Nüüdsest oleme jalamehed – vanker ja käru on läinud!

OUMAIGAAD!

Juhtus uskumatu asi, mis on paljudele küll täitsa suvaline info, aga minu jaoks on see maailmaime! Johan magas põhimõtteliselt terve öö! Oujeaa! Ärkas küll umbes 3 paiku, aga selle asemel, et tavapäraselt voodis püsti trampida ja täiesti kõrist röökida, nagu ta oleks maha jäetud, lihtsalt lamas, lalises, jutustas, kuni jäi uuesti magama. WHAT?!

See on, päriselt ka, ime! Eriti veel selles osas, et kui ta ärkas, ärkasin mina ka, käisin vetsus ja tavaliselt selle liikumise peale hakkab ta kindlasti kisendama, et oo, sa oled üleval, vaata, mina siin, tule siia, võta mind siit ruttu ära! Ei, lihtsalt lebotas edasi ja jäi magama. Üleval oli vist max 5-10 min.

Tavaliselt ärkab ta ikka mingi 3-4 korda ja kõik korrad kisab halastamatult, nagu elu kallale kiputakse. Rahustan, juran, kussutan, sussutan. Ikka võtab täiega võhmale ja nii iga öö. Pole siis ime, et ma aegajalt siin blogis väsinud peaga närvitsen ja õiendan, kuidas olen üks hale kuju. Lihtsalt väsimus. Ma ei ole tegelt nii hull midagi. Kunagi olin ma päris lahe.

😀

Lisaks sellele imelisele juhtumile, on muid asju ka toimumas. Näiteks, panin müüki meie valge Emmaljunga ja punase Cybex Callisto käru ning nende asemele ostan Baby Jogger City Elite, mis on tank-käru, aga ühe liigutusega käib kokku, igati mugav, suured rattad, käib lamavasse jne. See on kallis käru, seetõttu müün kõik teised ära, et oleks nn 2 in 1, millega saab igal pool käia. Muidu alati mõtlesin, kas võtta vanker, kas võtta käru, kõik võtab ruumi – olgu siis üks, mis teeb mõlema töö ära.

Neid on halli, punast … Aga ma vist tahan musta. Beebimaailm müüb neid, võtsin ühendust, et kas on olemas, kas saab tellida jne, vastust ei ole veel tulnud (kõnedele ei vastatud, meilile ka mitte), aga üritan veel ja käin tõenäoliselt kohapeal ka ära. Kui seda kaudu ei saa, siis tellin Soomest Jollyroom.fi’st – Eestisse nad küll ei saada, aga mul on juba omajagu kontakte, kes sealt tellimusi teevad ja Eestisse toovad. Muide Jollyroomis on need päris hea hinnaga!

Selline tõld slash monstertruck.

cityelite1.jpgTegin siis enda vankrist ja kärudest pilte ning mis te arvate? Ma muutusin sentimentaalseks! Esimesed vankrid ja kärud, kuidagi kurb hakkas! Õhinaga valitud ja minu esimene beebi oli seal jne. See emadus teeb ikka … peas asju, ma ütlen! 😀

Jõudsin kuulutused üles panna, kui Emmaljungal oli juba järjekord (!), mis pani mind tõsiselt imestama, sest neid on ju nii palju müügis. Aga ettemaks on tehtud ja täna õhtupoole, kui kõik sobib, makstakse ülejäänud ja viiakse ära. Mul on vähemalt 4 inimest järjekorras, kui see juhuslikult ära ei peaks minema.

Cybex käru vastu on ka huvi tuntud, kuid jäädi veel mõtlema, kuni tänase hommikuni – võttis üks naisterahvas ühendust, et on kohe valmis tulema vaatama ja ostma. Nii me tegimegi, käis järel, kõik sobis, tehing tehtud. Kuna müüsin koos käruga ka turvahälli adapterid, siis talle see väga sobis – on väikese beebi ema ning turvahällile raame ta just sooviski. Igatahes, mul on hea meel, see käru leidis meil palju kasutust alates sünnist, nii, et usun, et temal ka.

Ja nii ma siis olen vankrita-käruta! Uskumatu, arvasin, et müügiga läheb veidi aega ega kiirustanud uue käru tellimisega. Nüüd on mul Johanile vaid kandekott, muud midagi. Aga tegelen sellega, et võimalikult ruttu oleks uus käru olemas.

Sellised lood siis.

Ahjaa, uuele beebile ma veel vaatan, kas osta kahe lapse vanker või uus tavaline vanker. Sinna on veel omajagu aega, aga mõttekas on vist kahe lapse vanker osta, kuna Johan on alles 1,5. Nii tahaks Bugaboo Donkey Duo’t, aga hinnad on jee! Ma ei taha mingit kobakat, laia, ebamugavat, tahaks sellist, mida annab nii ühe, kui kahega kasutada ja Bugaboo ongi selline. Eks paistab, mis saama hakkab, väga ei kiirusta.

Teisipäeval on mu kauaoodatud ultraheli, üleüldse, tuleb vaadata, mida seal öeldakse. Miskipärast on mul nüüd kuidagi närvis olek, et juba arvestanud, teine laps jne. Aga esimene suurem uuring – ma ju ei tea mitte midagi, mis seal öeldakse 😦

Peaks nüüd poodi minema, aga ma ei teagi, kuidas seda teha. Jaanust kodus ei ole, et Johani vaadata. Kandekotiga saaksin, aga samas kui asju ka kannan äkki teen liiga endale… Ei tahaks nagu riskida ka. Pean vist valima paar hädavajalikku asja ja kõik. Tahaks veel Beebilt Beebile poodi minna, mida nii väga kiidetakse ja avastasin, et mul on sinna 5 min jalutuskäik. Vot nüüd on! 😀

Aga muidu, see kandekott, mille me ostsime – ma ei jõua seda ära kiita! Kirjutasin sellest siin: Meie hands-free süsteem – BabyBjörn One Air. Kuigi Babybjörni ei kiideta, et selg vist liiga jäik, siis ma olen nii rahul – nii kasutusmugavus, materjalid, see, kuidas Johanile seal meeldib, välimus – kõik meeldib! Seda saab vastsündinuga ka kasutada, aga eks siis vaatan, kuidas see seljaasend jääb. Johan on suurem, temal on ok, aga vastsündinud lapse selg on kumer, mistõttu ma esialgu kaalun isegi trikoolina ostmist. Kandeasjad on üldse ühed tänuväärt asjad, mis peaksid beebi emadele olema kohustuslikud. Ma oleksin tahtnud, et mul oleks üks selline Johani titeajal olnud olemas, ma kujutan ette, et pooled söömata jäänud korrad ja väsinud käed oleksid olemata olnud. Iial ju ei tea, milline laps tuleb ja kui palju ta tegelemist ning lähedust vajab – minul tuli selline, kellele lamav asend oli nagu põrgu, ainult süles ja minu lähedal tahtis olla, nii, et kandekott/kandelina on seekord mu listis esimesel kohal.

Ok, ma nüüd siis lõpetan ja nuputan seda poe asja, vist laps kotti ja minek.

Btw – kas Johan on ainus, kelle elu mõte on nööride närimine? Kusiganes on nöör või pael, siis selle järele haarab momentaalselt. Hetkel on ohvriks langenud tema mütsipael.

P3170130

22 thoughts on “Nüüdsest oleme jalamehed – vanker ja käru on läinud!

  1. Kas tandem vanker tuleks kõne alla kahele lapsele? Emmaljunga super Viking on selline isend, et saad ühe panna alla poole ja teise üles, samas saad teha ühe lapse omaks ka. Samas need hinnad on kuidas joppab- vähe liigub ja üsna krõbeda hinnaga…

    Meeldib

    1. Jaa tandemvankrit tegelikult mõtlengi vist talve poole osta, kui teine laps sünnib, aga ma tahan, et mõlemad lapsed oleksid samal tasemel, mitte üks teise all. Ma ei tea, tundub nagu sellel, kes seal nn kuudis on, on ebamugav ja välja ei näe 😀

      Meeldib

  2. Jaaa… ma tean sellest vankri-nostalgiast kõike :))))
    Enne kui vankri Sulle müüsin siis tegin vist vähemalt 100 pilti sest hing oli nii hale… ja mul oli ju kolmas laps! Asi vist selles, et kaks esimest on juba peaaegu täisealised ja siis see pisike pesamuna tundub nagu esimene.. oeh, emadus nagu Sa ütlesid :))

    Tervitustega
    K.

    Liked by 1 person

  3. Kandeasjad on beebidega tõesti imelised. Endal on ka sama kandekott ja tõesti parim asi. Ostsin selle siis, kui laps oli 5kuune. Seega ei tea ka, kuidas see beebiga on.
    Väga väikse beebi/lapsega oli väga mõnus rõngaslina (mul on linalapse oma). Lihtne kasutada ja kasutusiga on oluliselt pikem kui trikoolinal. Ei kujuta ette, et ilma selleta oleks beebiga saanud jalutamas käia. Kui ülesse ärkas, siis linasse ja oli jälle rahulik, aga käed vabad. Laps on nüüd üle aasta, aga ikka saan kasutada puusale võtmiseks (kiired poes käimised ja muu asja ajamine). Laps turvaliselt minu küljes kinni, näeb maailma, aga minul käed vabad. Lina piisavalt väike ka, et mahub käekottistuma jne.

    Edu UHs! Ja jalutamistel! 😉

    Liked by 1 person

  4. Toidupoes hea inimene, ei pea enam ise käima, Selver, Coop, Maxima toovad Sulle kraami uksest sisse, e-poed on imelised. Vahel saab kauba isegi samaks päevaks tellida.
    Oma poolteise aastasele neiule tellisin otse Poolast http://dino.sklep.pl/nowy/ Quatro Monza käru, olen väga rahul, magamisase on ka üle 90 cm.

    Meeldib

  5. TFK Twinner on ka selline millega saab kõik mõeldavad kombinatsioonid teha, laiuselt on u 75 cm (peast ei tea täpselt). Hästi juhitav ja läheb ka ühe sõrmega lükates edasi, pöörab kohapeal ringi ka. Mul endal on ja olen igale poole mahtunud, vb mõni väiksem maxima oleks probleemne. Võin punase täiskomplekti müüa ka – korvid, istumisosad, turvahälli adapterid, soojakotid, vihmakile jmt. 😉

    Liked by 1 person

  6. Meie tipsi elueesmärk on samuti paelte närimine. Sinna alla klassifitseeruvad ka minu juuksed (ei, mul pole rastasid vmt patse, mida saaks nöörideks pidada, aga miskipärast on just juuksed veel eriti iseäratavad). Kusjuures ta suudab mahakukkunud juuksekarva ka suvalisest kohast välja peilida ja suhu noppida. No ja siis põgeneb suure vaardiga eest minema, seesamune karv või mingi niidijupp suunurgast välja tolknemas, kui tahan ära võtta.

    Meeldib

  7. Meil on city elite ja ostsime suhteliselt sama eesmärgiga nagu sinagi. Tõepoolest on sellega mega lihtne manööverdada ja metsa vahel on sellega hea AGA linnas on see tegelikult paras peavalu. Enamustes poodides ei mahu sellega liikumagi, päris kobakas ikka. Lisaks istub laps seal sees kuidagi kössi ja ringi ebamugav vaadata. Kui oleks raha uus osta, siis pigem ostaks kergkäru. Lihtsalt arvamus natukene pettunud kasutajalt 😊

    Liked by 1 person

  8. Ooh terve öö magada-suur unistus! tahan ka!ma ei mäletagi,kuna viimati sai niimoodi magada ! Tahaks kasvōi üks öö 😀

    Ma ei saa aru,kust see bb mahategemine tuleb,et pole hea jne.Meil ka samasugune ja enne ostu lugesime päris palju ja vōrdlesime ja erinevate testide järgi oli üks parimaid.niiet all good 😀

    Ma olin jumala ōnnelik,kui suur vanker ära sai pakitud ja kergkäru asemel.Ostsime bugaboo bee5,nii hea ja kerge liikuda.

    Kas sa proovisid kaerahelbeputru mitte anda? Mõjus kuidagi ta nahale paremini?

    Nöörid ka siin majas lemmikud.Mänguasjad pole eriti põnevad,pigem asjad mida ei tohi näppida on lemmikud😫

    Meeldib

    1. Jaa aga eriti ei täheldanud suurt muutust, kuid kui banaani ära jätsin, siis tundus, et läks paremaks. Ja olgu öeldud, et see üks öö oli erand 😀

      Meeldib

    2. BB-ga on see jama, et ta ei ole tegelikult ergonoomiline kott, muud ei ole tal häda midagi 😀 . Soovitan liituda fb-s grupiga Lapsekandmine (kandelinad, -märsid, -kotid jm), tore grupp, kus sõbralikult jagatakse infot lapsekandmise erinevate võimaluste kohta. Tegelikult on ju olemas väga-väga ilusaid ja mugavaid ergonoomilisi kotte, vt. Tula, Lilliputi ja natuke konservatiivsemad Ergo baby, Manduca.

      Meeldib

      1. Jaa, ma tean. Sellest seljapaneelist ma rääkisin ka. Mul ei ole enam seda kotti, niikuinii ja selles grupis olen ka liige. Ma kandsin seda lapsega, kellel ei olnud enam ammu kumer selg, istuv, seisev laps. See jama on nende kottidega, et last “sunnitakse” istuma, kui nad veel ei suuda istuda. Aga meil nii ei olnud. Ühesõnaga, uue lapsega on plaanis lina siiski osta, mitte küll trikoolina, vaid pehmem kootud lina, kotiasja veel vaatame, tõenäoliselt Liliputi kott oma pika kasutusaja tõttu.

        Meeldib

      2. Ja see postitus, milles kotist pikalt rääkisin, on mul eemaldatud ka, et päris pisikeste emad seda teed ei läheks. Muide, jama on see, et müüjad ei tea ergonoomilisusest mitte midagi, meile just soovitati seda, mitte Ergobabyt. Ma tõsimeeli usaldasin “spetsialiste” ega arvanud, et neil mingi omakasu on, sest müüsid nii BB’i kui Ergot, aga ütlesid, et BB kõvasti parem ning proovides oli mugavam ka. Ma ei näinud põhjust, miks mitte usaldada. Ega’s midagi, järgmine kord targem ja mul on hea meel, et vastsündinuga seda ei kasutanud (kuigi kirjad väidavad, et on ok).

        Meeldib

Lisa kommentaar

