Ost, mida ma kahetsen.

Võib-olla arvate, et hakkan turvatoolist rääkima, kuna selle saamise saaga oli natuke konarlik, siis ei. Turvatooli ostu ma kindlasti ei kahetse – käisime Pärnus, oleme mujalgi ringi sõitnud – parim tool! Johani chillimise troon autos. Nagu lubasin, sellest teen eraldi postituse, aga pole veel jõudnud pilte teha. Paar pilti on, kus Johan seal mõnuleb, aga mingeid detaile tahaksin näidata jne. Auto seisab meil maa all garaažis, seal pime teha, sõidu ajal ka keeruline, aga eks mingi päev, kui sõitma läheme, teen kuskil väljas paar illustreerivat klõpsu ka. Nii, et turvatoolist ma praegu ei räägi.

Söögitooli ostu kahetsen! Kahetsen on vale sõna tegelt – selle raha eest on vist ok tool. Selle raha eest, mille ma maksin ehk siis umbes 70 euri. Tool on Chicco Polly. Poes on see 179 €, kui lamamiskiiguga variant osta, siis kallim. Õigemini ühes poes on see nii. Hinnad on igatahes 170-180 €, mis ei ole just väga odav.

Jah, ütleb, et kuni 3 aastaseni või oli see kauem ja hirmus hea tool – äravõetav beebisisu, rihmad, seljatoe asendit saab muuta, rattad all … Omadused, mille pärast ma seda tahtsingi. Aga nüüd, kui ma olen reaalselt kasutanud ja näinud, millised funktsioonid on olulised ja millised mitte, siis näen, et noh. Ma ei tea.

Seda tooli, mida tahtsin ehk Bloom Frescot, ma ei saanud, sest uuena on see kallis ja kasutatud varianti on Eestis raske leida. Niisiis, otsustasime n-ö tavalise söögitooli kasuks, nagu need on – pehme vakstusisuga, plastmassjalgadel – mõtlesin, et sellised need ju on, mis seal ikka.

bloomfresco
Bloom Fresco

 

Kuna Johan sellel ajal iseseisvalt ei istunud (minimaalselt), aga tahtsin teda laua äärde võtta (sest omaette kuskil põrandal keeldus olemast ja süles ei tahtnud ka hoida), siis oli oluline, et saaks tooli kasutada esialgu lamamistoolina ja nii see valik tehtud sai.

See on selline “ootused ja tegelikkus” postitus. Ootused olid teada, aga tegelikkus. Tegelikkus on see, et see beebisisu mureneb. Ma ei tea, kas ma hooldan halvasti (pesen lapiga, kuivatan) või milles asi, aga mureneb sealt, kus on jalge vahel oleva rihma koht ja osadest kortsukohtadest ka.

Teine jama asi sellega on see, et liugleb alt ära. Panen Johani tooli, aga see sisu sõidab kaasa, vajub alla kuskile, pean uuesti seda tema all kohendama ja tõstma, kuigi rihmad on küljes.

Puhastamisega on ka natuke jama, aga see on vist kõikidega nii, et mingi punasem püree, porgand või misiganes ja kui kohe ära ei pühi, jätab pleki, mida ära ei saa. Õigemini, mina ei saa. Ma ei taha erilisi kemikaale lapse tooli puhastusel kasutada, niisiis, võtan ta söömast, esimese asjana pesen teda ennast ja siis üldiselt vajab ta ka riiete vahetust, kui end liiga täis plännib, selle aja peale on see püree toolil juba olnud omajagu, lähen tooli puhastama, aga ära ei saa. Aga see pole tooli süü, ok.

Siis rihmad. No, ma ei leia neile kasutust. Ma ei taha teda söömise ajaks rihmadega kinni panna, sest mina ei tea, kui midagi kurku läheb ja kui kiiresti ma ta sealt rihmadest suudan siis vabastada. Ei pea need tited nii kinni seotud koguaeg olema. Loogiline, et tooli järelvalveta ei jäta, kui ta seal sees istub. Eks algul, kui veidi aega seda niisama lamamistoolina kasutasin, siis panin rihmad kinni, pigem enda rahustuseks.

Täna võtsin rihmad ja beebisisu üleüldse ära – need nii õudselt segasid ja kohe mõtlesin, et vot, lähen nüüd blogisse, süda täis selle tooli peale, ja räägin, kuidas seda kasutada on. Mulle, igatahes, ei meeldi.

Üldse, kogu see tool on kuidagi kobakas – ratastest küll liigutamisel erilist abi ei ole, muudkui jälgi, et õigetpidi liigutad või tõstad, siis on. Ma ei tea, äkki ma jälle ei oska või… rattad on mõttetud. Käepidemetest peab kinni võtma, kui liigutada, mis võib kandikut nihutada, kandikut peab ka teatud kaugusele panema, mitte liiga kaugele lapsest, sest võib ära kukkuda (kuigi seal on ka kinnitusnagad). Eelmine omanik ütles veel seda, et tema laps tagus jalgadega muudkui kandiku nuppu, mis lennutas selle üldse eest ära, seetõttu müübki.

Nii, et nüüd ma siis lõpuks olengi veendunud ning saan aru nendest Ikea Antilopi ülistajatest – polegi muud vaja, kui istekoht ja laud ning näeb kõvasti parem välja, kui need plastiku peal olevad vakstust tugitoolid. Mulle tundub Antilop natuke isegi liiga lihtne või  industriaalne (hahaa), kuigi igatahes etem. Jalad väga ei meeldi. See aeg, kui laps veel ei istu, on nii lühike ja toitmise aeg ehk see, milleks söögitool mõeldud, on palju pikem, niisiis oleksin vabalt võinud Ikea tooli võtta. Aga näed, oli vaja n-ö omal nahal ära tunda, et jah, see ongi hea variant.

ikeatool
Ikea Antilop

Isegi Bloom Frescot ma vist enam ei taha… Rõhk sõnal vist. Nüüd ma tahangi lihtsat Ikeat või lihtsat puust tooli, mis näeb kordades etem välja, kui see suur plastikkrängal, mis meil praegu on. Ma ei tea, kui mugav tal oleks, aga kui pehmendus sees, siis usun, et täitsa ok ja pealegi, ega ta ei istu seal nüüd nii kaua ka, et kann kange.

Aga eriti hakkas mulle meeldima Nomi tool, millest Mallukas blogis juttu tegi. Kodulehelt (http://evomove.com/en.aspx) saab tellida täpselt neid osi ja komplekteerida täpselt nii, nagu ise tahad. Seda tooli kannataks tõesti näha ka siis, kui laps on juba suurem – plastikjurakatest tahaks üldjuhul võimalikult ruttu lahti saada. Nii, et see Nomi tool tundub nii äge ja arvestades kasutuse aega, on hind ka üsna ok (kuigi, mina ei saa seda hetkel osta, aga oleks võimalusi rohkem, siis kindlasti ei oleks see raha raiskamine seda tooli hankida). Ma ei olnud enne kuulnudki sellest midagi, aga nüüd siis targem.

nomi
Nomi

Vot selline söögitooli jutt! Ma lihtsalt imestan, et neid kohevaid vakstutoole nii palju on ja et nad nii levinud on,  sest lastepoodides muud väga ei näegi.

Milliseid söögitoole teie kasutate ja kuidas valikuga rahul olete?

43 thoughts on “Ost, mida ma kahetsen.

  1. Mulle ka kohe üldse ei meeldi need plastmass kärakad. Õnneks sain tuttava käest selle laenuks mõneks kuuks ja kui kutt juba istuda oskas orsisin pööningult oma söögitooli välja. Puidust, 30 aastat vana, värvisin üle ja kasutame siiani- laps 2,6 vana. Pole mingeid pehmendusi, rihmasid, kandikuid. Ja laps istub väga heameelega seal.

    Liked by 1 person

  2. Kuna meie pere ei ela hetkel Eestis siis ei saa igasuguseid lahedaid toole (ja palju muid beebiasju) tellida juhul kui vaja kolida. Meile oli põhiline, et tool ei võtaks liiga palju ruumi kuid oleks siiski lapsele mugav. Ikea oma kaalusime ka aga mulle ei meeldinud, et sellel ei saa laps pead toetada. Lõpuks otsustasime hinna poolest soodsa Cosco Simple Fold High Chair kasuks mille tellisime Amazonist ja olen väga rahul – kerge puhastada ja vakstu osa ilusti paigal. Kokku käib ka lihtsalt ja saab vajadusel silma alt ära panna.

    Liked by 1 person

  3. Meie pere Antilop teenib praegu juba teist last – täiesti geniaalne tool, selle raha eest. Kerge tõsta, laps ei vaju kössakile, hea kaasa võtta (nt vanavanemate juurde) ja puhastada. Ilma kandikuta mahuks mu 3-aastane ka sinna sisse, aga tema on juba “suur poiss” ja tahab ikka päris laua ääres istuda. Minul pole toolijalgade vastu ka midagi ja rahast hakkab kahju neid disainitoole vaadates.. mõne taolise suurusjärgus saab juba ägeda tugitooli.

    Liked by 1 person

  4. Mina olen ka tooliostu muudkui edasi lükanud, lootuses, et poiss õpib enne kenasti istuma ja siis saab ilusa puidust tooli muretseda. Hetkel on lemmikuks kodumaise Tarmeko söögitoolid, aga kuskil peaks üks nõuka-aegne klassika ka ootama. Kõik tuttavad kiidavad ka seda Ikea tooli, aga ma ei tea: mulle ei mahu pähe, et selline tool, mis on kõigi lemmik, kõik kiidavad-ülistavad, maksab alla 30€ ja siis poed on täis mitmesajaeuroseid isendeid, mida rohkem laidetakse. Kuskil peab mingi konks olema 😀

    Like

    1. Kusjuures, mina imestan, et poed seda värki täis on. Nüüd, kui ma tean, kuidas suuri toole kasutada on, ma vist ei ostaks seda iial enam ja valiskin igatahes lihtsa Ikea. Järgmise lapsega targem (võimalik, et ostan juba seekord).

      Like

  5. Otsisin ka pikalt tooli, käisin ja vaatasin neid poes, millised suured ja kohmakad kõik on. või siis just pigem hästi titekad. Otsustasin et tahan siis puust tooli, siis ka leidus koledaid ja ebastabiilseid. Lõpuks leidsin sellisest poest nagu ” Unolik” . Teevad täispuidust mööblit ja voila olemas. Mai saa miskipärast siia seda linki panna :/ aga kui otsida seda nime siis neil aind üht sorti söögitool ongi. Mul on nimelt valge ja olen üli rahul, laps püsib sees ja kindlalt maa peal.

    Liked by 1 person

  6. Ma pidevalt komistan Ikea söögitooli jalgade otsa, kuna need on väljapoole ja aju vist ei registreeri seda ära, et nad ei tule otse alla. Samas see asetus annab hea stabiilsuse ja ühe klõpsuga käivad ka küljest ära, kui vaja transportida. Mul ostetud ilma sisuta ja vahepeal panen padja lapsele selja taha, et ta oleks rohkem laua vastas ja toitu sülle ei kallutaks. Sellega seoses mõtlen koguaeg, et miks pudipõlled kõik nii lühikesed on, võiks ju süle ka ära katta.

    Liked by 1 person

  7. Veel enne lõpuni jõudmist tahtsin öelda, et üks mõistlikumaid toole on Ikea Antilop. Need harkis jalad on toas veidi häirivad küll aga see-eest stabiilsus on toolil kadestamisväärne. Meil olid kasutusel ka selle pehmendus ja rihmad. Ülim ma ütleks. Tean ka vanemaid, kes Antilopis tittesid duši all pesid, vingerdav põnn oli kenasti paigal ning kõik tooli osad kannatavad vett 🙂

    Liked by 1 person

  8. Mina ostsin Beebicenterist söögitooli ja olen siiani rahul sellega: http://beebicenter.ee/et/soogitoolid/83672-mamaspapas-soogitool-juice.html
    Mul sai otsustavaks see, et sellel toolil on pikad jalad eraldi kaasas ja kuna meil kõrget söögilauda kodus pole, siis on hea lahendus see, et laps pole omaette kuskil kõrgustes, kui meie diivanilaua taga istume. Aga kui kunagi laud peaks tekkima, siis saab kõrgemaks teha. Ja plussiks ka see, et saab kasutada kuni viienda eluaastani. Lisaks ei ole ta selline kolakas nagu need kõige tavalisemad plastmasist söögitoolid, väikses korteris üsna praktiline.
    Ainuke asi, millest ma aru ei saa, on see hind, sest 2 aastat tagasi seda tooli ostes oli hinnaks minu mäletamist mööda ca 60 € või veidi rohkem, 175 € ma küll ei raatsiks maksta isegi selle teadmise valguses, et ma igati rahul selle tooliga:) Ebay-st saab ilmselt soodsamalt neid ka.

    Ahjaa, teemaväliselt, tervitused Jaanusele, Melli õe poolt:)

    Liked by 1 person

  9. No jutt nagu minust kuu aega tagasi. 😀 Viskasin just selle plastmassi keldrisse ja annan ämmale tagasi (tema ostis, kuid minu nõusolekul ikka. Olin loll jah, ei mõelnud). Ja tellisin Antilopi. Laps kohe ISTUB paremini ka seal ning ei pea ennast kringliks vihastama peale igat söömist, et kuidas tooli puhtaks saada. See oli hetkel see koht, kus odavam oli parem, kuid ise olin loll.

    Liked by 1 person

  10. Meik oli ka alguses see klassikaline vajstusisuga tool. Sarnaste funktsioonidega nagu teil ja kuna endal kogemusi polnud siis arvasin, er kõiki funktsioone on vaja. Reaalsus oli see, et peale kuu aega kasutamist müüsin maha (pea samadel põhjustel, mis kirjeldasid) ja ostsin antilopi. Väga rahul:)

    Liked by 1 person

  11. Meie kasutame ka antilopi. Ei osanud millegi järgi tooli valida ja eelistusi ka polnud. Sattusime ikeasse ja ostsime ära. Olen väga rahul. Hind oli super ja tool ise ka mugav kasutada.

    Liked by 1 person

  12. Me kasutasime Britton Hipp Koala. Minu meelest täiesti mõtetu tool suuremale lapsele. Mul ei olnud eriline näputoiduline aga sellegipoolest viskas mul üle tooli pidev kasimine. Kate küll vakstulaadne ja kergesti lapiga ületõmmatav aga mu laps suutis nii lägastada, et istumiskattele lisaks, pidin vahepeal tooli jalgu, käetugesid, lauda ja kogu muu kraami ka puhastama. Lisaks kui plika oli ca 10 kuune, siis ta lihtsalt keeldus selles istumisest. Leidsin ideaalse asenduse Hipp Koalale. See on mu meelest täiesti geniaalne ja ideaalne söögitool. Sobib siis vaid juba istuvale lapsele – Babymoov compact booster seat. Seidab meil köögis, tavalise puidust tooli peale. Laps tunneb ennast nagu täiskasvanu ja sööb sealt väga hea meelega. Kutsub seda hellitavalt “Tollaks” :). Tool ruumi ära ei võta. Saab kasutada nii lauakesega kui ka lihtsalt lükata vastu täiskasvanute lauda. Tool on sulgkerge ja kokkupandav, ideaalne reisile kaasa võtta. Sobib ükskõik, mis toolile. Koristamine on megalihtne. Raudpolt, et ma jätan selle tooli teise lapse jaoks ja ei müü maha, sest see on lihtsalt nii hea. Kõik muud suured kobakad söömiseks mõeldud “tugitoolid” jäävad minust küll edaspidi poodi maha. Tootja võib ju öelda, et kolmeaastast võib nende söögitooli panna aga reaalselt ma väga kahtlen, et laps nõustub selles istuma. Nii suurele lapsele pole enam söögitool aktuaalne, pigem mõni pepualus või kõrgendus, et ninaots üle laua paistaks. Ja Babymoov saab tulevikus meil kõrendusena toimida. Arvestades kui kiiresti sul poiss areneb ja kiirustab suureks saada ning olla emme-issiga võrdne, siis minu meelest oleks sul uue suure kobaka tooli ostmine lihtsalt mõtetu raha raiskamine… Antiloobil mind kõige rohkem häirivad need turritavad harkjalad. Mul väike köök, et kujuta ette, kui peaksin ümber nende harkjalgade iga päev käima. Raudselt kukuks iga päev nina veriseks.

    Liked by 1 person

    1. Kusjuures, mul on sama teema selle antilopi jalgade osas, natuke harkis on 😀 aga jaa, tahtsingi mainida, et võib küll kuni 3-aastaseni kasutada, kuid vaevalt see reaalselt nii on. Nii minul kui lapsel oleks sellest toolist vist ammu siiber. Aga seda booster seati uurin ma küll.

      Like

      1. Windeln.de lehelt. Oli siis soodukas ka. Kui õigesti mäletan, siis läks maksma 32 või 34 eurot. Midagi sellist. Sama tüüpi istumisaluseid on teistel tootjatel ka.

        Liked by 1 person

  13. Algul oli kuskilt saadud laenuks mingi taoline kobakas vakstusisuga tool. Nädal aega kasutasin, siis andsin tagasi ja tellisin Ikea Antilop’i. Ainuke asi mis häirib, jalatuge pole. A muidu super rahul

    Liked by 1 person

  14. Minul Chicco Polly magic, ostsin selle sõbranna soovitusel ja uuena. Ja kui aus olla, siis mina ka kahetsen seda ostu. Mul ta kuskilt ei lagune ja beebisisu mul ka natuke teistmoodi, aga no 180eur!!Selle raha oleks vōinud millegi asjalikuma peale kulutada küll. Aga laps vajub tōesti kuidagi ära seal toolis, täna vōtsin beebisisu välja ja nüüd on parem.
    Kui ma köögis toimetan, siis panen lapse sôôgitooli ja talle hirmsasti meeldib see mängukaar seal küljes, mängib seal ja mina saan toimetada. Aga no selle asja ajas ka lamamistool ära tegelikult.
    Mu sõbrannal Polly magicu tool 2,5a kasutuses olnud ja näeb välja kui uus. Ma ei tea, kas ja mis vahe lihtsalt Pollyl ja Polly magicul on.

    Muideks, kui su teemapilti ja pealkirja nägin, siis juba aimasin, et söögitoolist tuleb juttu, aga lootsin, et ei tule, sest ma sisestan endale kogu aeg, et tegelikult oli see hea ost ja raha väärt, kuigi tegelt aus olla, siis ei olnud😀

    Liked by 1 person

    1. Lihtsal Pollyl ja Polly Magicul on see vahe, et Polly on tavaline tool, Magicul lamamisfunktsioon või kiik või asi. Igatahes, jaa, ma olin ka rahul selle ostuga, kuni avastasin, et no, ei ole ka! 😀 Hind on tõesti selle tooli kohta kallis.

      Like

  15. Meil on ka IKEA tool, aga mitte Antilop vaid see teine, puidust mudel. Hetkel kui tüdruk ise veel eriti ei istu, on padi seljataga. Olen ka absoluutselt rahul, ei tahaks mingeid lisavõimalusi sellele. Ma ei uurinud ka mingeid toole, teadsin lihtsalt, et tahan IKEAst. Ükskord sattus mu ema sinna ja tõi siis puidust versiooni, et sobib meie söögilaua ja toolidega kokku 😀

    Liked by 1 person

      1. Jaa, muide vaatasingi seda. Ma ise eelistaksin esimese hooga musta, aga ma olen üsna kindel, et Jaanus veenaks ümber, sest tema jaoks peaks ägedat efekti ka olema 😀

        Like

  16. Meil puust tool (Haberkorn) – laps sai 7aastaseks ja ikka veel istub selle peal, kui sööb või joonistab. Olen rahul – pikka kasutusaeg (6 ja pool aastat) ning lihtne puhastada. Hind oli ka soodne (600 krooni).

    Liked by 1 person

  17. Nõustun ka! Meil kodus Britton Hip+. Samad probleemid puhastamise osas, see vakstulaadne kate mureneb,tool on ebamõistlik kobakas… Ainuke pluss on see, et kui kandikut eest pole, siis laps läheb ise tooli istuma (valetan, mul on tavaline peaaegu kohutav kahene kodus, kes turnib nagu hullumeelne, üks päev tantsis kandiku peal) .Ostsin õnneks järelturult 25€ eest, seega palju vaesemaks ei jäänud ja ma ei usu, et ma poest uue ostes õnnelikum oleks olnud 😀 Üldse ei meeldi, kuidas laps seal ära vajus kui samal ajal maal Antilopis sai ilusti istuda.

    Liked by 1 person

  18. Mul on antilop ja väga rahul. Kui tahad enne proovida-vaadata, kas need tooli harkis jalad häirivad või mitte, võin paariks päevaks laenata (nt nädalavahetuseks).

    Liked by 1 person

  19. Meil läheb Antilop teist ringi juba. Ma ei saa ausalt üldse aru, miks keegi peaks tahtma mässata mingite teistsuguste x-y-z udupeenete toolidega 😀 Mul on ka väike köök ja tool on kogu aeg laua ääres. Koperdame mehega mõlemad nende jalgade otsa aeg-ajalt, aga see on nagu tõesti pseudomure 😀

    Liked by 1 person

  20. Mul on nii hea ja huvitav neid kommentaare lugeda. Võimalik, et olen varem ka netist igasuguseid taolisi arvamusi kuulnud, aga enne ei usu, kui ise pole järele katsetanud. Alles täna õhtul, kui Johanile putru andsin, olin hädas, et vajub seal nii kössi – see pole normaalne söömise asend. Tõenäoliselt tellin Antilopi ja müün oma tooli kellelegi, kellele see rohkem sobib. Enne, aga saab süvapesu 😀 Kuidagi kahju on! Ma olin päris õnnelik, kui selle tooli saime 😀

    Like

  21. Minu mõlemal poisil oli kasutuses selline nagu ikka vanasti need toolid olid(ei leia kuskilt uut pilti aga leidsin mingi müügikuulutuse : http://www.kuldnebors.ee/search/lastekaubad/muud-lastetarbed/puidust-soogitool/search.mec?pob_post_id=49847396&pob_action=show_post&pob_cat_id=10948&pob_view_language_id=et ).
    Ei mäleta kus ma selle ostsin, aga väga rahul olin. Mulle meeldis selle juures just see, et laps istus meiega koos söögilaua ääres, mitte ei olnud oma lauakesega kuskil kõrval.

    Liked by 1 person

  22. haha eks nende lapseasjadega on jah nii, et kasvad ja arened ja avastad pidevalt 🙂 mina täna oma 2 lapse kogemusega ei saa näiteks üldse aru, miks keegi peaks ostma mingit muud tüüpi tooli, kui sellise: http://www.mytoys.de/schardt-treppenhochstuhl-domino-buche-massiv-nordic-grey-lackiert-4569461.html
    aga mine sa oma tõde kellelegi kuulutama, no ei taha ükski värske ema, et talle öeldaks, et mis sa selle vakstuga mässad, osta normaalne tool. Ma esimesega samuti astusin vakstuämbrisse ja ausalt öeldes mulle isegi poe omanik ütles, et ära sellist tüüpi osta, puhastad vigaseks end seal vakstuvahedes, aga kus sa sellega, nii ilus ja seljatoe kalle ja mis kõik veel. NO MIS KALLE, miks peaks laps söögitöölis selili olema??? 😀 igatahes täielik bullshit
    aga tulles tagasi selle “õige” tooli juurde, siis – supermugav puhastada, laps on algusest peale sama laua ääres mis meie (mõjub söömisharjumusele väga hästi). Kaheaastasel enam rihmu muidugi ei ole, ronib ise sinna tooli ja kõik töötab väga hästi. Isegi neljane istub seal, kui tuju tuleb ja tema on juba 110cm pikk meil. See iseronimise võimalus on tegelikult supertähtis, sest üks hetk, kui ta kaalub nt 16 kg, sa ei taha teda söögitööli tõsta 100x päevas. Või üleüldse, lapsed keelduvad mingi hetk sellest, et neid söögitooli kinni pannakse, nad tahavad tunda end suurtega võrdselt. Aga tavalise tooli peal istumiseks on nad üsna pikalt veel liiga lühikesed. Ja siis tulevadki mängu sellise tooli eelised nt ikea ees, mis on ka muidu väga hea tool muidugi. Meil oli sellel algul puidust raam ka ees, mille hiljem eemaldada sai, nii et pole ka karta et ta sealt välja kukub vms. Aga noh, maitse asi 😀

    Like

    1. Just! Miks ta peaks lauas lebotama, kui ma ei taha seda talle õpetada. Ise me ka ei lebota. Kusjuures, mõtlesingi, et parim oleks see tool, kuhu ta saab ise hiljem ronida ja nüüd ma kaalun juba taolist varianti jah. IKEA oleks hea, aga kardan, et kasvab sellest kiiresti välja. Vakstutoolis ta vajub lössi, vahed on jama täis ja murduvad – endiselt hämming, et neid poes nii palju on!

      >

      Like

  23. Kas see Ikea Antilop söögitool mahub oma kõrguse poolest ka tavalise söögilaua äärde (et laps ei sööks eemal eraldi oma kandiku pealt vaid koos ülejäänud perega ühise laua taga)? Pildi järgi tundub küll, et antud tooli kõrgus ei ole reguleeritav…

    Like

  24. Minul on kodus igapäevaselt kasutuses juba 6k Fresco Bloom Chrome ja no super tool! Kui kandik ees ei pane rihmasid ja välja ta sealt ei saa. Samas kasutasin ma poollamavat päris pikalt kuna olen istuma panemise vastane kui laps ise istesse veel ei lähe. Maal on õelapse Chicco tool ja no õudus kuubis!!!! Laps libiseb seal ja on nii lösakil, kandik kõrge, ilma kandikuta aind lollitab, küll varbad suhu, küll pehmendust vaja järada. Ostan maale Ikea Antilop tooli sest 2 Frescot lubada ei saa 😬😬😬😬

    Like

    1. Jaa, tahtsin ka algul Frescot, aga rahast hakkas kahju, nüüd väga ei kahetse, sest ma ei usu, et seda tooli nii kaua oleksin kasutanud, nagu see tegelikult võimaldab … kuigi, see oli mu toolide goal algul 😀

      Like

Lisa kommentaar

