Eesti Blogiauhinnad – minge hääletama! Minu poolt.

Jälle on käes aeg, mil valitakse Eesti parimaid blogijaid ja mina panin ka seekord oma blogi sinna ritta kõigile hindamiseks. Eelmisel aastal oli mu blogi sellel ajal täiesti nooreke, alustasin sellega ju alles aprillis, nagu ühes postituses mainisin, nüüd olen juba “vana kala”. Olen ma jah, ma oleksin võinud vabalt end uustulnuka kategooriasse veel pressida, sest seal oli tingimus, et peab olema alustanud blogiga 2016. aastal.

Igatahes, siin ongi üleskutse kõikidele minu lugejatele – minge ja hääletage minu blogi poolt! See oleks nii tore, kui ma ei jääks viimaseks, nagu eelmisel aastal 😀

Hääletada saab siin: http://eba.marimell.eu/ ning minu blogi on Pere- ja beebiblogide kategoorias.

Teate, ma ütlen ausalt, tahaks kuuluda kuskile mujale kategooriasse, aga no midagi ei ole teha – nagu mainisin ühes postituses, et kõik mu instapildid ja muud pildid on koos Johaniga või ainult Johanist, siis nii ongi – mul ei ole asja mujale kategooriatesse, kui mu elu koosnebki hetkel ainult lapse kasvatamisest. Oh, well 😀

Tegelikult pole sellest hullu midagi, see on nii ega muutu tõenäoliselt veel nii peagi – etapp, mille ma hea meelega elus läbi teen (noorte laste kasvatamine siis).

Aga olgu, mis ma pikalt mulisen, oleme tänulikud häälte eest, mille kokku suudame koguda!

PS! Ärkasin üles selle peale, et Jaanus teeb oma kuulsat suppi* ja lõhnad on nii head, et ma tahan seda suppi hommikusöögiks!

*kuulus supp on misiganes supp, mis on Jaanuse tehtud – ta teeb neid nii hästi lihtsalt!

Ja lõppu lisan paar värsket pilti ühest väga lahedast sünnipäevast, kus pühapäeval perega käisime ning kus oli Jaanuse suguselts kohal. Sünnipäev toimus ühes turismitalus ja olen viletsamas pulmaski käinud, nii et igati korda läinud pühapäev!

 

9 thoughts on “Eesti Blogiauhinnad – minge hääletama! Minu poolt.

      1. hahah jah.vast seekord ei jää 😀
        hakkasin su blogi siis lugema,kui mōlemad enamvähem raseduse lōpus olime ja ainuke soov oli siis,et tuleks juba see laps välja 😀

        Liked by 1 person

  1. Nagu ma mingi hetk varem kunagi lubasin, et mina ikka sinu poolt hääletan, siis noh… Tehtud.

    Üldse usun ma, et sel aastal sa küll viimaseks ei jää. (Mina jään 😀)

    Liked by 1 person

  2. Sattusin seoses rasedusega sinu blogi lugema ja jäingi lugema 🙂
    Käin tihti vaatamas, et noh, kas on juba uus sissekanne olemas või mitte. Kuigi on veel mõni blogi, millel veel silma peal hoian, siis sinu oma on vaieldamatu lemmik. Aitäh, Sulle. Hääl antud. 😉

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

