2016 – milline aasta!

  • Sain teada, et ma saan poja emaks – AHH?!
  • Sain teada, mis tunne on, kui sinu kõhus liigutab laps ning mis tunne on, kui su organid on poksikotiks
  • Sain teada, mis tunne on, kui kõht paisub mitmekordseks – lihtsalt vaatad ja imestad, et päriselt ka see lähebki suureks
  • Sain teada, mis tunne on, kui sa ei saa enda keha valitseda
  • Sain teada, mis tunne on, kui sa ei saa kiiresti kõndida
  • Sain teada, mis tunne on, kui sul on hing kinni ja pidev pill lahti
  • Sain teada, kuidas “aetakse lapseasju” – ostetakse, korraldatakse, registreeritakse, varutakse, kirjutatakse avaldusi, mida, milleks, kuidas, lasteaiad, toetused, värgid
  • Sain teada, miks viimast raseduskuud kirutakse ja miks viimased raseduspäevad maailma pikimad tunduvad
  • Sain teada, et rasedus tundub igavene
  • Sain nutta, kui õnnelik olen, et saan lapse
  • Sain nutta, sest äkki ma ei saa temaga hakkama
  • Saime nime valida – rõõmustada, vaielda, mitut ahaa-momenti kogeda, ümber mõelda
  • Sain teada, et rasedus ei olegi igavene
  • Sain teada selle kurikuulsa tunde – mis on sünnitusvalu
  • Sain teada, et sünnitus on kirjeldamatult valus, ulmeline ufode projekt või leegiheitja ja kirvestega kõikide lihaste ja luude peksmine ning põletamine vaheldumisi ja et valu on selle tunde jaoks ÜLInõrk sõna
  • Sain teada, et see on maailma võimsaim kogemus ja olen valmis seda uuesti tegema
  • Sain teada, et loodus on võimas – inimesed on võimsad, naised on amatsoonid
  • SAIN EMAKS! Esimene puudutus, vääks ja kallistus – sain teada, mis on ülim kergendus ja rahu – ta on siin!
  • Sain teada, et suur kõht lähebki ära. Rasedana jõudsin arvata, et see ei lähe ära.
  • Sain teada, et ema olla ei olegi nii kerge, kui arvasin
  • Sain teada, et emad ja lapsed on erinevad ning see kõik on hästi
  • Sain teada, mis on tõeline väsimus
  • Sain teada, et ma võin ühe minuti jooksul tunda end maailma võimsamalt ja kohe maailma suurimat ahastust
  • Sain teada, et see on suurim väljakutse, kuidas enda ego alla suruda, kuidas aega planeerida, kuidas suhtumist muuta ning kuidas olla kaoses õnnelik – kuidas enda jubedat kontrollifriigist iseloomu natukenegi pehmendada
  • Sain teada, et ma nutan päris palju ja kaotan enesevalitsust liiga tihti – rohkem, kui arvasin seda tegevat ja rohkem, kui julgen teistele tunnistada – sest asjad ei lähegi nii, nagu enda peas planeerin (vaata eelmist punkti)
  • Sain teada, et ka see on ok – meie laps on aatomik
  • Sain tunda maailma suurimat segadust, väsimust, rahulolu, rahulolematust, õnnetunnet, armastust, nuttu, nõrkust
  • Hakkasin ennast väärtustama – hoolimata sellest, et on päevi, mil tahaks teki all olla ja end mitte kellelegi iial näidata, tunnen, et ma olen lõpuks ometi õigel teel. Mul oli hea töö, “vaba” elu, vabal päeval vein ees ja jalad seinal – peas tühjus ja segadus. Aga lõpuks ometi hakkasin ma toibuma sellest aastatepikkusest unest ning sain teada, et kõike, mida ma kunagi igatsesin, võin ma teha – mitte miski ei saa takistada.
  • Niisiis, sain enda esimese õmblusmasina!
  • Sain teada, mis tunne on loobuda ebavajalikest asjadest ja inimestest – Oeh!! Kui hea!
  • Hakkasin elus esimest korda avalikult blogima ja enda elu teistele jagama – ma fännan seda!
  • Sain teada, et olen maailma kalleima varanduse otsas ja see ei ole rahaga mõõdetav – mul on perekond, me oleme terved, me oleme armastatud ja hoitud ning mis parim – kui lõõgastav on olla meie ise – ehedalt ja uhkelt!

2016, SUURIM TÄNU! Olid helde!

Ilusat vana-aasta lõppu ning uue algust Teile kõigile!

2 thoughts on “2016 – milline aasta!

Lisa kommentaar

