Peab siis kõigil see Po.P olema?

Sellest postitusest tuleb vist eelmise järg, sest ma ei saa infot ainult endale jätta.

Polarn O. Pyret on firma, mis mulle tükk aega mitte midagi ei öelnud – kui pole lapsi, siis väga ei tea. Aga kui laps sünnib ja vähegi riietest räägid, siis kõik mainivad ja jahivad neid. Mulle jäi mulje, et see on mingi suvaline vaimustus ja ülekiidetud moevärk. Kui su lapsel ikka Po.P asjad, siis oled hullult tegija ja rahakas ema. Umbes nagu muud riided enam asja ära ei ajaks ja peab ilmtingimata see olema.

Ok, räägin siis enda kogemusest. Otsisin Johanile autosõidukombekat. Tükk aega mõtlesin, et milline peaks olema. Peamine, et ei oleks paks, oleks seljas mõnus, samas võiks siiski tuult hoida aga tahaks, et ta seal hingata ka saaks… ideaalset kombekat otsisin.

Kui ta ühest Coccodrillo kevad-sügiskombekast välja kasvas (ja see jäi natuke õhukeseks ka juba), siis hakkas kandma body, sukkpüksid, dressipüksid, õhem jope. Aga ikkagi – kihid, jope selga panemine on ka paras mässamine vahel, turvahällis oli vaja ka sättida, et oleks mugavalt ega oleks seljal kortsus ja kaubanduskeskustes hakkas kiiresti higistama, olgugi, et jope oli õhuke, oli vaja ikkagi kohe lahti pakkida.

Mõtlesin turvahällikotile ka, aga no ma ei tea, kui mugav seegi oleks olnud.

Niisiis, otsisin kombekat, mida ei peaks kohe seljast võtma, kui poes käime. Midagi ei ole teha – Polarn O. Pyretil on tõesti täpselt sellise funktsiooniga olemas ja ma ei saagi mõelda, et see on suvaline moeese – see on päriselt ka funktsionaalne.

Ostsin tuuletõkkekombeka, mis on pealt fliisine, seest puuvillane, käed-jalad pealekeeratavad ning mõnusalt õhuke ja kerge. Tegime täna temaga esimese autosõidu ja pikema poeskäigu Roccas. Ma ei saa sellest üle, kui hea kombekas see on.

Esiteks, kombekasse lapse panek on niikuinii poole lihtsam, kui pükste ja jopega mässamine, aga teiseks – kui enamasti Johan protesteerib, kui turvahälli teda paneme koos selle riietusega, siis nüüd ei olnud piuksugi, naeratas ja istus mõnuga, sest hea ja kerge oli olla. Terve sõit oli rahulik, sõidud ongi enamasti rahulikud, aga mida ma imestasin, oli see, et kui pikalt poes käisime, siis ta ei rabelenud ega ärganud isegi üles, mida ta tavaliselt teeb, sest selg higistab. Tal oli täiesti mõnus seal olla. Absoluutselt iga kord on ta ärkvel ja peame ta riidest lahti võtma, et ta turvahällis üldse olla suudaks – see mäss jääb nüüd ära, ma loodan.

Igatahes, tõepoolest, kallid tooted, tundub, nagu mingisugune popp värk, et lapsel peavad need asjad olema, aga ma ei saa midagi muud teha, kui kiita.

Ma ei saa aru, miks peavad olema selle firma bodyd, sokid jne, kui odavamad H&Mi või Lindexi komplektid on täiesti head ja orgaanilisest puuvillast. Võimalik, et seal on ka mingi erifunktsioon, mis teeb elu nüüd sada korda paremaks. Peale selle, et osad asjad on niisama ilusad. Aga kombekad ja õueriided on täiesti põhjendatult populaarsed.

Teine ülihea asi on nende meriinovillane kombekas, mille avastasin. Mõnusalt soe, kerge, puuvillase voodriga ja natuke kõrgema kaelusega – ideaalne õuekombeka alla. Ma olen meriinovillast kombekat ka juba ammu jahtinud, aga olgem ausad – need on kallid ja alati suurused ka läinud. Siis mõtlen, et ahh, pole vaja.

Ja kolmas asi on tuuletõkkemüts. Mõtlesin, et ei taha mütsi, mis on tekstuurilt paks, vaid oleks peas kerge, aga samas hoiaks tuult, just autosõitudeks ja autost väljumise ajaks – ka olemas – ostsin ära.

Pean ka seda mainima, et Johan on paras pontsu ja suure kasvuga ning kannab suurust 74-80. H&M 74 on väike (H&Mi asjad minu kogemuse põhjal on üldse väiksemad), Lindexi 74 on veel paras. Samas 74 suurus Lindexi jope hakkas ka vaikselt väikseks jääma. Po.P 74 suurus on isegi natuke suur, niisiis päris suure varuga, mis on eriti hea. Vähemalt sellele tuuletõkkekombekal küll. Ja kui see talle väikseks hakkab jääma, ehk siis ei saa varruka ega jalaotsi enam peale keerata, siis saab ta veel edasi käia niisama, ilma keeramata. Nii, et kasutusaeg on päris pikk.

Ma olen igatahes müüdud. Päris kallid asjad on, aga ülihead! Ja mida teha, kui asjad on päris kallid – FB kasutatud asjade turud, muidugi. Sealt ma need 3 asja sain ja kokku läks summa kõvasti alla ühe tuuletõkke kombeka poehinna. Nii, et tasub ikka emade kommuunides ringi sebida. Kuigi, ma olen nüüd nii müüdud, et kui mul rahaga oleksid natuke vabamad lood, siis poleks üldse liiga palju maksta ka poehinda. Lollustele ja põhjendamatult üleshaibitud brändidele ma tavaliselt kulutada ei taha ka siis, kui mul on rahaga vabad lood, aga  Polarn o.Pyretit soovitan teile küll. Mitte, et targad emad juba ei teaks, et need on head. Mina lihtsalt veel ei teadnud.

Veel üks asi, mida tahtsin kiita, on Tommee Tippee lutt. Johan ei ole lutipoiss, seda teavad püsivad lugejad niigi, aga mõtlesime uuesti proovida ja ostsime uued lutid ehk nüüd siis ei protesteeri. Ega ma muidu seda lutti talle ei topikski, kui ta vahel väga suurt kisa ei teeks või õhtuti paremini magama läheks. Ostsime üleni kummist, mis pidi olema väga loomuliku emarinna sarnane. Noh, kui kombeka või jopeäär vastas on, siis isegi püsib suus ka, aga ega ta ei ime seda, vaid närib. Vähemalt ei kuku suust välja. Aga mis peamine selle luti juures, et kui see tal ka suust välja kukub ja üritab seda ise tagasi panna, siis ükskõik, milline osa suhu satub – saab ikka järada, sest kõik on kummist. Nii, et eile Ülemiste Rimis saime tänu sellele ostud rahulikumalt tehtud, et Johan oli terve aeg hällis ja järas seda lutti igast otsast.

Lutt kadus ära, kui olime ära maksnud ja me ei leidnud üles. Arvasime, et lendas turvakast välja nii, et me ei pannud tähelegi. Aga see lutt on tõesti hea, nii, et Jaanus läks Rimisse sisse tagasi ja käis meie raja läbi, kuhu see võis lennata ja mis kõige naljakam, küsis veel ekspresskassades olevalt müüjalt, et ega ta ei näinud. Ma nii kujutan ette ja naeran, et higine, paanikas isa küsib keset mega suurt poodi ega te lutti ei näinud 😀

Lutt oli Johanil väga osavalt kaenla alla peidetud.

Luti ostsin Mustika Babycityst, aga usun, et mujal on ka. Mulle see meeldib. Ja välimus meeldib ka, et ei ole pilte ega mingeid asju peal.

Ja veel üks soovitus! Vaadake enda valgustid kodus üle. Koguaeg väsimus, koguaeg häda, aga teate, avastasin, et kodus on jube valgus! Kuidagi nii kollane. Kui õhtuti pilte teen, siis koguaeg kirun seda kollast valgust, aga igapäevaselt ei pane tähelegi. Natuke muserdav ja ahistav urka tunne tuleb, kui on pidevalt mingi kollakas-oranžikas hämarus. Õigemini, mind muserdab, sest ma olen inimene, kellele on väga avarust ja valgust vaja.

Ostsin nüüd külma tooniga LEDid lakke ja võtab natuke erksamaks küll. Sooja tooni päris ära ei kaotanud, sest mingit kõledat kontorivalgust ka ei taha, aga nende combo on päris hea.

Ehk siis, nagu aru saate, ma teen absoluutselt kõike, et enda energiat paika saada ja mitte hullu masendusse langeda – vitamiinid, menüüd, pirnide vahetused – ma ei kavatse siin kodus ruumipalavikku saada ja kollase valgusega nelja seina vahel otsi anda. Mul on äge perekond ja äge elu, kõik, mida ma tahtsin ja väsimus/kurnatus ei tohi sellisel määral mõjule pääseda, et ma seda ägedust enam märgata ei suuda. Pealegi, mul on liiga palju teha! Või noh, ma tahan palju teha.

Muide, tellisin endale trikoo ka ära, et kasvõi paariks tunniks Jaanusega kuskile basseinidesse-saunadesse mulistama minna ja laps jätta esimest korda kellegi hoolde. Jah, trikoo, sest ma olen nüüd see ema, kes kannab trikood (loe: bikiinid ei mahu tõenäoliselt selga ja kõht ei ole veel teab, mis kaunis).

Ja lõpetuseks niisama üks nunnu Johan.

p2040342

10 thoughts on “Peab siis kõigil see Po.P olema?

  1. Ma olen oma tuttava jutust aru saanud, et Polarn O. Pyret bodyd ja sukkpüksid on sellepärast eriti head, et need ei veni välja,värvid püsivad megakaua ilusad, ei lähe topiliseks jms, ühesõnaga saab väga pikalt kasutada nii, et näivad nagu uued.
    Aga lutiga seoses meenus üks seik, kui ka pärast mitut kuud üritamist leidsime beebile sobiva luti, täiesti suvalise tundmatu firma oma. Ja ükskord kaubanduskeskuses avastasime,et see on kadunud, kusagilt ei leidnud, sõitsime siis üle auto röökiva beebiga teise, tükkmaad eemal olevasse kaubanduskeskusesse, et sealt uus osta (mujal me sellist lutti müügil näinud polnud), kiiruga tormasin poodi ja polnudki enam sellist müügil, üritasin siis vähegi sarnase leida, igatahes kuidagiviisi suure hädaga jõudsime koju ja kodus avastasin, et õige lutt oli kombeka see 😀

    Liked by 1 person

  2. Minust on ka üsna suur Po.P-i fänn saanud. Varasemalt ei teadnud ise ka neist suurt midagi. Siis sain aga mõnda asja proovida nng noh … sinna see läks 🙂 Mis mulle eriti meeldib on see, et neid riideid saab nii kaua kasutada. Nad nagu kasvaks koos lapseg noh 😀 Ellal on üks 9-12k pidzaama ja see on talle praegu pooleteiseaastaselt ka veel paras ning tundub, et saab veel mõnda aega kanda.

    Ehk siis see riidevaru on päris korralik. Ja pesule peavad materjalid tõesti suurepäraselt vastu.

    Liked by 1 person

  3. Kusjuures turvahälli soojakott on hea asi küll. Esiteks turvalisus, lapse ja hälli rihmade vahele ei jää pakse riidekihte. Teiseks mugavus, laps pmst toeriietega hälli ning soojas autos või kaubanduskeskuses lukk lahti ja ongi kogu lahtiriietumine. Mina kahetsen, et soojakoti alles siis avastasime kui laps 6-kuune oli. Palju pusimist oleks ära jäänud.
    Aga beebiriided olid meil enamasti Lindexist. Orgaaniline puuvill ning ka need riided kestsid kaua ja ei jäänud väikeseks kohe kui sildil märgitud kasv täis sai.

    Meeldib

    1. Jaa, meil on ka veidi hilja seda kotti ostma hakata, kuna Johan on päris suur juba – nii mõõdult kui vanuselt (21. saab 6-kuuseks). Lindex meeldib mulle ka, sest võrreldes teistega on suurused tõesti suuremad ja kanda saab kauem. Muidugi, ilusad ja mõnusad on ka 🙂

      Meeldib

  4. See popi kombekas on ûlihea!! Meil on see samasugune sûgisest juba ja talvelgi kandnud seda vankris, lihtsalt soojemad asjad seljas.Nûud on see juba väike ja plaanin samasuguse osta kevadeks ka. Meil kogu talvevarustus polarn o pyretist, meriinovillased bodyd ja sukad jne, talvemûtsi otsin Joha meriinovillase ja see parim ost! Kusjuures,enamus riideid ongi väikemehele p o p ostetud, bodyd on eriti head ja peale paljusi pesusid ei lähe koledaks ega veni välja ja sokid ostan talle ka ainult sealt, ta hull rahmeldaja ja need püsivad kindlalt jalas. ûks parimaid oste sealt on veel öösärk, mis käib alt trukkidega kinni, talle ei meeldi kui tekk peal on ja isegi kui meeldiks, siis tekki praegu veel talle peale ei julge/taha panna aga see öösärk on nii hea, hea lihtne öösel mähed vahetada ja tal pole ei palav ega külm 🙂

    Meeldib

    1. Kusjuures, seda bodyde ja muude riiete asja ma ei teadnudki, et ka kasvuvaru ja nii vastupidavad. Üks tuttav kunagi kiitis ka, et värvist ei lähe välja, aga et see nii ongi kõikide asjadega, seda ei teadnud. Nii, et tegelikult pole täishinda üldse palju maksta, sest nii pikalt saab käia ja vastupidavad asjad – kui muid tihedamini osta, tuleb see kokkuvõttes soodsam. Igatahes, mul on hea meel, et avastasin.

      Meeldib

  5. Värvilt on küll vastupidavad ja õmblused ei hakka viltu jooksma särkidel. Ma olen kõik pop-i asjad leidnud kaltsukatest, kus firma eest teadlikult hinda pole lisatud. Ühe öökombe ostsin 1.90 eest ja kodulehel maksis see sama 32. Toariideid ma sealt täishinnaga küll ei ostaks, sest bodyd ja öökombed on alati enne kerest lühikeseks jäänud kui varrukatest v säärtest.

    Meeldib

  6. Meil on kasutusel turvahälli soojakott, väga mugav. Tahan poodi minna, pistan Anni lihtsalt toariietega turvahälli ja kõik, autos tõmbame lukud lahti. Aga meil on ta pahast materjalist või on Anni lihtsalt jube lumeinimene, st ta hakkab väga kiirelt higistama :(. Ehk ta mul enamasti seal ainult pv bodyga, mõnikord ka püksid jalas.

    Meeldib

  7. Just täna hommikul vihastasin H&M sukkpükste peale – ühe korra jalas ja kohe täielikud topihunnikud. Lolli peaga olin veel järgmise mõõdu ka ette ostnud (ammu, tagasi viia enam ei saa). Sokkidega sama lugu. Samas muutusid ka need Po.Pi sokid, mis sünnitusmajas jagati, lõpuks topiliseks, AGA mitte esimese korraga.

    See tuuletõkkefliis on ka meil, küll valget värvi. Soodukaga hoopiski välismaalt hangitud. Ja kolmandana oli ka alt trukkidega öösärk, aga seda ei saa ma samavõrd kiita – meil kippusid jalad vahedest välja tulema ja palav oli tal sellega ka (kuigi meil on pigem jahe elamine).

    Meeldib

Lisa kommentaar

