EBA ja minu muljed sellest, milline pilt avanes live’s. Ning muudest eluasjadest.

Te ei kujuta ette, kui õnnetu ma eile olin, et ei saanud EBA’le minna! Jaanus oli terve päev kuni ööni ära, mina kantseldan last, siuke parajalt mandunud tuju peal, kuidagi nukker olin. Siis mõtlesin, et ok, ma olen rase, mul on isu ma ei tea, mille järele ja see tähendab vaid üht – tuleb minna poodi ja osta suvalist nodi, et seda EBA Õhtulehe laivi ajal süüa. Mõeldud, tehtud.

Mul on sellest õnnetust olekust lausa pilt – meie koduliftis: mina, Jonts ja punane Rimi kott. Jaa, ma ostan endiselt kilekotte, sest need on mu prügikotid. Igatahes, pilt on selline, et tere, “selfie master”.

lift
Ma näen lausa fantastiline välja – sisemine sära paistab kaugele. Pildistamise oskus on ka 0. Kiiresti pidin tegema, enne, kui uksed lahti lähevad ja piinlik hakkab.

Jõudsin koju oma jamaga, panin laivi tööle ja vaatasin, et ok, kuidagi pläss tundub nats, aga arvasin, et asi laivis, koha peal raudselt ägedam. Siis hakkas autasustamine. No. Ženja, anna andeks, mis nüüd mul öelda on.

Ma olen temaga palju koostööd teinud ja üks, mida ma saan öelda, on see, et ta on kohal, teeb asja, pakatab energiast. Tal võib olla stiil, mis ei ole kõigile (ka mulle mitte), aga ta on n-ö töökindel olnud. Seda kaubanduses, klientidega suhtluses, moeetenduse kokkupanekus jne. Ma teadsin, et asjad saavad tehtud, saidki ja oli kõik äge.

See, mida ta EBA’l tegi – need kohatud kommentaarid, mis inimesi halvasti tundma panid, mul oli isegi vaadates piinlik. Ta oli täiesti ette valmistamata, liiga enesekindel “olen Fokin, plädisen eetri täis ja kõik äge”. Ei! Nii rappa jooksis jutuga, nii labaseks tegi kõik, ta ei süvenenud, mida ta rääkis, mitmel korral tegi vigu, kes millise auhinna saab. Kõik kuidagi venis ja väsitas. Videotervitustesse suhtus üleolevalt, puudujatesse ammugi (I get it, puudumine ei ole äge, ma räägin, ma olin nii kurb, õnnetu ja veits altvedaja tunne oli ka). Aga sellegipoolest, ole taktitundeline, oma mingit klassi selles jutus, mida sa ajad.

Ütleme nii, et kui ma nägin, et Fokin on õhtujuht, siis teadsin, et esiteks, kas on ülevõllifun, et jeejeee, oleme positiivsed jne või on nii üle võlli, et piinlik hakkab. Oli see viimane. EBA sai justkui mingi odava maigu külge. Kui eelmisel aastal kiruti Ukut, et viimasel hetkel tuli ja tegi, siis sel aastal oli hullem. Eelmisel aastal oli mega melu – rahvas tungles ja mulises, sellel aastal oli kuidagi… kõle. Laivist vaadatuna. Igatahes.

Õhtujuht võiks asja peeneks teha, kõik võiks olla veidi peenem. Või kuidagi, auväärsem tunne võiks tekkida, kui seal osaline olla. Ma ei tea. Näiteks, videotervitused mängiti kuidagi suvaliselt maha, Fokin oli umbes selline, et jajah, tsaupakaa. Ei olnud üldse austust blogijate vastu.

Kui ta ka küsimusi laval küsis, siis need olid kuidagi nii tühised ja kui blogijad ei osanud kohe vastata, pressis muudkui peale, plädises, et noh, sõnad kurgus kinni vä, kuidagi alandav. Ma ei tea õhtujuhte, kes nii familiaarseks lähevad. Neid lihtsalt vist ei tellita. Ahh, see selleks, mul oli kuidagi kahju, sest ootasin midagi suuremat ja peenemat, kui Fokin, kes teeb kiiruga töö ära, saab papi kätte ja head aega.

Asukoha osas ma ei kobise midagi ega selle kohta, mis seal toimus – mind ei olnud kohal, Venus klubist on mul oma arvamus, aga ma tean, et see oli ainus koht, mis oli saadaval, kuna Massimo pani uksed kinni. Ühesõnaga, laivist vaadates kadus see ülipaha tunne, et mind seal ei ole.

AGA ma pean ütlema, et ikkagi, ma oleksin tahtnud seal olla, inimesi näha, jutustada ja melutseda. Järgmisel aastal, mida iganes juhtub, olgugi, et mul on siis pea kahene poiss ja poole aastane keegi – ma lähen ja teen ilmumise. Loodetavasti tean selleks ajaks rohkem lapsehoidjaid ka, kes viimasel hetkel välja saavad päästa, kui peaks juhtuma see, mis sel aastal, et Jaanusel läheb tööga mölluks.

Ma nüüd lähen heade asjade juurde ka! Esiteks, see üritus ise ja et Marimell koos oma tiimiga seda korraldada tahavad, viitsivad, kõike kriitikat kuuldes muudkui edasi teevad – see on nii äge ja tegelikult siit saab tõesti ainult paremaks minna. Blogijatele on see vast ainus tunnustus ja motivatsioon.

Olla valitute seas on eriti äge tunne! Ma ei tea, kes te kõik hääletasite, aga ausalt, ma olin nii üllatunud, et auhinnalisele kohale tulin! Ma olen nii meelitatud ja tänulik. Ma tean, et mul on emotsionaalne blogi, kus ma ei hoia tagasi kirumist, aga püsivad lugejad teavad ja märkavad ka seda, et ma ei hoia tagasi ka seda, kui õnnelik ma olen ja kui hästi on asjad ning kui väga ma oma perekonda hindan. Ülivõrre on siinkohal lahja! Nii tänulik olen lugejatele, sest olgem ausad, kellelegi, kellele läheb mu elu ja blogi korda, on motiveerivam kirjutada, kui lihtsalt niisama omaette päevikut pidada, mida on ka, muide, tore teha. Igatahes, pere-ja beebiblogide kategoorias sain kolmanda koha ja … tuus tunne on! 😀

eba1

Täna oli Jaanusel lõpuks ometi vaba päev, üle saja aasta! Niisiis, läksime välja, avastasime, et aa, tänavatoidufestival on, davai, lähme sinna. Melu oli äge, aga kohe hakkas hullult sadama. Siis läksime Lendavasse Taldrikusse (täiega meeldib see koht juba miljon aastat). Olime kavalad, vaatasime, et taevas tume, 2 piiska tuli juba, et ok, lähme sinna, sest kui padukas hakkab, on täismaja. Istusime maha, padukat hakkas tulema, koht paksult rahvast täis, meil mõnus chill olla oma pehmes nurgas.

Muidugi, Instapilt tuli ka ära.

lendavtaldrik

Johanist nii palju, et haigus, mis paar päeva tagasi tuli, on täiesti läinud, oli väike palavik ja nats nohune ning kõik. No ma räägin, tugev poiss meil, pole tal aega soiguda. Üleüldse, ta on nii tark, nutikas ja mida kõike. Täiega põnev iga, sest avastan, et oskab asju, mida ma poleks aimanudki. Näiteks, võttis d-vitamiini pudeli (kinnise) ja lusika ning hakkas omameelest tilkasid sinna tilgutama, sest on näinud, et nii käib.

Täna olime Lendavas Taldrikus, istus mu kõrval, tal oli eraldi lusikas niisama mängimiseks ja oma krõbinad, mida sõi, aga lusikas käis aegajalt mu taldrikus ja siis suhu, sest teab, et nii see asi käib. Muidugi, sööki ta ei puutunud, seal India toidud, vürtsid jne, hoidsin eemale. Ühesõnaga, hull tegelane.

Siin siis paar kodus mobiilipilti ka. Ühe peal laamendas oma köögi ära ja oli mega õnnelik ning teise peal niisama laamendas toas ja eputas. Mul on lihtsalt nii raske uskuda, et ta on AINULT 10-kuune! Ok, varsti 11, aga siiski.

Ja nüüd õhtul oli see asi, et Jaanus võttis Johani, läks temaga õue ja ringi sõitma, et mulle ju puhkust vaja jne. Mida mina tegin? Mõtlesin, et mida nad küll teevad. Ei osanud olla! Samas, päris hea oli. Kui nad paar korda veel nii teevad, siis küll ma oskan.

Sellised päevad on selja taga. Aa ja seda ka, et mul on täiega raseda kõht ees ja juba tunnen liigutusi. Õigemini, nüüd ma tean, et need on liigutuste algus. Kui poleks kogemust ega ei teaks, aga tean. Eelmine kord tundsin ka vara, umbes 16 nädala paiku. Nii imelik, et ma olen rase, päriselt ka. Ma arvan endiselt, et mul on eelmisest rasedusest keha taastumata, sellepärast olen selline. Ma saan teise lapse! Kuiiii imelik!

 

2 thoughts on “EBA ja minu muljed sellest, milline pilt avanes live’s. Ning muudest eluasjadest.

  1. Paaaaaljuuuu õnnnnee 🙂 Mina käisin üritusel ja seda esimest korda. Asukohta ma ei kommenteeri, sest see oli viimase hetke lüke ja väga nagu hullu ei olnud ka, Vip lauad oleksid võinud nats privaatsemad olla ja üks suur ruum, rohkem suhtlemist ja ringikäimist aga see selleks. Üritus oli suure armastuse ja südamega tehtud. Kõik need “kõik oli halb” postitused oleks võinud kirjutada stiilis: probleem-lahendus. Nendest oleks ehk rohkem kasu 🙂 Eelmisel aastal olevat rohkem nimesi ka olnud…tõepoolest nats vähe tundus olevat inimesi, kuid minu jaoks piisavalt. Igatsema jäin sind ja Triinu Liisi, oleksin tahtsud ikka paar sõna vahetada ja päriselus õnne soovida. Tubli oled endiselt ja jõudu jaksu. Järgmine aasta kohtume 😉

    Liked by 1 person

Lisa kommentaar

