok enamvähem asjad olemas.

Alustasin sellest, et klammerdasin ja teipisin kasti ääred sissepoole. Päris ära ei tahtnud lõigata, sest pappkast niigi suvaline nõrk asi.

p1990327

p1990328

Siis värvisin kasti väljast valgeks. Mõtlesin üldse, et teen üsna neutraalse – valge-halli kombo. Plaan oli selline, et teha helehallid siksak mustrid peale, aga no, kui ma neid tegema hakkasin, siis ma ei tea, kuidas, aga sirget joont ma teha ei suutnud. Papi enda lainetus, sest ma ju ei viitsinud mingi paberiga seda üle kleepida enne värvimist ja lisaks karvane pintsel – sada häda. Ok, kui siksak oli ära plökerdatud, siis otsustasin, et eiei, see tuleb üle värvida. Nii tekkis kasti alla see hall äär.

Aga hall äär üksi oli igav, mingi muster võiks olla. Noh, võtan siis selle paljuleierdatud tähemotiivi. Mul suva, et seda on kõik kohad täis – ma arvan, et see on nunnu. Kuna ma enda sirget joont enam ei usaldanud, tänu sellele, et ei saanud suvalise siksakiga täna hakkama, nagu tahtsin, siis printisin netist ühe tähe (õigemini Jaanus printis, kuna see oli ühendatud tema arvutiga hetkel), lõikasin välja ja tegin šablooni.

Ja siis tegin valgele osale tähekesed. Alustasin keskmisest, et siis aru saada, kui palju ma neid tähti sinna tahan või mahutada suudan.

p1990329

p1990333

Ja lõpuks mõtlesin, et jeerum, mida ma sinna sisse siis panen, et ei oleks mingi kole pappkasti sisu. Õnneks avastasin, et mul on 3m ühte sinist flanellkangast. Tahtsin mingi aeg Johanile sellest linu, aga neid on tekkinud niigi, niisiis oli seisma jäänud. Lõikasin sealt paraja suurusega tüki, et kasti sisu ära vooderdada. Kinnitamine oli paras jura. Klambrilööjaga oli plaan ääred kinni saada, aga ei jäänud, suurt ehitusklammerdajat mul ei ole. Siis oli mul kahepoolset ehitusteipi, seda mega tugevat, mis elusees maha ei tule. See sai ka poole pealt otsa. Ja siis tegin voltimise teel tavaliselt laiast pakketeibist ise kahepoolse teibi. Nii, et see riie on osaliselt erinevate teipide ja klambritega kinnitatud.

p1990346

Eks ta natuke plätserdatud ole, aga etem, kui suvaline pappkast ja aega võttis see asi vist paar-kolm tundi, kui Johaniga tegelemine sisse arvata (käisin umbes miljon korda Sophiet talle tagasi andmas, kuna see oli tal koguaeg eiteakuhu sattunud, paar korda mähkmeid vahetamas ja paar korda niisama nunnutamas).

Mulle täiega meeldib ise teha igasuguseid asju, mingi mõnus teraapiavorm. Kui on aega ja vahendeid. Hetkel oli vahenditega, nagu oli 😀

p1990389

One thought on “Üks nendest DIY emadest

Lisa kommentaar

