Söögitool – check!

Me ostsime Johanile täna söögitooli ära, jee!

Ma ei ole tükk aega midagi niimoodi googeldanud ja valinud, kui söögitoole. Eelmine kord oligi vist enne tema sündi, kui turvahälli ja vankrit ostsin – muudkui surfasin, et mida ja miks valida. Kellel huvi, siis siit: Kurikuulus armastatud/vihatud vankrite Ferrari EJ ja siit: Turvahäll – viimane “kolmest suurest” – olemas! saab lugeda.

Igatahes, ma ütlen kohe ära, mis tooli ma tahtsin! Ma tahtsin Bloom Fresco’t, aga selle hind uuena käib mul hetkel üle jõu, isegi kasutatuna ostes, kui ka pool hinda maksan ehk 300 kanti, siis ka palju. Aga see on nii äge tool ja kui keegi tahab mulle/Johanile kingitust teha, siis siin on kingiidee.

Eesti järelturul pole seda väga saada, väga harva, kui miskit leidub. Hetkel, näiteks, leidsin ühe, hind 330, aga lisamärkusena oli, et jalg on katki, kuid seda saab juurde tellida. No, jeerum! Selle tooli jalg on põhiteema, miks ma seda tahan. Kui ma tellin uue jala, maksan kokku peaaegu uue hinda juba ja kui on suudetud jalg katki saada, mida ma nende toolide puhul pole varem kuulnud, siis mine tea, mis seal veel vigane on. Neid tehakse palju järgi ka, äkki pole originaal üldse… Ok, see selleks. Kui te ei tea, millest ma üldse räägin, siis koduleht on http://bloombaby.eu/. Võimalik, et teie minu vaimustust ei jaga, aga ma sattusin sellest pöördesse, kui sain eriti hea presentatsiooni tuttavate pool, kellel see tool on. Juba enne seda hakkas Jaanus mulle sellest rääkima, aga ok. Seda tooli ma ei saanud. Nagu ei saanud ka seda vankrit, mida tahtsin, kui viitsisite mu EJ juttu lugeda (ikka veel nutan oma sinivalget taga).

Aga sain tooli, mis mulle odavamatest meeldib! Uurisin ja surfasin. Minu peamised kriteeriumid, mille järgi tooli valisin, olid vist samad, nagu teistelgi:

  • kõrgus peab olema reguleeritav
  • seljatoe kalle peab olema reguleeritav
  • beebisisu võiks olla
  • suur kandik peab olema, nn kahes tükis, et oleks lihtne pesta ja et mahuks palju asju peale (lootuses, et päris kohe kõik maha ei kuku, kui vehib)
  • välimus peab olema ka enamvähem – igasugused kiisud, jänkud, kirevad asjandused on välistatud – ma olen “less is more”-inimene

Ja kaalusin igasuguseid, kuni otsustasin Chicco Polly kasuks. Odavamate hulgas kõige odavam just ei ole ka, niisiis mõtlesin, et ehk veab ja uurisin järelturgu – appi, kui raske on midagi korralikku sealt leida. Arusaadav ka, söögitool, kui ikka korralikult kasutust saab, saab täitsa vatti – plägamised, turnimised, mida iganes värgid.

Täna, igatahes, vedas. Neutraalset värvi, väga heas seisus Chicco Polly on saadaval ja asub üsna meie lähedal. Helistasime, Jaanus läks kohe vaatama ja ostma. Meie jäime Johaniga koju. Mina ravin veel oma ulmelist silmapõletikku, mis üleeile ilmnes ja Johanil oli õhtune väss juba peal – ei hakanud teda riidesse toppima ja kuskile vedama.

Kui Jaanus tooliga koju tuli, sain kinnitust, et jee, nagu uus! Tuli välja, et müüs oma tooli, kuna laps peksis jalaga täpselt ühe klõpsu vastu, mis kandikut avab, niisiis ostis hea tooli küll, aga kasutada ei saanud, kuna kandik käis muudkui ära. Nüüd sai tuttava käest mingi teise mudeli, et lihtsalt söödud saaks. Loodame, et Johan seda kohta üles ei leia. Vaatasin, et kui laua äärde panna, siis kandik jääb täpselt nii palju üle laua, et ta ei saa seda peksta. Kui te üldse seda ette ei kujuta, millest ma praegu rääkisin, siis las jääb – loodetavasti meil läheb hästi 😀

Pildid istmel ei ole liiga titelikud ka, päris nunnud, kuigi algul vaatasin sama mudeli tavalist halli-triibulist. Aga pole hullu. Muusikamees Jaanusele meeldivad need noodid täiega. Ma arvan 😀 Pildil on halb valgus, aga tegelikult on nunnult helehall ja tagumise osa värv on justkui riide imitatsioon – ma olen nii rahul, et nii lambist selle tooli täna leidsin, nagu näha. Hind oli, muidugi, poole odavam, kui poest ostetuna ja kuna nii vähe kasutas, siis garantii ka veel kehtib, andis tšeki kaasa. Perfect.

Tegin paar pilti ka meie uuest toolist. Johan fännab täiega – saab lõpuks ometi meiega laua taga olla, samal kõrgusel kaasa muliseda ja enda asjadega mängida. Ma olen nii rahul!

Kui mul last ei oleks, õigemini, kui ma söögitoole ei oleks nii palju googeldanud, siis ma vaataksin, et jeerum, suvaline plastmasskrängal, nagu need kõik. Nii, et ma ei süüdista teid, kui te mu vaimustust ei jaga 😀

Paar halva kvaliteediga mobiilipilti ka. Rihmad on kinnitamata, sisu on ka nats alla vajunud, aga Jaanus turvab.

jontstoolisjontstoolis1

Uue telefoni võite ka kinkida, mis normaalseid pilte teeks. Siin tunduvad veel eriti hullud, mul on tunne, et blogi ka sööb osa kvaliteeti ära… Näiteks, see pilt, mis oli mingisuguses ammuses postituses, kus Johani kõhukotis hoidsin, oli täiesti sassis, ometi, nii hull see pilt ei olnud…

Ahsoo, nendest rihmadest veel! 5-punkti süsteemiga. Mul ei ole selliseid veel olnud, mõtlesin, et ahh, kui keeruline see siis ikka saab olla. Hakkan kinni panema, tean, et tuleb enne mingid otsad kokku panna ja siis sinna suurde lõkatsisse. No, ei lähe! Söök pliidil kärssab, Johan ei tahtnud üksi olla, mõtlesin, et las istub minuga köögis, sest talle meeldib vaadata, mis teen. Ja pusin oma rihmadega, hakkama ei saa. Lõpuks, suures hädas, et kuule Jaanus, ma ei oska neid kinni panna, tule pane. Hakkab samamoodi pusima. Tuli välja, et ma olen ainult natuke loll, mingi rihm oli valepidi sinna külge pandud, mida ma muide kahtlustasin ja omateada läbi proovisin. A noh, kärssav söök ja jaurav laps – ju ma siis sahmisin rohkem, kui vaja, aga õiget rihma õiget pidi õigesse auku ma ei mõistnud panna.

Selline ajuvaba hetk ka siis lõpetuseks.

 

10 thoughts on “Söögitool – check!

  1. Kui ta veel päris iseseisvalt ei istu, siis on kõrgem seljatugi tõesti vajalik. Ma ise peale Ikea Antilop söögitooli midagi muud ei kaalunudki- odav, ilus disain, tugev karkass ja toetub neljale jalale. Algul söötsin lamamistoolis.

    Meeldib

    1. Ei veel, ta saab detsembri lõpus 5 kuuseks, kaal on väga korras, just tulin arsti juurest, 8800 g kaalub, nii et enne 6 kuud ei plaani lisa anda. Aga ma tahan, et ta meiega saaks laua ääres istuda ja see kandik oli hetkel vajalik mänguasjade jaoks kui niisama köögis normaalsel kõrgusel jälgib, mida me seal teeme 🙂

      >

      Meeldib

  2. Ma ei taha siin seda nüüd ainutõena esitleda, sest ma pole selle kohta põhjalikumalt uurinud, aga no igaks juhuks annan edasi, mis meile füsioterapeut rasedusjärgses võimlemises ütles. Nimelt, et kui laps veel ise ei istu, siis ei tohiks teda istuma panna. Selgroog ei olevat veel selleks piisavalt arenenud ja last istuma pannes võib seda kahjustada.
    Samas on sellised toolid nagu BabyBjörn ju OK, st. et point on õiges nurgas. Su toolil ju annab seljatuge reguleerida. Kas natuke leboma nurga alla saab panna?

    Meeldib

    1. Jaa saab, sellepärast seda tahtsingi, kuna ise veel ei istu, kuigi ta tõuseb ise lebost istuma juba ja hoiab end ise päris sirgelt kui kuskilt kinni võtab. Aga ma sellegipoolest ei taha koormata, jaa.

      >

      Meeldib

    1. Ega mul ei olnudki väga konkreetselt valitud. Üks oli see kallis, Bloom Fresco, siis see, mille ostsin, Chicco Polly. On olemas ka Chicco Polly Magic, millel beebi lamamiskiik ka, aga kuna Johan nii suur, siis poleks sellel mõtet olnud. Ja üldiselt oligi see, et liiga sügav tool ei oleks ega liiga väike. Mulle meeldis minimalistlik Babybjörn ka, aga see on tõesti väike. Müüja ütles, et natuke suurem laps tundis end päris halvasti seal, kuigi disaini mõttes lahe. http://www.4kids.ee/babybjorn-soogitool/

      Meeldib

      1. Jaa, sain sugulase käest sellise info, et Britton Spotty oli sügava istmega ja laps miskipärast ei tahtnud seal istuda, vaid tahtis lauaservast kinni haarata ja ikka lähemal lauale olla. Aga Hip oli parem ja mitte nii sügav. Samas, see võib olla juhus, oleneda lapsest, misiganes. Ma panin selle info igatahes kõrva taha küll 😀 Ma usun, et eks need kõik ole üsna sarnased ja toimivad tegelikult, kui põhifunktsioonid samad.

        Meeldib

Lisa kommentaar

