Rasedusaegsed ennustused, mis viitavad lapse soole

Kuna vanemad on nii kärsitud ja uudishimulikud, et noh, kes siis tuleb ning ega teisedki väga rahu ei anna, siis mõeldaksegi igasuguseid ennustusi välja.

Näiteks on olemas Hiina kalendri järgi mingi meetod, Jaapani meetod, mingid muud jurad, nagu sõrmustega jändamine ja kõigutamine, no mõeldi mida iganes välja, sest tehnika ei küündinud selleni, et päriselt teada saada.

Lisaks ennustatakse raseda välimuse ja tunnete järgi, seda harrastatakse eriti tihti. Siin ka väike loetelu, mis mida ennustab.

Kui raseduse ajal iiveldab, siis on tüdruk. Johani oodates ei iiveldanud üldse, ma isegi ei teadnud, mida iiveldus raseduse ajal tähendab – tuli poiss. Nüüd iiveldas täiega, siiani iiveldab, iga asi ajab südame nii pahaks – ikka poiss.

Kiire südametöö ennustab tüdrukut. See oli Johanil 150-160 minutis, kiire, nagu tittedel ikka. Nüüd, samas raseduse faasis, oli lapse südametöö 130-140 lööki minutis – mõlemal juhul poisid.

Tüdruk võtab ema ilu ära ja poisiga ema lausa särab – ei sära kummagi rasedusega, ikka poisid.

Kui nahk läheb koledaks, on tüdruk, kui nahk on särav – poiss. Nahk on mõlema rasedusega väga kole ja tasakaalutu – ikka poisid.

Kui palju kaalus juurde võtta ning kilod on suuresti ka puusadel, mitte ainult nagu palli oleks alla neelanud, siis on tüdruk – mõlema rasedusega on puusad laiad, kann väga suur, kilod igal pool – ikka poisid.

Kui juuksed muutuvad ilusaks ja terveks, on poiss, kui elutud ja sakris – tüdruk. Johaniga olid juuksed täiesti heinad – poiss. Nüüd on kuidagi tervemad isegi – ikka poiss.

Karvakasv tervel kehal suureneb – poiss. Minumeelest esimese rasedusega pigem oli sama või isegi vähenes. Nüüd olen metslane. Endiselt, mõlemad poisid.

Kui isu on koguaeg magusa järele, on tüdruk, soolaste ja hapude asjade isu ennustab poissi. Mõlema raseduse puhul läks magusaisu täiesti ära, pigem tahaks koguaeg värsket, hea kui üldse midagi leian, mida süüa. Soolast ka ei taha. Poisid.

Kui rinnad suurenevad oluliselt, on tüdruk. Esimene kord tuli oluline suurenemine suht lõpus, nüüd olen juba algusest peale neid “suurendanud”. Ikka poisid.

Kui kõht on kõrgel, siis on tüdruk, kui madal, poiss. Ma ei saa aru, mis on kõrge või madal, ausalt öeldes, kuigi eelmine kord tundus kõrgemal, kui nüüd.

Kui hormoonid möllavad ja tujude kõikumine on tohutu, siis on tüdruk. Esimene kord möllasid ja tujud kõikusid – poiss. Teine rasedus on ainult üks suur hormoon – no ikka hullud tujude kõikumised, nutt lahti, kopp ees, siis järsku õnnelik, kuni jälle kõik tume maa, pill lahti, jälle õnnelik – ikka poiss.

Ühesõnaga, seda loetelu võiks pikalt jätkata, selge on see, et miski ei pea paika. Rasedused ongi erinevad, mina usun, et sõltub organismist ja kehast enne rasedust. Näiteks, mul oli eelmine kord esimene rasedus, teine algkaal, teine ainete hulk kehas, ma usun. Ja nüüd, hoopis teine teema, keha oli alles rase, eks veidi nõrgem ja käitub ka vastavalt. Samuti laste südamelöögid – nagu teistelgi – need on erinevad lihtsalt seetõttu, et oleneb, kas ta magab, kas uimane, kas loomulikult kiirema/aeglasema südametööga jne.

Niisiis, unustage ennustused, ärge rasedatele neid ka öelge, eriti seda, et oi, sa oled juba nii suur, no siit tuleb küll tüdruk 😀 Lihtsalt oodake ja vaadake, saladuseks ei jää see niikuinii. Kuigi nii põnev oleks, kui päriselt saaks ka ennustada … Aga noh, see on enda kiusamine ja aja raiskamine.

Nagu mulle esimeses ultrahelis “kumb on, kas on näha” peale pahuralt vastati: kaks varianti siin ju ainult on! 😀

boyorgirl

5 thoughts on “Rasedusaegsed ennustused, mis viitavad lapse soole

  1. Pfft, poisiga olid nahk-juuksed ilusad, enesetunne imehea, kui välja arvata iiveldus ja oksendamine 4. kuuni, siis 1,5 vahet ja edasi lõpuni välja – aga muidu vererõhk, hgb ja kõik muu super. Tüdrukuga nahk alguses kole(dam), juuksed kuivad, iiveldus 4. kuuni, hgb ja muud asjad lihtsalt paigast ära. Soolase-hapu isu oli mõlemaga.

    Aga Hiina kalendri asi on mul mõlemal korral täppi läinud. Sama tuttavaga, kel viis last;)

    Like

    1. No, mul hiina kalendri järgi näitab seda, et kui sünnib tähtajaliselt (enne minu sünnipäeva), siis oleks pidanud tüdruk olema, kui sünnib peale 18. dets (tähtaeg 15 ja sünna mul 18), siis peab paika poiss. Johaniga igatahes läks küll vist täppi, jah 😀

      Like

  2. Ohjah, need ennustused on alati üks mõnus ajaviide! Kui mina veel rase olin, siis sobrasin ka sellealases “kirjanduses”. Kuni 20. nädalani oli mul kogu aeg poisitunne peal, karvakasv oli meeletu, soolase-hapu isu oli kogu aeg. Öeldi, et tüdruk tulemas. 🙂 Kui midagi täppi läks, siis ehk iiveldus ja oksendamine, 13 nädalast polnud juttugi, mul läks 4. kuu lõpuni välja. Natuke raske oli seda taluda. 😛

    Nii tore, Su saatus on olla poiste emme! Äge! 🙂

    Liked by 1 person

  3. Ma olen oma mõlema rasedusega proovinud sõrmusega ennustada ja see on näidanud täppi. Erinevad sood olid. See oli küll veidi kriipi 😄

    Like

Lisa kommentaar

