Jõudsin eliiti: mind on märgatud Perekooli foorumi Kägude poolt!

Nüüd ma tean, kuidas blogijad kursis on, kui nendest Perekooli foorumites räägitakse! Alati mõistatasin, et huvitav, MIKS nad teavad, mida neist juttu on, kas nad tõesti otsivad ja tuhnivad spetsiaalselt, õudne, kes tahaks seda jama lugeda? Aga ei pruugi spetsiaalselt otsida! Mina, näiteks, vaatasin, kust tulevad minu blogi klikid ja märkasin, et hunnik klikke on päris Perekooli foorumist – selge! Lähen vaatan, mida põnevat külarahvas räägib! Ehk siis kuulun ametlikult “eliidi” hulka – mind on valitud Perekoolis teemaks! Jeppii!

Ma ei taha üldistada, aga kui kellelgi on midagi foorumis öelda, siis enamasti on see negatiivne ja just Perekooli foorumis on seda väga märgata. Kunagi, kui mul oli selle foorumiga kokkupuude (sellest saab lugeda siit: Esimesed triibulised – kriitika, foorumid, õelutsejad) ja solvava laviini kaela sain, mõtlesin, et ok, ma ei külasta seda kohta enam iial ja polegi külastanud, kuni tänaseni.

Tegin siis lingi lahti, mis otse foorumi teemadesse viib ja voila!, seal see ilutses!

Keegi Kägu (nii nimetatakse seal anonüümseid kommenteerijaid ja kes ikka oma nime alt kommenteerib, eksole) lajatas:

Vaatasin, et sellel blogiauhindade jagamisel sai kolmanda koha pereblogidest mingi minu jaoks tundmatu Lilli: https://filtrita.wordpress.com/ Tunnistage üles, kes sellist vingumist ja hala igapäevaselt siis reaalselt loevad? Kas tõesti pigem samastutakse nii negatiivselt väljendujaga, kui on olemas Mirjam ja muud toredad, hakkamasaavad pereblogijad?

Ja siis oli seal hunnik vastused, et jaa, igavene vingats, või siis algul oli ok, hiljem ikka aina hullemaks läks, midagi taolist. Siis olid jutud Briti, Miiu, Mirjami jne kohta, kuidas kõik on võltsid ja jurad. Nagu aitäh, blogispetsid ja imelised inimestetundjad!

Esiteks, tekkis küsimus, et kui teemaalgataja pole kunagi minust või mu blogist kuulnud ja mul on tänase seisuga 203 postitust, siis kuidas ta üldse teab, et ma muudkui vingun ja eluga toime ei tule? Või siis valikuliselt loeb ja teeb kokkuvõtteid? Või on tal silma ainult negatiivse peale, st positiivset minu blogis ei näegi (näiteks seda, kui väga ma hindan enda perekonda – Jaanust, Johani, kuidas me hoolimata igasugustest asjadest kokku hoiame ja hakkama saame?)

Ja teiseks, vana hea küsimus – miks need inimesed siis blogisid loevad ja viitsivad kuskil suvalises foorumis selle kohta lausa teema teha, link juurde kopeeritud ja puha?

Kui keegi veel ei ole kursis või on asjast valesti aru saanud, siis minu blogi on minu elu kohta, mitte tingimata imeline muinaslugu, mida õhtul mõnusalt voodis loed ja kuskile unistustesse viib. Tavaline elu. Jaa, tõepoolest, kirjeldan seda, kuidas ma ei ole maganud, kuidas mul on nõudlik laps, kuidas elu on muutunud peale last jne. See ongi üks selline etapp, mis on mulle uus ning püüan emotsioone võimalikult vahetult kirja panna. Blogi on mulle ka maandamiseks ja kroonikaks.

Ma ei ütlegi, et etapp, milles olen, midagi nii lihtsat ja meeldivat on, aga ma saan hakkama (vastupidiselt kommenteerija arvamusele). Minu lugejad teavad, et ma kirjeldan ka palju muud, oma vaimustust Johani ja Jaanuse vastu, meie tõekspidamistest ja unistustest. Elud ongi erinevad ja kogu taust on ka erinev, ei saa võtta blogijaid ühe puuga, neid võrrelda, kellel mõnusam ja hakkamasaavam elu. Mõnel ongi paremini, kui minul ja mõnel on halvemini. KÕIK blogijad räägivad parematest ja halvematest päevadest, nii palju, kui mul aega nende lugusid lugeda ja kes ka valivad nendest mitte rääkida, siis ega see ei tähenda, et neil ei oleks keerulisemaid päevi, nad lihtsalt eelistavad neid asju mitte kirja panna ja ongi oma valik.

Ma ei tea, kuidas viitsitakse vaadata, kommenteerida ja jahuda mingitel teemadel, mis pole neile meeltmööda, aga see küsimus on kõikide peades, kes midagi taolist näevad, ma usun.

Ma laenan ühe laheda youtuberi, koolitaja ja ema mõtet (kes on ka paljude meelest halaja ja vingats) ning kellega olen sajaprotsendiliselt nõus:

Meeldetuletus, teil on vaba voli mitte lugeda ja vaadata asju, mida te ei salli, mis teile ei meeldi või mida lausa vihkate. Alati on võimalus aken ristist kinni panna.

Tähelepanu! Kui aga keegi on teid kinni sidunud, sunnib silmalaugusid avama ning lugema/vaatama midagi vastu teie tahtmist, siis teadke, et see on vale! See on ahistamine ja teie õiguste rikkumine! Kui midagi sellist teiega toimub, pöörduge koheselt politsei poole!

https://www.youtube.com/watch?v=Y0lMGC-rmOk

stupid

19 thoughts on “Jõudsin eliiti: mind on märgatud Perekooli foorumi Kägude poolt!

  1. Minu meelest on sul siin ülekaalukalt positiivsed postitused. See mõni üksik kurtmine, et oled väsinud ja parasjagu halvem moment (neid on ju kõigil) ei tee su blogi kuidagi halvemaks.

    Ma ütleks, et ära lase ennast häirida ja veel, et ära rohkem Perekooli foorumisse kiika kui sealt jälle uudistajaid tuleb.

    Liked by 1 person

  2. Ma ka nõustun, et sa ikka kirjutad väga positiivselt ja elust (lapsest, perest jne) vaimustunult. Et nüüd jah… kohe siis niimoodi öelda…

    Võta järgmist väidet küll väheke huumoriga (aga kubeme tõtt selles minu jaoks on), aga ma oleks pigem Perekoolis kurtnud, et sinu filtrita maailm on viimasel ajal liiga roosamannaks muutunud. Kõik, olgugi et sa väsinud, on nii tore ja Johan on nunnu ja uus beebi ka veel! Et kuidas sa küll jaksad? Ma oma umbes sama vana juntsuga ja olles ka üleväsinud, siis küll ei jaksa ning ei suuda olla nii positiivne ja vaimustunud elust. Hirmsasti tahaks ka uut beebit, aga no lihtsalt ei jaksa. Seega ma olen täiesti kade, kui tubli sa oled!
    Ja need paar kurtmist postitustes tegid hoopis mulle “Jess!”-momendid. Ma pole ainuke! Seega suursuur tänu, et sa vahest tunnistad, et elu väikese lapsega on raske!

    Liked by 1 person

    1. Aitäh! Minul on ka alati hea kuulda ja lugeda nende lugusid, kelle omad sarnanevad enda omaga. Paljud on öelnud, et ma olen nii tubli, et uue ette võtsin, aga oh, mis virrvarr sees on, et kuidas ma hakkama saan jne 🙂 Samas, 30 ka juba, hea aeg laste tegemiseks. Oleksin ma mõtlema jäänud, siis vist oleks tegemata kuni selle ajani, et enam ei saa. Ma lihtsalt mõtlesin, et kuhu ma ikka lükkan 🙂 eks siis paistab, mis must järgi jääb 😀

      Like

  3. Ma olen ikka proovinud (puhtast uudishimust, mitte takka kiita jaburustele, pigem naerda jaburate üle) leida mõnd Perekooli artiklit, kus mõnest blogijast juttu. No mitte ei leia 😊
    Ja no, kui sinu postitused on vinguvad ja hala täis, siis olen mina Madonna.

    Liked by 1 person

    1. Ma ei lugenud enne neid foorumeid, nii et ei teagi, kui hästi sealt miski leitav on, aga eeldasin, et on päris hästi, sest tihti blogijad räägivad, et Perekoolist jälle enda kohta infot lugenud jne.
      Aga hea kuulda, et nähakse vingumisele lisaks ikka muud ka! 🙂

      Like

  4. Ma kunagi ammu, mitu aastat tagasi tegin endale fotoblogi. Tol korral ma ei tea mis mul viga oli aga läksin ja küsisin sealt, et kuidas pildid on. Põhimõtteliselt kästi need mul endale sisse istuda, loll pubekas nagu ma olen 😀

    Tol korral olin üsna šokis, sest ma ei mõistnud nende nimeste negatiivsust 😀

    Liked by 1 person

  5. Imelik reaktsioon sul. See, kui su blogi või isik ei meeldi umbes ühele inimesele sajast statistiliselt, on täiesti normaalne asjade käik. See on statistika. Kõigile ei saagi meeldida ja ei pea üritama. Inimene pole dollar, et igaühele meeldima peaks. Sa peaksid proovima end harjutada mõttega, et sa ei meeldi mitte kõikidele ja et sinu blogi ei loe ainult poolehoidjad. Aga protsent on ikkagi tugevalt sinu “kasuks”, nagu on loomulik, nii et pole vaja end eriliselt häirituna või kõigutatuna tunda. Ja miks peaks imestama või vastu vaidlema sellele, et ka negatiivsed lugejad tahavad sind siiski vaadata – lapsiku vastulausega, et ära vaata, kui ei meeldi. See on elu! 😀 Paksemat nahka!

    Ma ei tea, kas tasub sind siis üldse edasi traumeerida ka selle teadmisega, et isegi päriselu sõprade seas on statistiliselt inimesi, kellele sa tegelt ei meeldi või kes vahel selja taga kriitikanoole lendu lasevad – see on normaalne, selle kohta öeldakse, et inimeste maitse on erinev. Nii palju kui on inimesi, on arvamusi tegelikult. Sellise asja vastu ei saa sõdida nagu ei saa kõikidele korraga meeldida.

    Like

    1. Sa said valesti aru, see, et ma kõikidele ei meeldi on juba ammu enne blogigi selge. Minu imestus ei ole seetõttu, et oh üllatust, ma ei meeldigi kõigile. Pigem ikkagi see naljakas fakt, et keegi Perekoolis teema tegi, see paneb küll imestama, ma ei viitsiks iial lihtsalt sellist teemat üles võtta 😀 niisama, väike… Meelelahutus vist.

      Like

  6. See on reaalselt üks süütumaid blogijaid puudutav teemasid Perekoolis 😀 sa oled siin blogis korduvakt ise tunnistanud, et virised või kurdad palju ja kui keegi teine seda sama kirjutab siis oled kaitsepositsioonis? Ega muud seal ju reaalselt polegi kirjutatud su kohta 🙂 kaks inimest kirjutasid, et vingub jah palju thats all! Ei näe pointi kohe Perekoolile vastata kui sa ise enam neid kommentaare lugeda ei taha! Mida vähem Perekooli ise torgid seda vähem sind seal mainitakse…aga see on mõnele blogijale ka vastumeelt muidugi 😀

    Like

    1. Mina ei tea, kas süütu teema või ei, sest ma ei tea, mis see nende “tipptase” on – ma ei loe muidu neid foorumeid. Aga et viitsitakse üldse keegi nendele ebameeldiv ette võtta, see on ikka ja jälle hämmastav, aga ma olengi vist naiivne selles osas :p

      Like

  7. Mulle just meeldib, et sa nii avameelselt ja ausalt kirjutad 🙂
    See ongi ju elu, paljud lihtsalt tahavad oma blogi roosamannalisena hoida 😛

    Jätka samas vaimus!

    Liked by 1 person

  8. Kõige “toredam” selliste kommenteerijate puhul ongi, et nad pole küll blogist kuulnudki aga sellegipärast näikse detailselt teadvat, millest ja kuidas räägitakse. Ja nende netibrauseril ilmselt sulgemise nuppu ka pole… Minu elukogemus ütleb pigem, et kui keegi näitab ennast vaid ülipositiivsest küljest siis jääb eesriide taha palju pigem ebameeldivat. Sellega ei mõtle ma, et detailselt peaks hakkama peretülisid avalikult lahkama. Lihtsalt on vahe, kas blogija kirjutabki, et eile oli nullpäev aga räägime pigem tänasest toredatest tegemistest või siis õhkab vaid ülivõrdes kuidas kõik tema ümber on parim. Aga võibolla olen ma lihtsalt veidi pessimist.

    Like

    1. kõige kummalisem blogijate juures on see, et nad pole enne kuulnud enne Perekoolist aga siis mõni “hea tuttav viskab lingi” 🙂

      Like

Lisa kommentaar

