Meie pere uutest liikmetest

Nii palju häid asju on vahepeal toimunud!

Esimene ja väga tähtis asi! Mul oli täna Oscar test ehk esimene ultraheli. Ma ei tea, miks ma olin enne seda täiesti närvis, aga olin. Täiesti pabistasin, et mida nad küll ütlevad, sest kui esimese rasedusega olin koguaeg teadlik rase, pidevalt ainult “issand, ma olen rase” oligi peas, siis sellega nii ei ole. Ma lausa unustan ära, et olen rase või on see nii tavaline olek mu jaoks juba – mitu aastat rase. Igatahes, siis hakkasingi järsku pabistama, et jeerum, nad võivad ju mida iganes seal öelda.

Läksin sinna ja kõik oli ülihästi – ultraheliarst oli väga hea, konkreetne, aga sõbralik. Kui keegi on mu blogi pikemalt jälginud, siis teab, et Johani oodates esimene ultraheli oli täiesti kohutav. Kirjutasin sellest siin: Ultraheli: twin pregnancy!? Kuigi arst oli vist sama, kes eelmine kord, siis see õhkkond oli rahulik, mina olin rahulik, keegi ei rapsinud, nagu nad eelmine kord seda tegid, võib-olla oli halb päev, ma ei tea, aga oli jube.

Nüüd oli mu peamine mõte – 1. palun, lapse süda, lihtsalt löö! 2. palun, kuklavolt, ole normis! Ja kõik. Ja kuna nüüd, kui mul on laps, saan nende asjade olulisusest veel eriti aru ja iga päev olen tänulik enda ägeda ja terve Johani eest, siis olingi pabinas. Igatahes, õnneks asjata.

Arst seletas ilusti, kuidas laps kasvab, KV on normis, riskid madalad – mul oli lihtsalt puhas rõõm ja mind muu ei huvitanud. Jälgisin, kuidas laps möllas ja keeras pidevalt ringi, sirutas, ringutas – nii armas oli!

Kui kõik oli tehtud, siis julgesin küsida, et ei tea, kas sugu juba saab ka ennustada. Olin kuulnud, et osadele öeldakse, näiteks, et 90% kindlalt poiss/tüdruk. Noh, selle peale sain valingu – kõige tähtsam on tervis, olgu kasvõi 5 poissi, suva see, tervis on oluline jne jne. Ma saan aru! See oligi minu jaoks peamine, polnud esimene küsimus soo kohta, vaid alles siis, kui teadsin, et kõik on korras. Ehk siis oligi esimene asi tervis. Aga ei, sain loengu, ma patune ema! Nii, et sugu ei ennustatud nii vara 😀

Aga suva, see loeng mu tuju ei rikkunud, ma sain, mida ma kõigest hingest soovisin – meelerahu, et lapsega on kõik hästi.

Teine äge asi, mis on toimunud. Kirjutasin, et oleme vankritest/kärudest vabad ja valisin juba välja ka Baby Jogger City Elite’i. Uurisin ma ei tea, kui kaua, kust saaks kõige parema hinnaga, kõige kiiremini jne. Täielik tagaajamine on selle käruga – Eesti edasimüüjad alles tellivad, tuleb nädalaid jne. Siis uurisin inimesi, kes tellivad Soomest Jollyroomist nt ning siis sain hea hinnaga käru pakkumise Saksamaalt Windeln.de’st. Planeerisin juba ühe grupiga koos tellimuse teha, seal on pea 100€ odavam, kui Eestis + saatekulu ligi 18€, mis jagatakse tellijate vahel ära ja kõik oleks olnud ok.

Juba olid mul lingid, tootekoodid jne valitud ning tellimiseks ainult enter panemata, kui tuli FB’sse teade, et keegi pani midagi müügigruppi Muksula. Tavaliselt ma ei vaata igasuguseid müügigrupi teateid, ei viitsi, siis oli tunne, et ah, vaatan. Enne, kui chati aknas enteri oleks pannud. Ja ennäe, mida ma näen! Eelmisel päeval oli tulnud must Elite müüki! Oii, kui kiire mul hakkas! Võtsin müüjaga ühendust, kes elab ise Pärnu lähedal, rääkisime läbi võimalikud kriimud või kulumised, mida oli natuke, aga mitte häirivalt ja võtsin ühendust ka emaga, kes elab Pärnus, sama päeva lõunal oli tehing tehtud ja käru üle antud. Mina ei suutnud oodata – kui õhtul Jaanus töölt tuli kimasime Pärnu poole ja tõime käru ära.

Jah, oli näha kasutusjälgi, aga mind see ei häirinud, küllap tulevad meil samamoodi. Aga mis eriti hea – see hind oli isegi kasutatud käru kohta megahea! Ulmeline lausa. Enne Pärnusse minekut käisin veel Beebimaailmast läbi, ostsin turvakaare ära, kuna seda tal ei olnud, õigemini oli teise käru küljes, mida ta ise veel aegajalt kuskil reisil kasutab. Ja tegime Pärnus Kaubamajakas esimesed proovitiirud – lihtsalt super!

Täna, peale ultraheli käisime ka õues ja no, paremat käru annab tahta! Suva, kas muru või misiganes maa – sõidab nii kergelt ja sujuvalt, nagu siledal teel! Emmaljunga ratastega ses suhtes ei anna võrreldagi – need on veidi suuremad, aga kogu see vedrustus, manööverdamine, oh, kui kerge ja mõnus. Võiks lausa sörkjooksu sellega teha. Kuigi Emmaljungal oli mega vedrustus, siis ikkagi, raske selle kõrvalt. Aga ma olen selle käruga nii rahul! Rohkem, kui ma ootasin! See on selline käru, et lükkaks hoo sisse ja hüppaks ise peale – hullult kutsuv ja mugav on! Vahel ma olen Johani peale nii kade – ta saab värskes õhus magada, kui keegi sõidutab … Oleks ma veel beebi!

Kartsin natuke käru suurust, et mega tank, aga see on supertank, nii äge! Suurus ei häiri, veidi lai on tagant, aga üldse ei sega. Johan magas seal nii mõnusasti, lausa norskas, nii, et tõesti mega. Mul ei ole pilte üldse tehtud, täiesti viga! Üks pime pilt on tegelt, kui Johan pargis magas, aga see ei anna üldse midagi edasi – mõttetu pilt.

Palun väga.

bjelite
Endiselt vana hea baikaga. Peaks õmblema talle ägeda teki …

Aga ikkagi, üliäge, ma pole mingi asja pärast nii head meelt vist ammu tundnud. Nüüd on puudu mingi ok vihmakile (kui ma selle üldse ostan, sest see vari käib nii suurelt peale ja lausvihmas me kaua ikka ei chilli) ja putukavõrk. BJ originaalputukavõrk on päris nõme, samas suurus on paras. Piltidelt igatahes nägin, et mingi valge ja mulle ei meeldi, võib-olla on teistsugust ka. Kuidagi ahistav tundus, nagu suur marlilapp oleks lapsel ees ja hingata ei saa 😀 Aga tundus ainult – vaevalt see nüüd väga hull ja halb on.

Vihmakile on päris kallis – 50€ mingi kile eest… Ma ei tea, vaatan. Suvalist ka ei taha, sest see on raudselt lääpas, käru on suur, ei mahu ümber ja sada häda, aga no, võib-olla ma ei kasutagi seda. Vankriga küll ei kasutanud, lihtsalt mega vihmaga ei käinud väljas ja kui ka oli vihm, siis elas üle. Kokku 2 korda vist panin selle peale.

Mul on mingi imelik kärukatmise foobia – koguaeg mõtlen, et kuidas seal kile all hingata on või kuidas putukavõrk tegelikult õhku ka ikka vähemaks võtab. Natuke pabistan selliste asjade pärast, aga teised kasutavad neid asju edukalt, ma ei teagi, ju on ok. Samas, Babyboo’d ka kasutatakse ja vot sellest tootest ma aru ei saa. Kes ei tea, siis on mingi firma, kes teeb venivast sünteetilisest materjalist vankri ja turvahällikatteid. Reklaampildid on sellised, et hälli sanga otsas on vaid väike piiluauk ja kõik ning lauspäikesega oli vankriava tervenisti selle tiheda riidega kaetud – “lapse kaitseks”. Sellised tooted teevad mind eriti ärevaks, aga mida ma ikka kirun – sellest on teised blogijad ka rääkinud, sellest on ämmaemandad rääkinud – loodan lihtsalt sellele, et iga ema on piisavalt mõistuse juures ega kata hälle/vankreid mitte ühegi asjaga kinni. Veel enam, ei maksa sellise jama eest 50€ euri, mis ta lapse tõsiselt ohtu seab.

Nii, mis ma siis kokkuvõtteks ütlen? Äge on! Lapsed on mul tiptop ja kärusaaga on ka lahendatud.

6 thoughts on “Meie pere uutest liikmetest

  1. Heh ma polegi siis ainuke, kes neid putukavorke ja vihmakilesid kardab. Hetkel moskiitosid bii palju ja pean vorku kasutama lihtsalt sest mu 11 kuune toas magab 30 minutit aga oues 2-3 h no loomulikult eelistan viimast 😀 samamoodi panen teda ka vihmaga oue magama aga alati vaatan et jaaks suur ohuauk sisse mina ei ole julenud panna uleni kinni kuigi seal kiles on pisikesed ohuaugud.

    Liked by 1 person

    1. Sellel vankril on käepideme juures väikesed taskud, nii et hetkel läheb mu joogipudel ühte nendesse ideaalselt ja jääb sinna püstiselt. Nii, et ma vist ei tunnegi topsihoidjast puudust, kuigi mõtlesin varem küll selle peale.

      Meeldib

  2. Kiidan valikut!
    Me saime babyshopist viimase Elite ja pm sama hinnag, mis jollys.
    Aga käruga olen ülirahul. 3ratast võtis natuke aega harjuda aga oleme juba esimesed metsatiirud teinud. Ei logista lapdel hambaid suust välja ja mööda mudamülkaid ronides ei ärganud laps üles ka 🙂

    Meeldib

Lisa kommentaar

