Nüüd, kui mul on ka kogemus: Avaldan arvamust vankri, turvahälli ja muude asjade kohta

Varsti on Johan 6 kuune ehk siis mul on olnud piisavalt aega selleks, et kujuneks arvamus ning teha väike kokkuvõte sellest, mida me arvame ja kuidas oleme rahul suuremate ostudega, mida enne Johani sündi tegime. Kui ise näiteks vankrit või turvahälli otsisin, siis teiste jagatud arvamused olid peamised, mille järgi orienteerusin, muidugi võtsin seda arvesse ikka mõistlikkuse piires, aga otse kasutajatelt kuulda/lugeda ja arvamusi koguda on vahel palju parem, kui niisama reklaamjuttu kuulda.

Emmaljunga vanker – meil on ostetud kasutatud valgest nahast Emmaljunga vanker. Selle saamisloost saate lugeda siit: Kurikuulus armastatud/vihatud vankrite Ferrari EJ.

Ma olin nii veendunud, et tahan pöörlevaid rattaid! Lugesin erinevaid arvamusi, erinevatest kogemustest ning päris paljud ütlesid, et pöörlevatega ei saa lumes ja plägas edasi – pigem fix rattad ja mida suuremad, seda paremad. Noh, kui ma elaksin maal ja käiksin pikalt “ebamugaval” teel ehk paksem lumi või pehme pinnas, siis võib-olla tõesti on suured paremad – õigemini, kindlasti on. Aga ma jalutan enamasti linnas, Sütiste metsas on korralikud rajad – ma arvan, et nende pöörlevate ratasega, mis on Emmaljungal olemas (suured esirattad), saab nendes oludes ideaalselt hakkama.

jalutamas
Esimene jalutuskäik

Meil on pehmed, õhkkummist fix rattad. Mul ei ole võrdlust, kuidas oleks teistega liikumine, aga ausalt öeldes, ma ihkan ikka veel pöörlevaid rattaid. See, et ma pean vankrit koguaeg kuidagi suunama, tõstma on nii väsitav. Paksemast lumisest või lörtsisest kohast ei lähe ka need rattad nüüd väga ideaalselt läbi, sest libisevad siia-sinna. Oleks kohev, värskelt sadanud lumi, siis on lihtsam, aga selline pooleldi sulamas – sellega on tegu. Ja ma arvasin, et neid ei pea pumpama väga tihti, aga peab. Võimalik, et meil laseb ühel rattal mingi ventiil läbi, sest üks saab päris kiiresti tühjaks, teised erineval kiirusel,  aga kuna meil pumpa kodus ei ole, siis oleme bensukas käinud ja see on tülikas, eriti seetõttu, et autod löristavad oma mootoreid ja heitgaase seal järjekorras, kuni me oma vankrikumme täidame. Igatahes, täiskummist pöörlevad rattad on siiski minu järgmine eesmärk (järgmise lapsega ehk?). Võimalik, et mind veendakse ümber, nagu seegi kord.

Üldiselt võin Emmaljunga kohta öelda seda, et on ikka imevanker! Minu laps on selles üsna mitmes ja see, et ainult ühel rattal mingi ventiil läbi laseb ja üks trukk on ka küljest ära tulnud (sest ma liiga tugevasti kiskusin seda ise lahti), on ikka väga hea tulemus. Aastaid vana vanker ja sellises seisukorras. Vedrustus on imeline! Korv on suur, mis on ka hea. Mõtlesin, et tahaks moodsat väikest vankrit – jumal tänatud, et ma seda ei võtnud, sest ma ei teadnud, et Johan nii kiiresti nii suureks kasvab. Või et ta nii suurena üldse sünnib. Hetkel on teda terve vanker täis, kui oleks väiksem vankrikorv, siis peaksin varsti juba istuva osa kasutuselevõtule mõtlema, õnneks veel ei pea. Kuigi, ausalt öeldes, väiksem vanker on mulle aina rohkem meeldima hakanud just seetõttu, et poes on EJ’ga nii kobakas käia. Üleüldse on kobakas käia ja minu isiklik maitse oleks lihtsalt väiksem, konkreetsem, mitte niiväga klassikaline. Siiski, ma olen väga rahul Emmaljungaga. Võimalik, et pöörlevad rattad võtaksid seda kobakat tunnet vähemaks.

pärnus.JPG
Pärnu metsaradadel on see vanker ideaalne

Cybex turvahäll, käib lamavasse asendisse – Ostmise lugu on siin: Turvahäll – viimane “kolmest suurest” – olemas!

Algul mõtlesin, kas on siis nii väga vaja, et lamavasse käiks, siis Jaanusega otsustasime, et jah, on küll vaja. Ja täiesti õigesti tegime – Johan on korduvalt turvahällis magama jäänud ja me oleme korduvalt lamamisfunktsiooni kasutanud. Endal on palju rahulikum tunne ta hälliga magama jätta, kui on õiges asendis – vastasel juhul me oleksime pidanud ta sealt ära võtma, mis ta üles äratab. Ta on mitu korda selle hälliga külas teises toas maganud, koju tulles hällis maganud – igati õigustatud ost.

Cybex turvahäll on üldse väga hea valik. On jah kaalult raske, aga ma ei kujuta ette, kas see kaaluvahe oleks nii tuntav, kui oleks natuke kergem häll. Johan on ise parajalt jurakas – ma küll ei usu, et mul kergema, näiteks Maxi Cosiga, lihtsam elu oleks. Lähtusin sellest, et eelkõige turvalisus, siis tuleb minu mugavus ja Cybexit peetakse üheks parimaks.

koju
Kojusaamise päeval Pelgu kuulsate voodilinade taustal

Cybex Callisto kergkäru ehk turvahälli raam – ostmise lugu saab lugeda siit: Võhik sai ka selgeks – kergkärud ongi teema!

Mõtlesin, et seda küll ei osta – pole mõtet raha raisata, pealegi, hälli saab vankriraamile ka panna ja ongi hästi. Või kannan käe otsas, mis see siis ära ei ole. Ega ikka ei kanna küll. Turvahällile raamide ostmine osutus KÕIGE ÕIGEMAKS otsuseks üldse! Me kasutame seda pidevalt ja arvestades turvahälli+Johani raskust on need raamid asendamatud. Nii kerge manööverdada, nii mugav – klõps, kokku-lahti, häll peale-häll maha – imeline. Käe otsas ma jaksan seda hälli koos suure Johaniga hetkel vaid mõned meetrid kanda. Suure hädaga. Tõsiselt raske on! Isegi arsti juures pidin kergkäruraamiga üles minema ja teistes pahameelt tekitama, et peab ta selle raamiga siin trügima, aga ma ei jaksa tassida!

Ainus asi on selles raamis endas või siis ratastes – kui tagurpidi sellega liikuda ehk tõmmata käru enda poole, siis miskipärast on see raske, kuna rattad justkui painduksid väljapoole. Kas on mingi viga või see ongi selline raam, ei tea. Usun, et on ka kuidagi paindes või ma ei tea – see ka siiski teise ringi kaup ja mitte just väga hästi eelmise omaniku poolt hoitud.

Ma ostsin, siis põdesin tükk aega, et rohkem  allahindlust ei nõudnud, aga ostmise hetkel ma ei ajanud väga näpuga järge – ei osanud aimatagi, et käru katted pole kordagi pesu näinud ja et seismisest lausa tühjad tigude kodad seal materjali vahel on. Iu. Ühesõnaga, algul ikka põdesin väga, aga ikkagi, kergkäru raame soovitan ma igal juhul, olgu see siis Cybex või mõni muu.

Callisto ratastest nii palju, et kui nendega läbi lume või pläga minna, siis on see väga raske, niisiis see on tõesti ainult poodi või lennujaamadesse mõeldud, pikemalt kuskil tänaval halbade oludega on kasutamine päris jama. Ma ei kujuta ette, kuidas eelmine omanik üldse seda vankri raamina kasutas, kuna tal oli Cybexi kookon ka ostetud ja see oligi põhiline raam. Igatahes, see selleks. Raam turvahällile osutus meie jaoks väga õigeks otsuseks, kuigi kui peaksin selle uuesti ostma, siis kaaluksin rohkem ka muude firmade variante ja suuremaid rattaid.

6e0bd-p1840719

Voodi + kookos-tatar madrats – voodi nagu voodi ikka – mingeid pretensioone ei ole, AGA siiski.

Meil on selline voodi, mis on otstest ka lahti, pulkadega ja kui selle valisime, siis arvasin, et ongi hea – tal on igale poole, kuhu tahab, vaade. Kui ma peaksin uuesti valima ning olles nüüdseks kogenud lapse magamapanemise “võlusid”, siis ostaksin kinniste otstega voodi. Ainult seetõttu, et unist, väsinud ja jauravat last peab rahustama ning üks rahustamise viis on panna teda tühja seina või ühtlast kohta vaatama, et mingit virrvarri ta ümber ei oleks. Ma arvan, et need rahulikud otsad mängiksid ka selles osas rolli
. Pluss veel see, et tekitab rohkem turvalist pesa tunnet.

Voodipehmendustesse ma endcd224-voodi2iselt ei investeeri (kuigi pehme pesaefekti osas mõjuks see hästi) just igasuguste uuringute tõttu – ma ei saa rahuliku
südamega teda seal magamas hoida, kui tean, kui ohtlik see tegelikult on. Pidevalt tuleb jutte, et ikka veel ei loobu vanemad pehmendustest, kuigi on nii palju kurba statistikat. Ma olen sada korda poes pehmendusi vaadanud ja no, jätan ostmata, kuigi kiusatus on mitu korda olnud.

Johan on hull rahmeldaja, jalgadega ja kätega peksab vastu pulki, vahel jääb sinna kinni, mulle on see tülikas, talle on see nii meelelahutus kui ka segaja, aga las siis õpib kompama ja piire tajuma, kust saab kolksu ja kuhu jääb kinni.

Kookos-tatar madrats on turvaline ja puha, sest see on kõva. Aga Johan ei maga sellel üldse hästi – panin lina alla õhukese teki, mis veidi pehmust lisaks ilma liigse kohevuseta ja hakkas paremini magama. Kuskil oli kirjas, et parim on mitte tekke ega mingeid pehmeid asju kasutada, ikka samal põhjusel – ohtlik ja lämbumisoht. Aga ta on ju ka beebi ja inimene, kes vajab turvalist tunnet ning mugavat asendit.

Johanile, näiteks, väga meeldib, kui tekk on tal põse läheduses või pea juures. Kui peaks tekita lagedal magama, siis oleks meil magamisega veel keerulisem. Niigi on keeruline. Ma ise ei taha ilma mitte milletagi kõva madratsi peal magada ja mulle tundub, et Johan pole ka nende tingimustega rahul.

0d56a-magab1

Lamamistool – kui me seda Jaanuse õe käest ei oleks saanud, siis ma ei tea, mida ma oleksin peale hakanud – see on meie peres kullaväärtusega olnud. See on teda päris palju rahustanud, lebotab seal, närib oma Sophiet, sest kuna lamamine on talle piin – ei taha ta kuskil all olla. Seal on tal vähemalt ülevaade sellest, mis toas toimub ja lisaks sellele on sellest toolist kujunenud ideaalne seedimise koht – kui muidu hädad ei tule, siis seal on alati mure murtud 😀

Nii, et jälle asi, mida soovitan. 072e1-toolis

Kummut – nii popp on nn beebibuduaari kummut osta. Mina mõtlesin, et ah, teen oma kappi paar riiulit vabaks ja ongi olemas, aga jälle, kogemus on nüüdseks näidanud, et beebikummut ja lausa mitu on täiesti vajalik ost, kui juba eelnevalt ei ole väga ruumi üle. 0c205-kummutisahtelMeil ei ole ruumiga hästi, niisiis kummut lapseasjadele oli täiesti hädavajalik. Võin öelda, et nüüd on neid kummuteid lausa mitu – lisaks riietele on igasugu muud pudi-padi, mähkmed, tarvikud, ravimid, hooldusvahendid, misiganes – mul ei ole neid kuskile mujale panna.

Ja neid riideid ei ole ka naljalt kuhugi panna, millest välja kasvab (neid sorteerin väga tihti kapist välja). Algul kasutasin selleks mingi kummuti alumist sahtlit, see jäi kiiresti väikeseks, nüüd on mul väga suur ja raske vaakumkott koos riietega, selle panen suurde garderoobi, st meie enda kappi. Otsustasin, et jätan enamus riideid alles – mul on siiski teise lapse plaan ka. Kuskile ühingusse ma neid asju anda ei soovinud, kuna olen kahtleval seisukohal, kas jõuavad abivajajate kätte. Lõpuks mõtlesin, et ehk leian ise sellise perekonna, kellel oleks hädasti asju vaja. Või äkki on selleks perekonnaks lähitulevikus minu lähedased või meie ise. Nii, et mõnda aega hoian. Muide, ma poleks osanud arvatagi, kui sentimentaalselt beebiriiete voltimine mind teeb – oii, vaata, kui väike, mäletad, kuidas ostsime ja kuidas ta selles oli ja oii see on ju SEE body ja SEE kombekas – kõik oli mega eriline.

Igatahes, kappe-kummuteid on vaja, kui neid juba ei ole.

Vann, vanniiste ja vannitermomeeter – osutusid meie jaoks kasutuks. Temperatuuri mõõdan käe ja tundega, kuigi kui oli vastsündinu, siis nii kindlalt end ei usaldanud. Käele tundub vesi tihti jahedam, kui on, ja vastsündinu organism on nii õmbluke – mine tea, äkki tuleb paar lisakraadi ja juba on südamele tohutu koormus. Südamerahustuseks 2 korda kasutasime, lasime õige vee (37 kraadi), milles ta olla ei soovinud, kuna jahe oli, lasime paar kraadi soojemaks ja vannihirm oligi läinud. Kraadiklaasi viskasime nurka, midagi sellest aru ei saanud – vahel justkui näitas nii ja vahel naa.

Beebivanni ja vannialust ei ole meil üldse vaja läinud. Kuna meil on suur vann olemas, siis käime temaga seal nii, et kas mina või Jaanus läheb ka vanni sisse. Kui tegime paar korda talle eraldi väikest vanni, siis läks seal paanikasse, kuidagi vähe sahmimisruumi ja ujutada teda ka seal ei saa. Johan ei ole kunagi olnud beebi, kes tahaks kuidagi lamada, nagu beebid ikka süles lamavad – vastsündinuna juba ajas pea õieli ja niimoodi, et vabalt lamaks, ta olla ei tahtnud ega taha siiani, pigem püstises asendis, nii ka vannis.

Ja see vannialus või iste, mis peaks toetama – täiesti mõttetu. Algul on lihtsalt endal kogenematusest hirm, et pillad maha ja äkki see veidi toetab, aga tegelikult on see alus libe, iminapad tulevad lahti – täiesti segav asi, isegi ohtlik ja ebamugav. Kui koos temaga suurde vanni minna, siis on hea ega pole raske vannitada kuna vannivesi hoiab raskust ise üleval ja ei pilla teda kuskile.

Selline on siis minu kogemus ja kokkuvõte neid asju kasutades. Enne, kui Johan sündis, oli mu pea nii sassis, sest mitte midagi millestki ju tegelikult ei teadnud – päris raske on valikut teha, sest ei saagi aru, kas mõni asi on niisama popp beebividin või teeb päriselt ka elu mugavaks.

Ma võin öelda, et meil väga palju lisavidinaid ei olegi, mis oleksid niisama popid beebiasjad ja mugavusasjadest on ka võib-olla ainult mingi baas, aga no, mida aeg edasi, seda rohkem olen veendunud, et päris paljud asjad, mida pidasin suvaliseks träniks on siiski mõttega olemas – jah, titenduses ongi palju asju ja neid tõepoolest on vaja.

Märkamatult ei ole kodus enam palju ruumi, aga see-eest midagi jääb ikka vähemaks ka – numbreid pangakontol. Aga suva see raha.

15 thoughts on “Nüüd, kui mul on ka kogemus: Avaldan arvamust vankri, turvahälli ja muude asjade kohta

  1. Ma vist leidsingi kunagi su blogi tänu sellele Emmaljunga-postitusele 🙂 ostsin ise ka sama vankri kasutatult ja olen ülirahul! Iial ei tahaks mingit Poola plastikjura ja mitusada eurot ei raatsiks ka välja käia, et a la Cybex või Bugaboo osta. Oleks raha üle, siis vast ainult. Turvahäll on MC ja minu jaoks on ka jube raske, õnneks elukaaslane kannab seda 😀 Voodi osas on meil sama lugu: poiss viskab kasvõi banaaniks ennast, et näha, mis pea juures toimub. Pehmendused ostan alles nüüd, kui laps 4kuune: tellisin selliste patjade moodi, siis saab pärast ka kuidagi kasutada + ühte külge tahan pehmet ussi hoopis 🙂 Minu parim ost oli Ikeast üks riiul (tegelt CD-de jaoks), kuhu saab oma soovi järgi siis vahed teha – nii mõnus organiseerida kõik bodyd-püksid-mähkmed jne (Liina Ütti blogist). Lamamistool on Babybjörn – ka see oli väärt ost. Mängumatt leidis kasutust igapäevaselt, aga veel parem, et nüüd selle kokku sai pakkida. Puslemati osas olen veel kõhkleval seisukohal, tahaks muud lahendust. Voodikarussell on nii ja naa: magama ta last küll ei aita panna, aga nii mõnigi kord olen tänu sellele saanud duši all ära käia/hommikust rahus süüa 😀 Ma loodan, et sul on varsti plaanis kergkäru muretseda, hea meelega loeks su valikust 🙂

    Like

    1. Kusjuures, mulle meeldivad Bugaboo vankrid, aga see korv tundub nii väike, et ma arvan, et Johan ei mahukski sinna enam 😀 Emmaljungad on samas hinnaklassis, mis Bugaboo vist. Aga vot mitmesaja eest Poolakaid ei raatsiks osta, tuhandest Emmaljungat isegi uuena raatsiks enne, kui mingit muud jama, sest vähemalt tean, et on oma hinda väärt – tõesti vastupidav a turvaline valik. Riiulit ma pean googeldama! Kuigi mulle meeldib see, kui asjad on silme alt ära, kappides või sahtlites, siis see riiuli variant, millel ise vahed teha, tundub hea, sest no, asju, mida sorteerida – seda ikka jätkub 😀 Kergkäru ei ole plaanis soetada, õigemini Cybex Callisto on juba olemas, mul on sellele raamile istekoht ka, käib mugavalt vihmavarjuks kokku. Ma ei tea, palju ma seda kasutama hakkaksin. Nagu ütlesin, rattad on mõndades oludes ebamugavad, üldiselt on väga head, et täiskummist, aga kuskil plägasel teel ei saa sellega väga hakkama. Aga olen lugenud, et mõnel ei lähegi vaja – laps on tohutu jalutaja, samas mõtlesin, et võiksin seda kasutada turvahälli asemel – mugav poes käia, laps paigal ja ei pea suurt istumisosaga vankrit välja tirima. Ühesõnaga, ma veel ei tea, mis saama hakkab 😀

      Like

      1. Meil on Bugaboo. See on selline naljakas vanker, et näeb hästi pisike välja, aga ruumi on hullumoodi tegelt. Või siis mulle tundub, et on hullult ruumi, sest mu lapsed pole erilised koljatid olnud, võta nüüd ise kinni kumb variant. Pooleteist aastane mahub igatahes praegu vankrikorvi magama veel.
        Mulle oligi just kompaktsus ja väiksus olulised, hea kui poes ilusti manööverdama mahub ja linnas elades ei satu kuskile puujuurte vahele ka väga müttama niikuinii. Kallis lõbu on selle ostmine küll, aga no kvaliteetne vanker on kallis nii või teisiti. Mina soovitan soojalt igatahes.

        Like

      2. No, kui pooleteiseaastane veel mahub, siis on tõesti tegelikult mahukas. Lahe, igatahes, Bugabood mulle meeldivad jaa, kui peaksin veel ühe lapse saama ja uue vankri ostma, siis kindlasti kaaluksin seda ka.

        Like

  2. Kusjuures vanni iste on meie jaoks absoluutselt asendamatu. Pliks on selline sahmerdis, et ma ei saaks tema vannitamisega ise hakkama. Seal õnneks veel püsib ilusti ja saame pesu tehtud. Nüüd hakkas keerama. Eks näis kauaks mu rõõmu jagub 😀

    Like

    1. Huvitav ja meil ka rahmeldas nii palju, et ma ei jõudnud teda seal alusel hoida, muudkui libises ära ja iminapad tulid ka kergesti lahti. Samas, käes hoida ja vannitada on ka parajalt raske, selle alusega vist kergem jah.

      Like

  3. Pöörlevate esirataste osas olen sinuga nõus, need teevad kärutamise hulga mugavamaks ja sujuvamaks. Mina kärutasin maal nii sopasel külavaheteel kui sulalumes ja hätta ma nende pöörlevate esiratastega ei jäänud.
    Jalgadega vann ja vannialus olid meil käigus. Mugav oli püsti olles vannitada.
    Veel üks kasulik ost oli meil magamiskott. Selline ülevalt nagu maikasärgi lõikega ja eest lukuga. Kui kutt öösel rohkem siputama hakkas siis ajas endalt teki ära ning ärkas seepeale üles. Peale magamiskotti panekut hakkas ta terve öö jutti magama. Ülim õndsus 🙂

    Like

    1. Paljud kiidavad seda, huvitav, kas meil ka toimiks, sest Johan on tohutu teki ära ajaja. Nüüd on veel see, et une pealt nihverdab end kõhuli ja selle peale muudkui ärkab.

      Like

  4. Tõesti, see CD-riiul lapse asjadele päris hea. Olen siiani rahul ja tean, et tulevikus saab selle lapse tuppa panna. Tatilapid, peapaelad, sokid, kõik riided (ainult suured paksud riided sinna ei mahu), niisked salfakad ja mingi pudi-padi veel mahub ilusti sinna ära. Ja piirab ka seda, et ei ostaks paarikuusele liiga palju riideid.
    Voodi on meil vanakooli oma ja ongi just kinniste otstega. Kuna meil vaikselt käib õhtuti siiski ka TV magamistoas (Jaa, halb), siis see varjab lapse jaoks otsese valguse ära ja temal ikka mõnus hämar magada. Eile õhtul täpselt mõtlesin sellele ja olin tänulik, et voodi just selline (:

    Liked by 1 person

  5. Selliseid postitusi on alati huvitav lugeda. Meil oli esimeseks vankriks EJ City Cross. Täitsa ok, aga ka pöörlevate rataste puudumine häiris, koguaeg kanguta ja vääna raami. Lisaks hakkasid täiskummist rattad talvel lund enda ümber koguma. Teiseks ostsime Tako V-Road jalutuskäru. Amordid ja kõrge sang on super, pöörlevad täiskummist esirattad samuti. Läbi lume läheb hästi ja poes saab ühe käega juhtida. Aga Skandinaavia läbimõeldud vankri pealt poolakale üle minnes avastad, kui palju kilplaslikke ja kobakaid süsteeme poolakatel loodud on. Mingid väiksed kruvid, mis hakkasid ära kukkuma, kinnikiiluvad nupukesed ja allavajuv jalaosa. Lisaks kaalub liiga palju, aga jalaosa ja seljatugi on samas lühikesed. Minu laps on u 86 cm pikk ja enam jalakate trukkideni ei ulatu. Suvel ostsime kergkäruks Maclaren XLR-i. Kergkäru kasutame 2+aastani kindlasti ja seepärast oli oluline, et seljatugi oleks pikk ja käiks ka täislamavasse, kui ta kärus magama jääb. Ei leidnudki teist käru, mis samadele kriteeriumitele vastaks. Olen kvaliteediga väga rahul ja läheb ka sel suvel käiku. Isegi kui laps käib, siis alati pole aega tal jalutada lasta ja on vaja endal käed vabana hoida. Minu arust on kergkäru päris oluline.

    Like

    1. Selles mõttes olen Cybex kergkäruga rahul, et on ka kõrge seljatugi ning täislamav võimalus. Kuidas Maclareni rattad on? Olen kuulnud, et paljud on hädas nende topeltratastega. Eks vist jälle oleneb, millistes oludes kärutada.

      Like

      1. Mõnikord võib teel mingi konarus ette jääda ja siis teeb ratas täispöörde, aga muidu on ka raskema lapsega mugav manööverdada. Maastikule ega randa ikkagi ei sobi, siis annab amortide puudumine kohe tunda . Rattad on vahtkummitaolisest materjalist ja läbimõõt 15,5 cm, nii et pole kõige väiksemad ja ei kõrise teel. Meie kasutasime kuni lume tulekuni. Algul vaatsin ka Cybexit, meeldib selle ühes tükis sang ja tundub, et raami all on ka selline tugevdav rist nagu Maclarenil. Kas see sang pikemaks ka käib? Neid aga järelturul eriti polnud. Takol ripub kaubakorv niisama ja riie hakkas kohe rebenema kinnitustest. Ostsime Maclareni kasutatuna ja alguses oli ka tunne, nagu oleks vastu pükse saanud. Kuskilt garaažist toodi välja tolmune ja kopituse lõhnaga käru. Ostsime ikkagi ära, sest hind oli hea. Peale katete pesu olime aga väga rahul oma ostuga.

        Like

      2. Jaa, sellel on tugevdusega korv ja reguleeritav sang. Lisaks on mingi vedrustus isegi ning kummised rattad, ei kõrise ega midagi. Aga ainus asi ongi muud maastikud peale siledama tee. Cybexit ei leidnud mina ka järelturul palju, üks variant jäi koguaeg silma ja selle ka ostsime.

        Like

  6. Ma elan maapiirkonnas ja Emmaljunga asendamatu. Mul see Edge Duo Combi, toda jalutuskäru kasutasin ikka pikalt. Nii hea oli veel pea kolmesega poodi jalutada, poekoti paned aga sinna alla.

    Esimese lapsega kasutasin ka seda kookosmadratsit, aga ega ta väga oma voodis ei maganudki alguses. Teine laps ei sallinud seda üldse, nii kui panin pehmema madratsi, hakkas paremini magama.

    Mul oli selline pisem vann, kus juba oli see lamamisalus küljes, väga mugav. Lisaks oli ka temperatuuri kleeps küljes, kust kohe ära nägid kas on sobilik. Dušisegisti on ka temperatuuri anduriga, saad valida mis kraadiga vett lased. Vanni põhjas oli veel vee ära laskmise kork, ka väga mugav.

    Like

    1. Aa, see on kork on mul ka vanni põhjas, aga kui see vann just suure vanni põhjas või dushinurgas ei ole, siis pole sest kasu, sest vett täis vanni ma peaksin tõstma ikka. Nii, et mina ei mõelnud vanni ostu vist hästi läbi 🙂
      st mul dušinurka ei olegi ja seetõttu meil ei leidnud need asjad kasutust. Samas, ma ei tea, kuhu elu meid viib, päris ära ei anna/müü/viska just seetõttu, et teine laps on ka plaanis, aga kus ja kuidas me siis elame, seda ei tea.

      Like

Lisa kommentaar

